Old school DD 💪 MYYTY!!!

Aloittaja Sleepercooler, 20 joulukuu, 2020, 12:00

« edellinen - seuraava »

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 06 tammikuu, 2021, 19:29Jos saat kelkottua ne romut tänne keskiseen suomeen niin kyllä se sovitus saadaan tehtyä... Uskomatonta miten pikkusielusta paskaa se elämä toisilla on.

Tommosesta touhusta on ammattiylpeys kaukana, tuo menee ihan puhtaasti asiakkaiden päälle paskantamiseen.

Ihan uteliaisuudesta mutta oliko oikein puljun johtaja joka kieltäyty tekemästä hommaa? Että ei oo pelkästään joku pikkupomo välissä pätemässä?  :o

Itse herra:L, ilmoitti ettei tee, koska olin länkyttänyt paskaa:o,Ja hoida jossain muualla hitsaus...

No perskules! täytyypi kattella tossa jossakin vaiheessa, jos lähtis ajelemaan sit sinne suuntaan romujen kanssa ;D
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 06 tammikuu, 2021, 19:46Itse herra:L, ilmoitti ettei tee, koska olin länkyttänyt paskaa:o,Ja hoida jossain muualla hitsaus...

Ei oo todellista!?! :o
Itehän ne on mainostanu että jigit löytyy!?! Ja sitten niitä ei olekaan?!? :shitfan:  :panic:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Sleepercooler

Kyllä niiltä jigit löytyy...

No enivei, taitaa tää mennä maaliin saakka kuitenkin ;)
kiitokset @Camino79:lle ja @Kalu:lle tähän hätään...
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 tammikuu, 2021, 19:33Tarviiks alkaa kyselee tekiää? Eikai toi kummonen homma oo kun täält löytyy sorvarii, jyrsiää ja tig hitsaria. Ite sen verran huonol koneel viraabelien suhteen duunis, mut voinha mä toimii työnjohtajana...
Jos mitenkään kehtaat, niin kysäse. Ja kiitos
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 06 tammikuu, 2021, 20:05Jos mitenkään kehtaat, niin kysäse. Ja kiitos
Ens viikol meen vast duunii, nii varmaa kaikki muutki. Yks kohta eläkkeelle jäävä sorvari on tehny elämänsä aikana melkosia koneistustöitä autourheilunkin alalla ja tig-hitsari on tällähetkellä 9 sekunnin katuvolvon tiimissä.

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 06 tammikuu, 2021, 20:32Ens viikol meen vast duunii, nii varmaa kaikki muutki. Yks kohta eläkkeelle jäävä sorvari on tehny elämänsä aikana melkosia koneistustöitä autourheilunkin alalla ja tig-hitsari on tällähetkellä 9 sekunnin katuvolvon tiimissä.
Nuo hätä, kun rupee jotain selvii, niin pukkaa vaikka yv:tä niin sovitaan sit jatkoa..
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

1320

Taitaa mennä firmalla liian hyvin kun on varaa valita asiakkaansa ilman mitään järkevää selitystä :o .

No, tietääpähän minkä firman kanssa ei tee kauppaa, tarttee jossain vaiheessa yhden pikkulohkon sisuskalut tasapainottaa niin vien rahani mielummin muualle...


Itse projektihan vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta!
Tradition Never Goes Out of Style!

Sleepercooler

Ei taida korona vaikuttaa bisneksiin ;D  oli kans aikomus viedä osia sinne tasapainotuksen,
 kuten hän totesi, juna meni jo....
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Gary Grand

Kyllähän tuo nyt hoiti mainosta itselleen ihan koko rahalla.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

S.L

Mihinkään sen enempää kantaa ottamatta mulla on ihan positiiviset kokemukset Lensun kanssa toimimisesta, ja aion siellä varmaan niiden pohjalta asioida myös jatkossakin.
Life is shit, then you die

Rusty

Yrittäjän ei vaan kannata purkaa huonon päivän vitutustaan asiakkaaseen. Siinä kun yleensä menettää enemmän kuin sen yhden asiakkaan.
Ah, ahtaita aikoja.

Gary Grand

Lensun osaamista ja asiakaskunnan tyytyväisyyttä laatuun en epäile, mutta tuollanen ulostulo jonkun epäselvyyden takia on vaan todella huonoa mainosta. :(

Ihan sama onko pms vai mikä, niin varsinkin tuo jälkihoito olis ollu hyvä tehdä asiallisesti.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Joo kyllä tuossa kohtaa lensu kusi omille nilkoille ja pahasti. Todnäk. Eivät kohta enää tee yhdellekään kellaristille yhtään hommaa mutta toisaalta itse en kyllä moisen asiakasPALVELUN takia sinne veisikään.

Suomi on siinä suhteessa onneks vapaa ja hyvä maa että tekijänsä saa valita ja 99,9% hommista niitä löytyy useampia tekijöitäkin  ::)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Sleepercooler

Joo en epäile itsekkään yhtään  Lensun osaamista, varmaan onkin ammattilainen hommissaan!
mutta jos hän itse mainitsee, ettei ehkä ole jigiä, ja mainitsen siitä , niin hän väittää että olen länkyttänyt paskaa, ja eikä tee muutos hitsausta, vaikka hän kuitenkin mainostaa verkkosivuillaan, että jigi on.
No kukin tyylillään...
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Sleepercooler

Olisiko mahdollista toteuttaa tämä laatikko swappi esim adapterilla?

Ja tuoko jotain hankaluuksia mukanaan asennukseen...
Kaikki on maksettu, niillä mennään....