Perliinin munkki

Aloittaja P. Aholainen, 18 heinäkuu, 2020, 12:24

« edellinen - seuraava »

P. Aholainen

Tuommonen herkku on ollu tässä kohta parin vuoden ajan.

Pulsubudjetilla, pulsuntaidoilla ja tyylitajulla mennään. Enimmäkseen elvyttämistä on ollut tämän kanssa eläminen. Tekniikkana ihana 6.2D ja th350. 12 pulttinen vollottava perä sitten viimeisenä.

Oon nyt kuitenkin haalinut kaikkea mitä pulloja keräilemällä oon saanu kasaan. Jos nyt ne turbovehkeet sais edes syksyn nimissä paikoilleen. Sitten olis se nv4500 kanssa tuossa odottelemassa.

Nättiä ei ainakaan mun taidoilla ja kiinnostuksella saa, mutta niin. Mitä sitten? 
Paalissa.

Rusty

Ihanan rehellistä.  ;D
Ah, ahtaita aikoja.

P. Aholainen

Oon tässä oppinut että turha leuhottaa jos ei oo millä leuhottaa.  C:-)
Paalissa.

FuryIII 71

En tiedä muusta, mut jos otsikko = auton nimi, ni aivan loistava.  ;D

Oon varmaan outo mutta muutenkin tuommoiset räikeämmät värit on mun mieleen.  :D
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

P. Aholainen

Siksipä tuota tulee joskus nimitettyä. Ruskea alta ja vaaleanpunainen päältä. Missä lie hillo sitten.

Ja niin pitkään kun tämä minulla on niin väri ei muutu.
Paalissa.

Sleepercooler

Hillo tulee jälkikäteen, kun "se" yskäsee..  ;D  ;D  ::)
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

P. Aholainen

No helevetti. Pakosarja olis jo melkein kiinni ja turbiinaakin siihen jo mallasin. Kuhan saa puhisimet kiinni voi vuntsia imusarjaan sovitteen ja kuulerin putket ym. Kuuleriakin vois puukottaa vähän.

Kuskinpuolelle ei sitten ahdin mahdukaan. Tulee hydrobuusti eteen. Pitää joku välipalasovite tehä sarjan ja ahtimen välliin.

Anteeksi kaikille taas.
Paalissa.

Vaniukko

Onkos nämä turpot multa lähtösin vai muistanko viärin?
Valurauta basso ja pystymoottori??

P. Aholainen

Kyllä ne sinulta on tänne eksyneet.
Paalissa.

Visa

Katsoin eka että turpo on laitettu pystyyn, mutta ei sentään. ;D

Jussi

Mihin meinasit sovitella urpojen öljypaluut?
En varmasti oo.

P. Aholainen

Joo, kuva vaan kippasi.

Paluut tulee siirtopumpun reikään. Tähän on laitettu sähönen siirtopumppu joskus.
Paalissa.

P. Aholainen

Sitähän minä että jos kelleen jääny 3 tuumasia putkitarpeita niin halvalla ostan. Mutkia tarviisi jokusen eli noin 10kpl ja suoraakin vähäsen. Matskulla ei väliä. Mustaa tai kirkasta. Alumiinisiakin vois pari tarvita.

Ihan hyvyyttäni tarjoan mahdollisuutta siivota hyllyjä. Ei ole tarkoitus päästä edullisesti kiinni kelpo tarpeisiin.  :rolleyes:
Paalissa.

Vaniukko

Tuommosessa laviskassa on ollu nuo ahtimet paikallaan ja kyllä siinäkii muistaakseni hytropuusti oli,tosin saatto olla jottain muutoksia siihen tehty.
Valurauta basso ja pystymoottori??

P. Aholainen

Niin tais juttua olla sillon. Pitää askarrella jotain. Helpoimmalla pääsen kun muuttaa ahtimen paikkaa.
Paalissa.