Bongauksia liikenteessä

Aloittaja Poju, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Antti

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 14 lokakuu, 2021, 15:56Tämä kaunokainen oli päivällä Vaajakoskella


On kyllä harvinaisen kauhea luomus. :o

Makunsa kullakin sanoi koira kun persettään nuoli...

tevo

Älkkääs ny..  patina on muotia, uusi musta..
Born for Winter

Poju


1320

Lohjan kohdalla Turun motaria tuli valkoinen Trabant 601 vastaan tänään illalla. Kattotelineet oli paikallaan ja pari tuolia nostettu sinne katolle kyytiin. :)
Tradition Never Goes Out of Style!

tevo

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 15 lokakuu, 2021, 01:25Lohjan kohdalla Turun motaria tuli valkoinen Trabant 601 vastaan tänään illalla. Kattotelineet oli paikallaan ja pari tuolia nostettu sinne katolle kyytiin. :)

Joku lähtenyt aikaseen miittiin?..
Born for Winter

Springer

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 lokakuu, 2021, 18:20Vartti sitten Vihdintieltä Pitäjänmäkeen päin kääntymässä kaksiovinen -72 Monaco. Jos ehdin oikein havainnoida niin tämä yksilö (netistä etsitty kuva).



Tuo oli kaverin Monaco, olin sitä noutamassa Hämeenlinnasta kun se saapui Amerikoista. Hieno peli oli ja piti sitä monta vuotta. Myi sen tuossa loppukesällä.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Springer - 15 lokakuu, 2021, 09:14Tuo oli kaverin Monaco, olin sitä noutamassa Hämeenlinnasta kun se saapui Amerikoista. Hieno peli oli ja piti sitä monta vuotta. Myi sen tuossa loppukesällä.
Tutulla kaverilla jonka kanssa nykyään vain harvakseltaan olen jutuissa kun vanhempani eivät enää asu häntä vastapäätä on ainoa uutena maahantuotu kaksiovinen -72, ollut vuodesta -88. Osti sittemmin kyllä vastaavan mutta toisenvärisen jälkituontiyksilönkin. En ole nyt taas aikoihin ollut puheissa mutta eiköhän ne hänellä edelleen ole.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

jusssi

Lainaus käyttäjältä: Antti - 14 lokakuu, 2021, 19:01On kyllä harvinaisen kauhea luomus. :o

Samaa mieltä. Tuo väritys kyllä sinänsä sopii tuohon kammotukseen.  ;)
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: tevo - 14 lokakuu, 2021, 21:11Älkkääs ny..  patina on muotia, uusi musta..
Ihan on yhtä ehtaa kuin kumitissit.
Tiukasti aisalinjalla.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: tevo - 14 lokakuu, 2021, 21:11Älkkääs ny..  patina on muotia, uusi musta..
Noperkele :oushit:  En oo koskaan edes halunnu kulkee missään muodin aallonharjalla, niin pitääks mun taas pistää kädi johonkin vuosikausien huilivuoroon :smashhead:

redneck1

Kolme viikkoa meni ilman mitään vanhan raudan bongauksia, mutta tänään näkyi 1965 4dr Suomiauto Impala.


Viime viikolla Venäjän kilvissä oleva 2000-luvun Toyota Camry. Harvinainen malli ja harvinaista nähdä autoja Venäjältä saakka näin kaukana lännessä.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Marklin

Nummelassa tänään:





kuvat @Ponu65

Pande

Kadonneita arjen käyttöautoja: Iso Corolla. No ei tuo nykysilmin kovin isolta näytä, mutta sellaisena sitä markkinoitiin erotuksena KE20-Corollaan jota myytiin jonkin aikaa yhtäaikaisesti tämän sukupolven kanssa.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

jariha

Lainaus käyttäjältä: Pande - 17 lokakuu, 2021, 10:49Kadonneita arjen käyttöautoja: Iso Corolla. No ei tuo nykysilmin kovin isolta näytä, mutta sellaisena sitä markkinoitiin erotuksena KE20-Corollaan jota myytiin jonkin aikaa yhtäaikaisesti tämän sukupolven kanssa.



Hyvä kiulu, mulla oli vuosituhannen vaihteessa tollanen, armeijassa kahenviikon seisonnan jälkeen reilussa 30pakkasessa oli ainoita autoja joka lähti käymään... Sit ruvettiin jakamaan apuvirtaa muille ;D
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Antti - 14 lokakuu, 2021, 19:01On kyllä harvinaisen kauhea luomus. :o

Makunsa kullakin sanoi koira kun persettään nuoli...

Tuohan on melkein ensimmäinen hyvännäköinen "next generation" tuunaus.

Ne pikkupoikien jättivanne mä oon kingi -tuunaukset sopis ennemmin sinne prässiin. Omistajiensa kera.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.