Perliinin munkki

Aloittaja P. Aholainen, 18 heinäkuu, 2020, 12:24

« edellinen - seuraava »

P. Aholainen

Tuommoisen oksensin pakosarjan jatkeeksi ettei osu turbiina hydrobuustiin.

Josko tämä ehkä tästä alkais vauhdittua.
Paalissa.

P. Aholainen

Sinne ne oksentelut alkaa hahmottua.
Paalissa.

P. Aholainen

Taas käänti kuvan. Lisääpähän pahoinvointia.
Paalissa.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: P. Aholainen - 24 huhtikuu, 2021, 14:41Taas käänti kuvan. Lisääpähän pahoinvointia.
Joo, suuremmaks kun klikkaa ni kääntyy oikein päi, oksennushan tässä pään keikuttelussa tuleeki...

P. Aholainen

No ainakin kun katsoo "projektin" työnjälkeä ja viimeistelytasoa.

Paalissa.

P. Aholainen

Laitetaan nyt kuvasaastetta. Suurinpiirtein tuohon kohtaan pitää kuuleri ripustella. Puukotin tuon toisen pään tuollein.

Nyt on aika selkeä homma alkaa LVI-töihin. Rosterista tulee ahtoputket kun sai aika sopivaan hintaan nuita käyriä. Kyllä tämä tästä.

Konepellistä tulee ilosesti läpi, mutta eipä tuo haittaa. Mulla on valmiiksi puukotettu kuitupeitto tuohon.
Paalissa.

P. Aholainen

Tällästä tännään.
Paalissa.

Vuokralainen

Sinoot tuon Letukan ripustanu seinälle?
?

P. Aholainen

No kun kiäntää nämä kuvat. 
Paalissa.

P. Aholainen

Puhelimen kamera paskempana kuin sampalla niin en ota kuvia enää.

Öljyletkut tein ja laitoin kiinni. Nyt olis enää ihan vaan pultin kiristelyä ja muuta ärsyttävää näpryytä jäljellä että käyntikuntoon.  Hurrauttaa sitten työmaalle tekemään putket ym. (ja pari mätäpaikkaa)

Tehomittaus kai se pitää tehdä jos leiman haluaa. Missähän halvimmalla tässä n. Hyvinkään ympäriltä..
Paalissa.

P. Aholainen

No se vaan tämäkin kasa pasketta käydä röhköttää. Nyt ei vuoda enää öljyäkään. Öljynpaluupuolen tein tuumasista hytikkaliittimistä  ja 25mm letkusta. On hyvä.
Paalissa.

Camino79

Ääntävideoo jne or it didnt happen  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 27 kesäkuu, 2021, 17:26Ääntävideoo jne or it didnt happen  :))
Kuuskakkosta? :o
Oot sä kyllä pervo..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

P. Aholainen

On mulla yks perunavideo mutta pitäs johonkin se ladata.
Paalissa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: P. Aholainen - 27 kesäkuu, 2021, 20:29On mulla yks perunavideo mutta pitäs johonkin se ladata.
Aijaa toimii ainakin..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement