Haluuko joku lukee vanhoja autolehtiä? Ei siis Tuulilasia tms.

Aloittaja Jussi, 26 elokuu, 2023, 00:12

« edellinen - seuraava »

Jussi

Olis nuita 80 ja 90 lukujen lehtiä jonkun verrankin. Mustang monthly, Mustang & Fords, Suomi Wheels ja Street Race ainakin. En listannu kyllä läjiä tarkemmin. Jotain osakatalogeja Mustang ja Camaro, tosin ne vois olla itelläkin hauskoja hintamuutoksien seuraamisessa, vaan kuka jaksaa... Kasejakin olis määrissä, ootellu et kattos joskus niitä taas, ei oo tullu kateltua.
En varmasti oo.

Musta78

V!tu ku uima.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 02 syyskuu, 2023, 19:29Moi.Mä voisin ottaa nää.Laita Jussi yv nummeroo.
Noihan kulkeentus vaikka Somerolle, jos oot tulossa...
En varmasti oo.

Musta78

V!tu ku uima.

rb

Joo.... Ottakaa muutkin vanhat lehdet messiin.
Jos ymmärsin, niin pojulle kelpaa kaikki...
Ja jos nyt jotain jää, niin voin kuskaa ne lehtikeräykseen.

FuryIII 71

No mua kiinnostaa ainaki ne ysäriltä olevat kasimakasiinit, että jättäkää ny perkele mulle ainaki jotain.  ;D

E: ja myös siitä vanhemmat!
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 17 syyskuu, 2023, 20:19No mua kiinnostaa ainaki ne ysäriltä olevat kasimakasiinit, että jättäkää ny perkele mulle ainaki jotain.  ;D

E: ja myös siitä vanhemmat!
Hyvä tietysti et menee käyttöön vielä, mutta ei siitä mitään tokmannin ämpäritappelua tarviis tehä... No, ehkä te sivityneesti jaatte ne sit kunkin halujen mukaan.
En varmasti oo.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 18 syyskuu, 2023, 00:18Hyvä tietysti et menee käyttöön vielä, mutta ei siitä mitään tokmannin ämpäritappelua tarviis tehä... No, ehkä te sivityneesti jaatte ne sit kunkin halujen mukaan.


Nojoo, tulin vähän väärään paikkaan huutelemaan. Meinasin lähinnä niitä rb:llä olevia lehtiä, eli en tuu sotkemaan sun ja Mustan "kauppoja", ku hän ne kerkes varata.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Poju

Lainaus käyttäjältä: rb - 15 syyskuu, 2023, 14:03Joo.... Ottakaa muutkin vanhat lehdet messiin.
Jos ymmärsin, niin pojulle kelpaa kaikki...
Ja jos nyt jotain jää, niin voin kuskaa ne lehtikeräykseen.

Veekasit, Suomen Wheelsit yms. löytyy kaikki, mutta esim. Spinneristä ja Ridin'n Drivin':sta puuttuu muutama numero. Mobilistitkin on 80-luvun lopulta lähes uusimpaan numeroon saakka.


rb

Lainaus käyttäjältä: Poju - 21 syyskuu, 2023, 20:00Ridin'n Drivin':sta puuttuu muutama numero.
Monta numeroa niitä ehti tulla, ennen kun Henkka siirtyi taivaalliseen Cruisinkiin?
Mulla on se eka ja sen ajattelin säästää muistona.
 

Poju

Lainaus käyttäjältä: rb - 21 syyskuu, 2023, 20:12Monta numeroa niitä ehti tulla, ennen kun Henkka siirtyi taivaalliseen Cruisinkiin?
Mulla on se eka ja sen ajattelin säästää muistona.
 

Reilut 30 kpl.

Gary Grand

Kasarin lopun-ysärin alun V8 :t olis mukava kahlata taas läpi muistin virkistykseksi, mutta en mä ehkä omaksi enää lehtiä tarvitse.

Oikeastaan vois vaikka luopua noista Amerikan raudoistakin mitä on tullu tilattua varmaan 2014 asti.. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 syyskuu, 2023, 08:48Kasarin lopun-ysärin alun V8 :t olis mukava kahlata taas läpi muistin virkistykseksi, mutta en mä ehkä omaksi enää lehtiä tarvitse.

Oikeastaan vois vaikka luopua noista Amerikan raudoistakin mitä on tullu tilattua varmaan 2014 asti.. :thinking:

Amerikan raudat kyl kiinnostas!

V8 ei niitä on jo.
Vtu tää hymyily sattuu

Nikuzai

Voin ottaa lahjoituksena ameriikanraudat loppu päästä, en muista koska lakkasin niitä ostamasta, oisko pari vuotta sitten

Siis sillä edellytyksellä et ne ei mee Wilburille

tevo

Äskön kävin lonimasa lehtivarastua, ois jouten muutama tuplakappale IKEAn-kuvastua, kellään tarve?..
Born for Winter