RockAuto- ALEkoodit ja yleistaivastelu

Aloittaja Zuinula, 11 tammikuu, 2020, 13:57

« edellinen - seuraava »

Harri S

19464326088347397
-5%
Your code expires on March 6, 2022.
Päätoiminen harrastaja

Rusty

Ah, ahtaita aikoja.

Jussi

Ja taas viikossa tavarat rokista kuistille Fedexillä. Ilman mitään tullikyselyjä.
En varmasti oo.

Gary Grand

ON TIME
Scheduled delivery:
Monday, 1/24/2022 before 6:00 pm
IN TRANSIT
International shipment release
VANTAA, FI

FROM
PICO RIVERA, CA US
TO
KINTAUS, FI

Mitähän nyt seuraavaks tapahtuu.. ::)
Maanantaille luvataan ja on nyt Vantaalla.
Ssama toisella paketilla.. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sössö

mulla laitto toi paska fedexi taas 5/8 pakettia "pendingiin" "no scheluded delivery"

Ja kaikki taas tuolla vantaalla, eilen piti tulla kaikki. 3 tuli jo ennen.

sössö

no nyt kun pääsin kirjoittamasta tota viestiä niin ne 5 pakettia tuli silti lukee pendingi ::)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 tammikuu, 2022, 16:04Ja taas viikossa tavarat rokista kuistille Fedexillä. Ilman mitään tullikyselyjä.
Eli et ole ruksannut tullien etukäteismaksua?
Tiukasti aisalinjalla.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 20 tammikuu, 2022, 13:42Eli et ole ruksannut tullien etukäteismaksua?
Tottakai oon. Sössöllä vaan aina menee tulliin vaikka ruksaa...
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 tammikuu, 2022, 15:49Tottakai oon. Sössöllä vaan aina menee tulliin vaikka ruksaa...
menee ne sullakin. Seurannasta näkee. Jollei mene niin ei kannata ruksata sitä, tulevat ilmatteeksi tullin ohi.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 tammikuu, 2022, 15:49Tottakai oon. Sössöllä vaan aina menee tulliin vaikka ruksaa...
OK. Luulin että tulivat tullin ohi. No ruksailen itekin varmaan jatkossa edelleen.
Tiukasti aisalinjalla.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 20 tammikuu, 2022, 15:53menee ne sullakin. Seurannasta näkee. Jollei mene niin ei kannata ruksata sitä, tulevat ilmatteeksi tullin ohi.
No joo, seurannan mukaan vietti 2 minuuttia tullissa toissayönä.
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 tammikuu, 2022, 16:22No joo, seurannan mukaan vietti 2 minuuttia tullissa toissayönä.
jos kuulisin joltain ventovieraalta niin en uskoisi peilaten omiin kokemuksiin

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 20 tammikuu, 2022, 16:25jos kuulisin joltain ventovieraalta niin en uskoisi peilaten omiin kokemuksiin
No...

En varmasti oo.

sössö

tällä kertaa mullakin tuli nätisti, vain päivän myöhässä. Yleisempi on nykysin ollu viikkoja viiva kuukausia.

Toyopet

 ‪192141945123043898‬
6. helmikuuta vanhenee.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39