Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

isalmela

Lainaus käyttäjältä: B-66 - 04 helmikuu, 2026, 09:29https://huutokaupat.com/kohde/6059068/chevrolet-caprice-1990

Lähtöhinta 6950 €  :P
En usko että lähtöhinta ylittyy. Se on kuluineen yli 7000€ sämpylä Capricesta keskellä talvea

Jussi

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 04 helmikuu, 2026, 19:41En usko että lähtöhinta ylittyy. Se on kuluineen yli 7000€ sämpylä Capricesta keskellä talvea
Onhan toi kyllä vallan hienossa kunnossa, mutta siltikin...

LPR

Tuskin tuolle lahnamallille kovin suurta ostajakuntaa on. Ja se ikäpolvi ketä tuollainen useimmiten kiinnostaisi, on siinä iässä, että enemmän ovat autoistaan luopumassa.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 04 helmikuu, 2026, 19:05Entä jos on saanu papalta munaa tai ruskeata reikää?
Niin, ei siinä kerrottu, kenen kanssa ensitreffeillä siellä on käyty.

leivonharri

No, jotain muutakin poljettu kun Tunturia.

Poke

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 05 helmikuu, 2026, 01:10Niin

Niin. Tämä on julkisella tämä keskusteluketju. Ei mulla muuta. Pitäs bongata joku hieno kärry...

Poke

Kaksi saman hintaista. Toisella hinta laskee, toisella nousee.

Opel GT 1968

https://www.nettiauto.com/opel/gt/15533441


_______________________________________
Opel GT HARVINAINEN Saturn Sky Redline

https://www.nettiauto.com/opel/gt/15079222


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Poke - 05 helmikuu, 2026, 01:14Niin. Tämä on julkisella tämä keskusteluketju. Ei mulla muuta. Pitäs bongata joku hieno kärry...
Meinaat, ettei insestivitsit naurata kaikkia?

Ihan komee dassunihan se, ei noita ole kaikille.

Poke

Ford Cougar 1999

"Ford cougar V6. USA valmistusmaa. Ajokuntonen ja pinnalliset puolet näkyy kuvissa. "

2 kuvaa loppuun ja upoksiin mahaansa myöten metsään ajetusta fordista. Mitä noista kuvista nähdään muuta kuin hinnasta sitten loput. Kaikkihan toivoisi auotn menevän kaupaksi, mutta myyjä ei kyllä avusta tässä yhtään.

https://www.nettiauto.com/ford/cougar/15533701



Heräsi epäilys kun kuvia katson - se myyjä on muuten tuolla alla. Tai ollut ainakin ja sitten litsahti. Revitty pressuilla pois.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 05 helmikuu, 2026, 01:45Meinaat, ettei insestivitsit naurata kaikkia?

Ihmeen paljon mielensäpahoittajia maailmasta löytyy..  :thinking:

Instan puolella on saanu naureskella räkäisesti paljon facetuubia paremmalle sisällölle. :coolsmoke:

Kun huumori on tarpeeksi sairasta, se on aina hyvää. ..jonkun mielestä..
Jos taas menee vaan hyvän maun rajoilla, niin ärsyttää välillä itseäkin.. ::)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 helmikuu, 2026, 08:18Ihmeen paljon mielensäpahoittajia maailmasta löytyy..  :thinking:

Instan puolella on saanu naureskella räkäisesti paljon facetuubia paremmalle sisällölle. :coolsmoke:

Kun huumori on tarpeeksi sairasta, se on aina hyvää. ..jonkun mielestä..
Jos taas menee vaan hyvän maun rajoilla, niin ärsyttää välillä itseäkin.. ::)
Välilihassa?

Gary Grand


samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Poke - 05 helmikuu, 2026, 01:55Ford Cougar 1999

"Ford cougar V6. USA valmistusmaa. Ajokuntonen ja pinnalliset puolet näkyy kuvissa. "

2 kuvaa loppuun ja upoksiin mahaansa myöten metsään ajetusta fordista. Mitä noista kuvista nähdään muuta kuin hinnasta sitten loput. Kaikkihan toivoisi auotn menevän kaupaksi, mutta myyjä ei kyllä avusta tässä yhtään.

https://www.nettiauto.com/ford/cougar/15533701



Heräsi epäilys kun kuvia katson - se myyjä on muuten tuolla alla. Tai ollut ainakin ja sitten litsahti. Revitty pressuilla pois.
Näyttää samalta kuin minun aikanaan omistama Cougar. Perhana kun ei muista rekkaria. Vaihdoin siihen kaikki ST200:n imusarjat ja systeemit eli oli periaatteessa Cougar ST200 :)

rb

https://www.nettiauto.com/ford/ltd/15553766

Ford LTD 2 D Pillared Coupe
1976




Vähän hassu katto. ???
Mut niin oli samanikäisissä GM tuotteissakin..

Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 05 helmikuu, 2026, 17:19https://www.nettiauto.com/ford/ltd/15553766

Ford LTD 2 D Pillared Coupe
1976




Vähän hassu katto. ???
Mut niin oli samanikäisissä GM tuotteissakin..

Vertasin muut 2kpl LTD mallit samalla saitilla. Tässä on kyllä sellainen mitä ei tarvii sisustaa, ulostaa, vähän ajettu niin tuskin tarvitsee työntää kyynäriä saveen. Hinta on just kohillaan. Ei näitäkään ole kaikilla hans lankareilla.