Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

Esmi

Tänään oltiin Launeen Lidlistä lähdössä, niin joku pikkupoika huusi oumaagaag mikä auto, oltiin Buickilla emäntä kanssa liikenteessä.

Markok

Ei ihan otsikon aiheeseen mutta tänään olisi haluttu ostaa mun hav bedford ihan tosissaan, mutta se ei ole myynnissä mihinkään hintaan mitä joku olisi valmis maksamaan.

Sopisi myös mönkään menneisiin kauppoihin  :thinking:

Pertti K

Kruisingissa tuli peukutuksia yms. mutta paras oli suojatietä ylittäneen nuorehkon hipsterihtävän hemmon hyväksyvä ilme tyyliin



Meinas vähän pokka pettää itelläkin.  ;D
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Kylläkin koskee käyttistä, mutta tänään Prisman parkkiksella löyttäytyi hiukan elämää kokeneen oloinen ukko seuraan ja käytiin mm. seuraavanlainen sananvaihto:

Ukko: Oot sitte vanhan A8:n laittanu
Minä: Nojoo, semmonen tuli laitettua
U: Onhan se vielä ihan komia. Laitappa käyntiin, lähteekö ekalla.
M: No kokeillaan, toivottavasti lähtee.
U (pettyneenä): Jaa se on tiisseli
M: Joo. Olishan se bensakasikin ihan kiva mutta ei oo kovin luotettavan maineessa
Sekalaista jaarittelua autoista ja lopuksi kun aloin tehdä lähtöä
U (kuiskaten): Polta kumia!
M: Ei kyllä taida neljä nakkia palaa...
U: Kyllä pitäis pensakone olla...
Tiukasti aisalinjalla.

SauliK

kaupungissa hörskyttelin deltalla jonkun hidaste töyssyn yli ikkuna auki ja samaan aikaan joku nainen tuli kerrostalon ovesta ulos, kuulin selkeästi äänen VAU.. käännyin katsomaan ja vilkutin, hymyiltiin ja vilkuteltiin takaisin. tuli hyvä fiilis, toivottavasti katselijallekin. tämän kesän ensimmäiset bensan kulutukset kyseltiin sittemmin tänään huoltoasemalla, joku vanhempi harmaa pää kyseli autosta vähän ja muisteli että meidänkin kylällä oli aikanaan paljon jenkki atoja taksi käytössä

isalmela

Hain tyttöjä päiväkodista Oldsilla.

päiväkodin täti: On se kyllä hieno auto! Miten vanha se on?
minä: No se on suunnilleen yhtä vanha kuin sinäkin.
täti: Jaa 60-luvulta! No on kyllä aivan hirveän vanha!
Diesel on puhtaampi

Smirkelimies

Jawassa on aika omalaatunen kakstahtirömpötys, toisessa änkkärissä on lisäks pikku vuoto.

Ajoin hiljaa lähiökatua. Tien laidassa joku talutteli koiraa. Se pysähtyi kuuntelemaan. Sitte se koira sai jonkun pömelin, se spurttas nopeesti, hihna kiristyi ja koira kippas selälleen täyden voltin. Vähä nauratti.  ;D

FuryIII 71

Kaljataksilla suhaillessa saa kyllä peukkuja ja vilkutuksia osapuilleen aina ku sillä on liikenteessä. Ja parkissakin saa kyllä monesti juttuseuraa. Uutena ilmiönä ollu nyt pari kertaa ku oon valoissa seissy, ni vastaantulevasta autosta töötätään ja näytetään peukkua.  :)) Ja tänään yks bussipysäkillä bussia odotteleva näytti kans peukkua.  ;D
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 19 toukokuu, 2024, 07:13Hain tyttöjä päiväkodista Oldsilla.

päiväkodin täti: On se kyllä hieno auto! Miten vanha se on?
minä: No se on suunnilleen yhtä vanha kuin sinäkin.
täti: Jaa 60-luvulta! No on kyllä aivan hirveän vanha!
Ollaan varovaisia siellä ulkona!

Se on aina riski alkaa arvuuttamaan naisihmisten ikää.
Vielä on eilinen jossain.

tevo

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 19 toukokuu, 2024, 16:35Ollaan varovaisia siellä ulkona!

Se on aina riski alkaa arvuuttamaan naisihmisten ikää.


Juu , varsinkin jos vihjaat vanhaksi..
Pamppua , linnaa ja muutenvaan seksuaalisestahäirinnästä linnaan..
Born for Winter

NonSenCe

tällä viikolla eri päivinä:

"jaa.. täähän on aika hiljanen kun täällä sisällä istuu. hiljasempi kuin luulin."

liikennevaloissa kun olin valojen vaihtumista odottelevat juoksulenkillä olleet mies ja nainen.. M: "mihin mahtaa tuokin olla menossa, kolmas jenkki jo mitä nähty." N: "juu, voi olla vaikka kauppaan menossa." (mistä ihmeestä hän sen arvasi. sinne mä olinkin menossa)

ympyrässä, minä pysähtynyt ja odottelen että vasemmalta tulee auto ensin ympyrään. apukuskin paikalla harmaapäinen nainen ensin osoittaa sormella mun autoa nuoremmalle naiskuskille, sitten hänen pää kääntyy kuin pöllöllä kun ajavat ohi.. sitten vielä osoitti autoa uudelleen olkansa yli kuskille. seuraavassa ympyrässä he sitten ajoivat koko ympyrän ympäri kun mä jäin taas odotteleen vuoroani muun liikenteen takia, näin kuskikin näki kunnolla uudestaan.. vilkutin sitten heille ikkunasta ja molemmat vilkutti nauraen takasin. itse jouduin kääntymään siitä ympyrästä toisaalle etten enää päässyt kolmanteen ympyrään ajelemaan heidän takanaan.

-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-