Vaniukon turailut

Aloittaja Vaniukko, 17 tammikuu, 2021, 11:49

« edellinen - seuraava »

Vaniukko

Luukut paikallaan,taas pääsis hiomaan...
Valurauta basso ja pystymoottori??

Vaniukko

Naulapää sai uudet syttyosat ja tuntus toimivan nyt todella hyvin.tekishän tuo jo mieli päästä maalaamaan tuo pirssi mutta ainakii vielä on työkunto niin huono että ei siitä mittään tule,puoltuntia kerrallaan jaksaa tehä.You cannot view this attachment.
Valurauta basso ja pystymoottori??

Vaniukko

Nyt on ainakii hiomaväri saanu kuivua tarpeeks.kohta olis katto lossitettu suoraks.
Valurauta basso ja pystymoottori??

Vaniukko

Siitä se vaan etenee katto ois maalausta vaille,etu ja takaluukku pientä vaille.vesissä oon kasisatasella nyt hionu nuita lokarin päällisiä ja muita vittumaisia kohtia .
Valurauta basso ja pystymoottori??

Vaniukko

Katon pyyhkäsin mustaks,tuli ihan ok vaikka ite maalasin.
Valurauta basso ja pystymoottori??

Vaniukko

Maalia jäi sen verran yli että otin ratin irti nopee hionta ja väri pintaan.
Valurauta basso ja pystymoottori??

Vaniukko

Illalla muistin että multahan puuttuu vielä takalasin ja kontin tiiviste ku ei rokkiautossa ollu niitä aikasemmin.nyt kun katoin niin oli yks takalasintiiviste ja kontintiivari löyty myös niin ei muuta ku tilaukseen.vielä kun löytys jostain oventiivisteille semmoset muovi holkit niihin ovessa oleviin reikiin ku ne on liian isot niille tapeille mitkä tiivisteessä on.
Valurauta basso ja pystymoottori??

Mija

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 06 heinäkuu, 2022, 00:17Illalla muistin että multahan puuttuu vielä takalasin ja kontin tiiviste ku ei rokkiautossa ollu niitä aikasemmin.nyt kun katoin niin oli yks takalasintiiviste ja kontintiivari löyty myös niin ei muuta ku tilaukseen.vielä kun löytys jostain oventiivisteille semmoset muovi holkit niihin ovessa oleviin reikiin ku ne on liian isot niille tapeille mitkä tiivisteessä on.
Noiden ovitiivisteiden kanssa olen tuskaillut itsekin. Jos kumpi löytää holkkeja, jakakaamme tietoja
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

Vaniukko

Valurauta basso ja pystymoottori??


Vaniukko

Varmaan on tuo ensimmäinen,arvaappa oonko tuoltakii ehtiny tuota...
Valurauta basso ja pystymoottori??

Vaniukko

Tänään jatkoin kylkien hiomista,ei olis enää paljo jäljellä ku pääsis pinnan vetämään.perskele ku oon jonnekkii hävittäny takaluukun lukko härvelin.halli käyty monta kertaa läpi eikä löydy.
Valurauta basso ja pystymoottori??

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 24 heinäkuu, 2022, 21:14perskele ku oon jonnekkii hävittäny takaluukun lukko härvelin.halli käyty monta kertaa läpi eikä löydy.
Kyllä se esiin tulee.. :+1:
Sitten kun olet hommannut uuden kullan hinnalla.. :shitfan:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vaniukko

Nyt on hiottu ja pesasin pölyt puutarhaletkulla ja sienellä pois
Valurauta basso ja pystymoottori??

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 25 heinäkuu, 2022, 16:48Nyt on hiottu ja pesasin pölyt puutarhaletkulla ja sienellä pois
Mä en kyllä koskaan henno kastella hyvin kuivanutta ennen ruostesuojausta kriittisissä paikoissa, johon vesi pyrki valumaan. Ja sitä kun ei oikein voi tehä ennen viimestä väriä, niin kuivaputsia pitää harrastaa.
En varmasti oo.