Sivulasien teettäminen?

Aloittaja Toyopet, 28 maaliskuu, 2021, 15:10

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Ei nyt omiin kohteisiin ole vaan minua pyydettiin kysymään "kun niissä nettifoorumeilla pyörit", että missä saisi teetettyä chopattuun vehkeeseen järkevästi sivulasit.

Näytti olevan aavistuksen kaarevat, suorien tekijöitä löytyisi varmaan paremmin.

Tuulilasia ehken joku paikka saa alkuperäisestä muokattua? Kattoa on levitetty niin, että minun näkemyksen mukaan riittäisi siivu yläreunasta pois.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Pertti K

Kuttilan autolasi ja sitten se toinen paikka mitä en muista, on kyllä täälläkin mainittu.
Tiukasti aisalinjalla.

Kalu


Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 28 maaliskuu, 2021, 15:14Jaakko-tuote
Joo se, @jusssi sinne vissiin yritti yhteyttä huonolla menestyksellä? Mutta löytyikös vielä joku muu?
Tiukasti aisalinjalla.

Mija

Kuttilasta tuli mullen sivuklasit, tupakki-ikkunat ja tuulilasi. Ei olleet hinnan kiroissa...
Suosittelen.
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Mija - 28 maaliskuu, 2021, 15:31Kuttilasta tuli mullen sivuklasit, tupakki-ikkunat ja tuulilasi. Ei olleet hinnan kiroissa...
Suosittelen.
Niin, että ne siellä tekee sivulasejakin. No sehän on ihan jees. Ostin omaan toyotaan sieltä tuulilasin ja oli kyllä ihan järkevän hintainen.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 maaliskuu, 2021, 15:18Joo se, @jusssi sinne vissiin yritti yhteyttä huonolla menestyksellä? Mutta löytyikös vielä joku muu?
Ei ollu huono menestys, kyllä sieltä lasit tuli. Ja toisella kerralla jo liki oikeella kaarevuudellakin. Ei vaan ollu edullista, vaikka oli tuttu tekemässä. Tosin Mussukan laseissa on muotoa ja reikiäkin ja karmittomina ne on pakko olla karkaistut.
En varmasti oo.

Mija

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 28 maaliskuu, 2021, 15:33Niin, että ne siellä tekee sivulasejakin. No sehän on ihan jees. Ostin omaan toyotaan sieltä tuulilasin ja oli kyllä ihan järkevän hintainen.

Tekevät mitä vaan ja jos customin klaseissa haluaa säästää niin teke itse lattaraudasta muotit.
Aivan hitollinen määrä niillä on muotteja valmiina.
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

jusssi

Joo, ei ne mulle vastannut... vissiin tunnetaan mulukkuna jätkänä...  ;D  Mutta minkälaista hintaluokkaa siellä Jaskalla lasityö oli? Semmonen käsitys itsellä, että ite lasi ei paljon maksa, eikä karkaisukaan hirveästi lisää hintaa. Yhteen suuntaan kaarevaksi mankelointikaan ei ole mikään iso ja kallis juttu, mutta jos siinä on kahteen suuntaan kuperuutta, ni sittenkö alkaa hinnoittua?
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 28 maaliskuu, 2021, 16:07Joo, ei ne mulle vastannut... vissiin tunnetaan mulukkuna jätkänä...  ;D  Mutta minkälaista hintaluokkaa siellä Jaskalla lasityö oli? Semmonen käsitys itsellä, että ite lasi ei paljon maksa, eikä karkaisukaan hirveästi lisää hintaa. Yhteen suuntaan kaarevaksi mankelointikaan ei ole mikään iso ja kallis juttu, mutta jos siinä on kahteen suuntaan kuperuutta, ni sittenkö alkaa hinnoittua?
Vihreet, kaarevat ja karkastut kaikki sivulasit(4) Mustangiin sano sillon hinnaksi 700. Ihan niin paljon en maksanu.
En varmasti oo.

Pertti K

Kuttilassa olis Typhoonin takalasi ollut 800 ja vaan yhteen suuntaan kaarevana. Minkähän verta sitä hintaa oliskaan ollut jos olis tehty alkuperäistä vastaava  ::)
Tiukasti aisalinjalla.

1purehell

Mulla olis Bel Airin takasivulasit työlistalla. Muotitkin on jo valmiiksi, millä ne on tehty 90-luvulla. Silloin ne on tehty laminoidusta ja nyt on ilmaa välissä.  :-\  Saa kai karkaistujakin värillisenä ja onkohan hinnassa eroa?
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 28 maaliskuu, 2021, 20:33Mulla olis Bel Airin takasivulasit työlistalla. Muotitkin on jo valmiiksi, millä ne on tehty 90-luvulla. Silloin ne on tehty laminoidusta ja nyt on ilmaa välissä.  :-\  Saa kai karkaistujakin värillisenä ja onkohan hinnassa eroa?
Hintaeroa en tiedä, mutta Jaakolta tuli edellisen työpaikan aikaan karkaistuja sävylaseja..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Jussi

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 28 maaliskuu, 2021, 20:33Mulla olis Bel Airin takasivulasit työlistalla. Muotitkin on jo valmiiksi, millä ne on tehty 90-luvulla. Silloin ne on tehty laminoidusta ja nyt on ilmaa välissä.  :-\  Saa kai karkaistujakin värillisenä ja onkohan hinnassa eroa?
Hintaerosta en tiedä, mutta saa. Kuten tos yllä maittinkin.

Ja traktorissa on koko ovi sävylasia, en uskalla arvatakaan, mitä sen rikkominen maksais...
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 29 maaliskuu, 2021, 01:59Hintaerosta en tiedä, mutta saa. Kuten tos yllä maittinkin.

Ja traktorissa on koko ovi sävylasia, en uskalla arvatakaan, mitä sen rikkominen maksais...
Ne on yllättävän edullisia sen jälkeen kun muotit on olemassa. 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement