Pellin kutistus- ja venytyslaite

Aloittaja jusssi, 11 helmikuu, 2024, 12:01

« edellinen - seuraava »

jusssi

Onko minkäänlaisia kokemuksia noista edullisemman pään kutistus/venytyslaitteista? Esim. Tämmönen
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Wilburi

Mulla ikh:n vastaava ja kun hiffailee juttuja mi alkaa onnistumaankin.
On se vähä matala toi suu aukko mut harvoin loppuusa niin syvää tarviskaan jos ei moottoripyöpän lokareita tee.

Jalusta kannattaa hommata/tehdä niin saa molemmat kädet pitämään peltiä.
Vtu tää hymyily sattuu

Camino79

Tommonen loksu tuli isäukolle tehtyä suorasta pellistä just tommosilla "halpis" kutistus ja venytys työkaluilla ja halpis sikkikoneella.

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Camino79

Ja isäukko teki nuo sinistykset sit jälestäpäin, että ei tarvinnu lämmöllä auttaa.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

MJF

Mulla on vastaava ebaysta, maksoi noin puolet tuosta. Ehdottomasti jalusta ja poljin, käytettävyys parenee eri planeetalle. Kutistusleuat lopetti jossain kohti toimintansa niin ostin ebaysta syväkitaisen mallin vähän tuota kalliimmalla, sitä en oo vielä kokeillut sen kummemmin
Mopar on parsa

jusssi

Jep, Aliexpressistä laitoin tilaukseen tuollasen.
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 11 helmikuu, 2024, 16:27Jep, Aliexpressistä laitoin tilaukseen tuollasen.
linkki? alix hakukone kun ei myöskään aina toimi
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

jusssi

Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Markok

https://www.mikkoraiski.fi/tuotteet.php?id=1471&avaa=1&avaaid=47&listaa=1&title=Venytys-/kutistuskoneet

Itsellä tämä. Toimii ja ennen oli tuo pienempi joka toimi myös sen mitä tarvinnut.

Jalka on mutta täytyisi polkusin tehdä, avittaisi kun kaksinkäsin saisi pitää pellistä kiinni.

Gary Grand

Hienoja vehkeitä.. :drool:
Tuollainenkin olisi kiva.. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 helmikuu, 2024, 17:53Hienoja vehkeitä.. :drool:
Tuollainenkin olisi kiva.. :P


Jos tulee tarves ni noi mun joutaa kyllä lainaan, niinkun oon ennenkin sanonu  ::)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 11 helmikuu, 2024, 17:54Jos tulee tarves ni noi mun joutaa kyllä lainaan, niinkun oon ennenkin sanonu  ::)
Mä osaa mitään lainailla.. :-\
Nytkin on neljättä vuotta yks kalu lainassa kaverilta, ni hävettää edes kysyä tarviisko jo itsekin sitä. :-[
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Lassi

Minulla on myös ollut jokusen vuoden alista ostettu koje. Muistaakseni uutenakaan se ei kutistanut 0.75mm peltiä. Nyt viimeksi kesken hommien rupesi leuat tyhjää sutimaan millisen pellinkin kohilla. En välttämättä suosittelisi, mutta ehkä ostan pihinä uuden samanlaisen ;D
Nykyään näyttäs olevan kalliimpi, en ainakaan muista että olis toistasataa maksanut..

Markok

Kyllä millistä muokkaa, en entistä tilannut alista mutta samalta näyttää nuo.
Miten ne leuat tyhjää sutii?

Lassi

Miusta niistä on lähtenyt karkein pinta, jos vertaa levittäviin leukoihin.
Eli ihan oikeeta liikettä tekee, mutta naarmuttaa vaan peltiä.