Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Bantam

1973 Maico 250 GS



https://www.ebay.co.uk/itm/157648492335

Rajun näköinen vehje, varsinkin kun katselee lähikuvia.

Bantam

Kawasaki KH400



https://www.ebay.co.uk/itm/206040060878

Makuasioita tietysti mutta oiskohan vaan orkkiksena parempi?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 04 helmikuu, 2026, 18:30Kawasaki KH400



https://www.ebay.co.uk/itm/206040060878

Makuasioita tietysti mutta oiskohan vaan orkkiksena parempi?
Ei huono..
Varmaan hinnallisesti muumioversio olisi parempi, muta mun silmään tuo on oikein nätti.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 helmikuu, 2026, 17:26Jostain syystä porsasteri ei kiinnosta pätkääkään Harrikoissa.. :thinking:


Joo,ei sitten tipan vertaa.


Gary Grand


rb

https://www.nettimoto.com/honda/cb/3332487

Honda CB 125
1974




Vanhemmassa oli kyllä hienompi tankki.

rb

https://www.nettimoto.com/kawasaki/kz/3332854

Kawasaki KZ 1000
1978




Vähän noi jakaa mielipiteitä.
Toisaalta satula ja tanko ois helppo vaihtaa..

Bantam

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 helmikuu, 2026, 20:53https://www.nettimoto.com/honda/cb/3332487

Honda CB 125
1974




Vanhemmassa oli kyllä hienompi tankki.

Tästä tuli mieleen että viikonlopun Nevadan huutokaupassa oli kaksi -78 uutta piikin Hondaa tehtaan puulaatikossa, mitkä myytiin parina. 27500 dollaria joku niistä huusi.

https://www.mecum.com/lots/1159238/1978-honda-cb125-s-pair-offering/


Bantam

Aika korkea mielestäni näissä Mecumin huutokaupoissa se "buyers premium", mikä on 10%, varsinkin isommassa summassa. Esim. siinä Tuutti-protossa ostaja joutui maksamaan kamarille 28500 päälle huudetun summan (285000+28500 = 313500).

Bantam

1968 Yamaha DS6



https://www.ebay.co.uk/itm/277697082915

Nämä scrambler-versiot on makeita.

Bantam


rb

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 05 helmikuu, 2026, 18:421968 Yamaha DS6



https://www.ebay.co.uk/itm/277697082915

Nämä scrambler-versiot on makeita.
Jänniä noi Scrablet.

https://www.carandclassic.com/car/C1804214

Honda CL350
1972




Liekkö muualle niin viety, mutta Jenkit noista ilmeisesti tykkäs..


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 05 helmikuu, 2026, 20:13Jänniä noi Scrablet.

https://www.carandclassic.com/car/C1804214

Honda CL350
1972




Liekkö muualle niin viety, mutta Jenkit noista ilmeisesti tykkäs..


Niillä on siellä hyviä "enduro"maastoja..