Sbc venakopat. Vaihdetaan tai jopa ostetaan.

Aloittaja Jussi, 02 tammikuu, 2026, 04:44

« edellinen - seuraava »

Jussi

Haluisko joku vaihtaa pikkulohkoChevyn kromatut 327 turbo-fire venakopat maalattuihin 60-luvulle sopivampiin koppiin? Sellaset nätillä Chevrolet tekstillä olevat olis kivat.
Onhan noikin kuiten aikakausikorrektit, kun niitä on jo sillon saanu, mutta minusta ei oikeen istu museoon. Jos joku kiinnostuu, niin otan kuvia.
70-lukusia koppia mulla on, niitä ei tarvi tarjoilla...

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 tammikuu, 2026, 04:44Haluisko joku vaihtaa pikkulohkoChevyn kromatut 327 turbo-fire venakopat maalattuihin 60-luvulle sopivampiin koppiin? Sellaset nätillä Chevrolet tekstillä olevat olis kivat.
Onhan noikin kuiten aikakausikorrektit, kun niitä on jo sillon saanu, mutta minusta ei oikeen istu museoon. Jos joku kiinnostuu, niin otan kuvia.
70-lukusia koppia mulla on, niitä ei tarvi tarjoilla...

Mulla on jouten yksi pari, jos öljyn täyttö on imarissa:

(Kuva netistä)

Jos käypäset niin kiinnostaa kuva vaihdokeista ja toki räppäsen omistani myös, eivät ole priimat

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 02 tammikuu, 2026, 19:43Mulla on jouten yksi pari, jos öljyn täyttö on imarissa:

(Kuva netistä)

Jos käypäset niin kiinnostaa kuva vaihdokeista ja toki räppäsen omistani myös, eivät ole priimat
Öljyn täyttö on juu imarissa ja noihan näyttäs oikeen mainioilta tähän hommaan.
Noissa mun kromikopissa on molemmissa pieni reikä, toisessa on pcv valve ja toisessa tulppa. Varsinaista täyttökorkkia ei noissakaan ole vaikka kyllä tollanen jo siihenkin hommaan suppilolla käy.
Minäpäs vähän yritän saada tota jarrutehostinhommaa pois tieltä, niin sais otettua kuvat niistä.

Wilburi

Nämähän kulkis näppärästi mun kyydissä sitten edes takas kun ohitte ajelen kuitenki.

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 03 tammikuu, 2026, 00:58Öljyn täyttö on juu imarissa ja noihan näyttäs oikeen mainioilta tähän hommaan.
Noissa mun kromikopissa on molemmissa pieni reikä, toisessa on pcv valve ja toisessa tulppa. Varsinaista täyttökorkkia ei noissakaan ole vaikka kyllä tollanen jo siihenkin hommaan suppilolla käy.
Minäpäs vähän yritän saada tota jarrutehostinhommaa pois tieltä, niin sais otettua kuvat niistä.

Tässä kuvatus:

Jos kerkeisit vaihdokkeja kuvaamaan..

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 04 tammikuu, 2026, 19:49Tässä kuvatus:

Jos kerkeisit vaihdokkeja kuvaamaan..

No minähän jo unohin vaikka siinä vieressä puuhasin jarrujen kanssa...  ::) Oli ajatus jumissa niissä jarruissa.

Jussi

Onpas yllättävän vaikee kuvata noita paikallaan, kun ei niitä saa edes putsattua hyvin. Ei noi tosin enää virheettömät ole nuokaan.

Ja toinen...

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 tammikuu, 2026, 00:42Onpas yllättävän vaikee kuvata noita paikallaan, kun ei niitä saa edes putsattua hyvin. Ei noi tosin enää virheettömät ole nuokaan.

Ja toinen...

Joo, kyllä noi mun biiliin sopii. Perjantaina @Wilburi ajelee siitä ohitte ja myöhemmin takaisin. Jos käytetään häntä muulina  ;)

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 06 tammikuu, 2026, 10:32Joo, kyllä noi mun biiliin sopii. Perjantaina @Wilburi ajelee siitä ohitte ja myöhemmin takaisin. Jos käytetään häntä muulina  ;)
Joo, pitää ottaa nuo irti sit.

Jussi