Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

Kustom STW

Eläkkeelle jäänyt, vasemmalle suuntautunut tuttu kaivosmies totesi tankilla että onpas sulla tosi komea auto (Linc MK8).
Hieman olin yllättynyt ettei mitään kettuilun tai kateuden tms. elkeitä tuohon toteamukseen liittynyt.

Pertti K

No mutta kun se ON komea auto, vaikea siinä muutakaan on todeta.
Tiukasti aisalinjalla.

Marklin

Ideaparkilla kuuntelin vierestä, kun isäoletettu selitti jälkikasvuoletetulleen; "kato, siinä on pukatti"

En raaskinut pilata hetkeä ja mainita mitään Volkkarista.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 28 marraskuu, 2021, 11:30Ideaparkilla kuuntelin vierestä, kun isäoletettu selitti jälkikasvuoletetulleen; "kato, siinä on pukatti"

En raaskinut pilata hetkeä ja mainita mitään Volkkarista.

Joo, ja toi on setäni ja kaverinsa rakentama joskus 70-80-luvun taitteessa.

Lähtökohta ollu tonniviissatanen kuppeli, ku siinä oli levyjarrut edessä. Rakennettu kehä3:n varrella, lähellä nykyistä jumboa.  :D

E: konepellillä setäni tytär, eli serkkuni. Syntynyt 1980, mikäli en pahasti väärin muista. Asuu nykyään dallasissa.

1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

1320

Viime perjantai-lauantai välisenä yönä Stadissa taxikuski huikkasi autonsa ikkunasta "No nyt on hieno ja vähän erikoisempi talviauto!" ja näytti peukkua kun odottelin Ramblerilla liikennevaloissa.

Ja lauantai-sunnuntaiyönä Eestin kilvissä ollut BMW kuski tuijotti ohittaessaan mut Kehä III:lla niin että hyvä ettei niska nyrjähtänyt. :))

Tradition Never Goes Out of Style!

Pande

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 marraskuu, 2021, 22:41Joo, ja toi on setäni ja kaverinsa rakentama joskus 70-80-luvun taitteessa.
Taisi asiasta olla jo aikaisemminkin keskustelua, mutta tässä sama Pukatti viime vuonna Stadissa kuvattuna.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Pande - 08 joulukuu, 2021, 08:13Taisi asiasta olla jo aikaisemminkin keskustelua, mutta tässä sama Pukatti viime vuonna Stadissa kuvattuna.



Joo, oon mä joskus aiemminkin tuosta tainnu mainita jossain.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

1320

Eilen kurvasin erään pikkukylän huoltiksen pihaan ja menin hakemaan kahvin. Kassalla ollut nainen totesi että hieno auto, ei kovin usein näy noita enää talvikäytössä! Sanoin että tosiaan aika harvat näillä ympäri vuoden ajelee, mut itsellä on jokapäiväisessä käytössä ja että 24000 kilsaa on tänävuonna tullut mittariin. Todettiin että hyvin on toiminut ja toivoteltiin hyvät joulut.


Viime viikonloppuna oli hauska kun lähdettiin Shamrockista Consulilla. Pistin auton lämpenemään siinä baarin edessä niin saman tien koko terassi jäi tuijottamaan ihmeissään, olettikohan ne kuulevansa V6:n suhinaa kun yllättyivät noin 302:n jytinästä... :)) 
Tradition Never Goes Out of Style!

Pertti K

Tänään töissä asiakkaan edustaja: "Pertti ajaa vaan jenkillä. Pertti ei mee ees ulos jos on itätuuli". Eka kertaa olin kyllä jenkillä siellä - eiku kävinpäs n. 2007 kanssa!
Tiukasti aisalinjalla.

puu

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 helmikuu, 2022, 20:53Tänään töissä asiakkaan edustaja: "Pertti ajaa vaan jenkillä. Pertti ei mee ees ulos jos on itätuuli". Eka kertaa olin kyllä jenkillä siellä - eiku kävinpäs n. 2007 kanssa!

Kovin usein tuo asiakkaan edustaja ei teillä sitten käy.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: puu - 03 helmikuu, 2022, 21:00Kovin usein tuo asiakkaan edustaja ei teillä sitten käy.
Eiku minä kävin niillä, käyn viikoittain. Ei se kyllä 2007 siellä vielä ollut. Kuha juttelee.
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Naapuri Imperialista kun kaupan parkkipaikalla törmättiin: "Miksei mulla oo tämmöstä?"
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 kesäkuu, 2022, 19:48Naapuri Imperialista kun kaupan parkkipaikalla törmättiin: "Miksei mulla oo tämmöstä?"
Ja sä latasit vastaan:
"Elämä on valintoja.." 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuokralainen

Järki naapuri. Ei sotkeuvvu mihinkää simkan raatoihin. 😉
?

Pertti K

Bemarista: "Hieno auto". Noin, siinäs kuulitte!
Tiukasti aisalinjalla.