GM Square Body truckit 73-87(-91)

Aloittaja '59 Kingswood, 10 tammikuu, 2020, 22:18

« edellinen - seuraava »

'59 Kingswood

Jo tässä vaiheessa täällä näyttäis olevan mun lisäks muutama muukin näiden kannattaja, joten jätän tähän tän kuvan entisestä käyttiksestä aiheen aloitukseksi:


Janne-Pekka

Kuuluuko K5 Blazer tähän sakkiin? Sellainen 1978 350/350 henkilöauto löytyy itseltäni. No eihän se mikään Truck ole.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: BKU - 10 tammikuu, 2020, 22:57Kuuluuko K5 Blazer tähän sakkiin? Sellainen 1978 350/350 henkilöauto löytyy itseltäni.
Kyllä kuuluu, eli kaikki C-/K-sarjaiset gm-hyötyajoneuvot vuosilta 73-87 ja 88-91 R/V-"työkoneet"  ;)

Janne-Pekka

Blazeriin tarviisin jossain välissä ainakin takaluukun täydellisenä ynnä muuta silppua, saa tarjota jos nurkissa pyörii.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

1purehell

Mulla jää muuten hyvät harmaat korkeaselkänojaiset Blazerin etupenkit jouten, kun eihän ne pickupiin/Suburbaniin passanneet.  :-\ 
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 11 tammikuu, 2020, 08:24Mulla jää muuten hyvät harmaat korkeaselkänojaiset Blazerin etupenkit jouten, kun eihän ne pickupiin/Suburbaniin passanneet.  :-\ 
On mulla orkkis jakkarat jemmassa, sovitin vähän säädettävämmät tilalle.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Poweri

Löytyy 89 Suburban, 5.7tbi, 4x4, tomaatti. Originaalikunto.
Jees jees kiva kiva
Ilo ilman Dieseliä on teeskentelyä!

Warre

Mulla on tää "suomiauto".



Melkoinen pommi vaikka "hyvällä tekniikalla" myytiin mutta jospa tekniikka saataisiin talven aikana oikeasti kohdilleen. 454 ja vahvistettu th350 tulossa voimanlähteeksi.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

jamba

Mä oon pikkasen jo tätä madaltannu, mut vielä mahtuu kolmevitoset pyörimään. Oon kaupitellukin, ku pitäis vähän viel matalampi saada. Mutta ehkä suosiolla laitan pienemmät renkulat alle, ni sit pääsee vanhempi mettästyskaverikin kyytiin.
Onhan tää ny kuitenki lysti peli ajella. Joskus on mielessä ollu vaihtaa keula nappisilmäiseksi.
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

jamba

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 tammikuu, 2020, 18:37Onko tohon kovaa kattoa?
ei mulla kotona oo (miks olis, tällä kyl pärjää) mutta kummipojalla olis parikin, jos tarvin.
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Gary Grand

Tohon mun Supikkaan miettiny Blazerin takakatetta, mutta sit joutuis nuo "barn doors"it vaihtamaan kippiluukuksi ja
olis ainainen ongelma lasinnostimen kanssa..
Toki vois vaihtaa sen lasisysteeminkin yläreunasta saranoituun.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

jamba

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 tammikuu, 2020, 08:13Tohon mun Supikkaan miettiny Blazerin takakatetta, mutta sit joutuis nuo "barn doors"it vaihtamaan kippiluukuksi ja
olis ainainen ongelma lasinnostimen kanssa..
Toki vois vaihtaa sen lasisysteeminkin yläreunasta saranoituun.. ::)
Sit jos viel laittasit takaluukun aukeemaan sivullepäin... Saiskohan jostain farkusta saranasysteemit?
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...