Pielaveden Muikkuvestivaalit 1.7.2023

Aloittaja Toyopet, 01 heinäkuu, 2023, 22:50

« edellinen - seuraava »

Toyopet

https://photos.app.goo.gl/6oJpXRWa787VXqbz6
Oli siellä kalustoakin, itse vestivaalialueelta ei tullut kuvia otettua, ne olikin ihan perinteiset kylämarkkinat, muikkuja, lakuja, jotain vaatteita ja esiintyjiä lavalla.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Jussi

Oon nyt jo kolmesti lukenu tän "mulkkufestivaalit"... Olenko siis viallinen, vai vaan vähä huononäkönen?
En varmasti oo.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 heinäkuu, 2023, 03:34Oon nyt jo kolmesti lukenu tän "mulkkufestivaalit"... Olenko siis viallinen, vai vaan vähä huononäkönen?
Joskus soitin jostain reklamaatioasiasta en enää muista mihin asiakaspalveluun ja äänen perusteella nuorehko naisihminen siellä alkoi tietoja katsella ja hetken päästä alkoi hirveä kikatus siellä toisessa päässä, hetken kuuntelin ja sanoin sitten, että osoite on muikkuniementie, ei se mitä kuvittelit lukeneesi.  ;D

Olisihan se liikaa, jos pimppiniemi olisi mulkkuniemen vieressä.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Pande

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 02 heinäkuu, 2023, 13:54osoite on muikkuniementie, ei se mitä kuvittelit lukeneesi
Tässä ei ole kirjoitus- eikä kuvitteluvirhettä, oikeasti viitan osoittamassa suunnassa on tuonniminen järvi. Seudun vestivaalitilanteesta ei ole tietoa.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 01 heinäkuu, 2023, 22:50https://photos.app.goo.gl/6oJpXRWa787VXqbz6
Oli siellä kalustoakin, itse vestivaalialueelta ei tullut kuvia otettua, ne olikin ihan perinteiset kylämarkkinat, muikkuja, lakuja, jotain vaatteita ja esiintyjiä lavalla.


Linssiin näköjään tarttunu ensimmäisen emännänkin auto  :rolleyes:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 heinäkuu, 2023, 16:41Linssiin näköjään tarttunu ensimmäisen emännänkin auto  :rolleyes:
Mikäs se niistä monista oli?
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Seat ari

Kas,kaverin sumppi oli kans, oli uudesta asti ensin isällään. Osti minulta v86 1600 cc koneen minulta.
(Ostin omaani erillisen padan ja remppasin sen)
Call  me Ari, Cupr Ari