Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

manha

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 heinäkuu, 2022, 12:36Bemarista: "Hieno auto". Noin, siinäs kuulitte!

Mikäli tuli saman naapurin suusta kun Imperialin huomiointi,varaudu lähestyviin yhteistalkoisiin ;)
Ajettavaksihan ne on tehty !!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: manha - 03 heinäkuu, 2022, 12:56Mikäli tuli saman naapurin suusta kun Imperialin huomiointi,varaudu lähestyviin yhteistalkoisiin ;)
Ei, joku ihan outo tyyppi.

Eiku hetkinen, tuo ei nyt kuulostanut siltä mitä piti...
Tiukasti aisalinjalla.

manha

Omalle kohdalleni yleensä kommennoinnit kuuluu, "ompas sulla..öö..jännän näköinen auto"
Ajettavaksihan ne on tehty !!

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 heinäkuu, 2022, 12:36Bemarista: "Hieno auto". Noin, siinäs kuulitte!
Saatana minä olen aina tiennyt tämän! Liityn Pertin kanssa ilkkumaan teitä arvostelukyvyttömiä  ;D 
Diesel on puhtaampi

redneck1

Tämä yleisöosaston kirjoitus sopii tännekin. Torilla oli ollut Packardeja.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

isalmela

Nojailin kauhean tohkeissaan Durangon kylkeen kun Ranuan majoituksen yrittäjä katseli sitä ihailevasti. Tunnelma lässähti kun totesi: "niin tämä on melkein sama kuin Journey, mulla oli sellainen"
Diesel on puhtaampi

leivonharri

Vielä on eilinen jossain.

Esmi

Pari kertaa tänään tuli kuultua kun joku sanoi että katso kuinka hieno auto ja kummallakin kertaa sanoja oli nainen, oltiin emännäntapaisen kanssa Buick'lla liikenteessä.

leivonharri

;D
Lainaus käyttäjältä: isalmela - 05 heinäkuu, 2022, 16:18Nojailin kauhean tohkeissaan Durangon kylkeen kun Ranuan majoituksen yrittäjä katseli sitä ihailevasti. Tunnelma lässähti kun totesi: "niin tämä on melkein sama kuin Journey, mulla oli sellainen"
"Kuinkas täällä Posiolla on pärjätty?"
Vielä on eilinen jossain.

leivonharri

"Mä oon Oulusta, hesalaisten mielestä siis Lappalainen itsekin.
Vielä on eilinen jossain.

FuryIII 71

1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Camino79

"Eihän noin vanhaan autoon saa edes turvaistuimia kiinni!"

Päiväkodilla kuultua kun maanantaina ekaa kertaa hain pojat tuolta "lomapäikystä"  :))  ja oli siis yksi hoitajista toiselle eikä mitenkään hiljaisella äänellä  :))

Ja pojat on poikia.... Aidanvieruksella aina omien poikien lisäks uteliaita ja omat pojat molkottaa kovaan ääneen toisille muksuille ja hoitajille kuinka isi tuli hakemaan LETUKALLA/AMERIKANRAUDALLA/BRUMBRUM-AUTOLLA, niin ei siinä tiedä pitäskö itkeä vai nauraa  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

NonSenCe

-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

NonSenCe

viime viikko oli erikoinen..

kolmena eri päivänä, ja aina eri tyyppi, kehui kaupan pihalla mun autoa.

sulla on hieno auto, on kyllä hieno peli, komee auto sulla.

harmaantunut ukko yli 60v. nuorehko tyyppi joka meni johonkin sporttituuninki japsiin, ja nuori mopoautoon menevä jätkä.


neljäskin alle parikymppinen jätkä selvästi kuvaili jotain mun auton kyljen muotoilua kädellään osoittaen ja sitten vanteita näyttäen jotai kommentoi kavereilleen sen vieressä ollessaan, mutta lopettivat heti kun näkivät mun tulevan takasin ulos kaupasta ja keskittyivät keskenään tuppisuuna olemiseen sen ajan kunnes laitoin ostokset takaluukkuun ja lähdin pois.


-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

redneck1

Näköjään ajat muuttuu kun silloin muinoin kun itse olin päiväkodissa en muistaakseni itse mitään kertonut amerikanraudasta, mutta "kaikki" silti tunnisti auton. Kuulihan sen noin 20 vuotiaan tavallisen perhefarkun jo pitkälle ennen kuin tuli aidan viereen parkkiin. Ei ikinä tarvinnut kenenkään huudella kun oli aika lähteä pois. Se parkki oli vain kahdelle autolle joten usein myös täynnä... nyt noin 15 vuotta jälkeen päin on vihdoin tehty isompi parkkialue, tai olihan se rakennus jo 80-luvulta.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.