Vanhoja toyotia

Aloittaja LowCrow, 03 huhtikuu, 2021, 19:56

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 marraskuu, 2021, 03:02Laita vaan se 305, haasteet on kivoja.
Vähän menee vaan haasteessa osaavan aika hukkaan, kun noilla Toitsun koneilla saa enemmän ominaisuuksia. :))
Tokihan sbc-kasitettu Tojo olis monelle harrastajalle isompi hatunnoston aihe, kuin uudemman Tojotan koneella tehty, mutta lähinnä tietämättömyyden takia. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 marraskuu, 2021, 03:02Laita vaan se 305, haasteet on kivoja.
Tuo toyota 305:lla kyllä on houkutteleva ajatus mutta löysin 305:lle toisen helpommin sijoitettavan kohteen, niin sillä tässä ajatus vähän vaihtui. Mutta sehän on vielä auki, jos viikonloppuna ehtisi käydä katsomassa ja tekee lopulliset päätökset sitten, kenen autoon tuo 305 päätyy. :D

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 22 marraskuu, 2021, 20:55Jees. Eihän sulla ois repair manualia 7mge/gte? Pitäis itekki toiseen Supraan ruveta ämmää kasaamaan, toiseen tulee 1jz.
kyllähän tuohon jotain lappusia olisi hyvä löytää, momentit ja välykset ainakin. Näkyy siinä kasassa kaikenlaista hilpettä olevan.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 23 marraskuu, 2021, 11:31kyllähän tuohon jotain lappusia olisi hyvä löytää, momentit ja välykset ainakin. Näkyy siinä kasassa kaikenlaista hilpettä olevan.

Laitoin sulle watsapissa linkin mistä löytyy.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 07 marraskuu, 2021, 23:04OK.
Työkaverilla oli venetraileri tehty ruumisauto Crownin rungosta. Muisteli aikoinaan, että se pidennetty runko olisi ollut avolavasta ja sitten farkun koppa olisi vaan jatkettu siihen päälle.
Se oli sitten vaan jatkettu se runkokin.

https://www.nettiauto.com/toyota/crown/12549448
Tuommoinen näkyi nörttiautossa olevan.

Jatkokohta näkyy takakyljessä irronneiden maalien kohdalla.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

juhapih

Taitaa olla perästä venytetty malli...

LowCrow

crownista pimeni eilis iltana startti, niin piti laittas työvalo ekaks kuntoon, no tulipahan vaihettua hiluxiin kampiakselin stefa ja crowniin vielä starttikin.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Hupeli

Tässä oli hautaus urakoitsijan crown myytävänä aivan hiljattain.
Heti meni kaupaksi.
Näköjään ilmoitus huomattiin toisaallakin.. toyopet?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 30 marraskuu, 2021, 20:13Tässä oli hautaus urakoitsijan crown myytävänä aivan hiljattain.
Heti meni kaupaksi.
Näköjään ilmoitus huomattiin toisaallakin.. toyopet?
Minulla on kiintiö täynnä.
Mutta 300€:lla se oli jollekin kyllä huippuostos.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

LowCrow

nyt tuli muutama päivä tapeltua adapterilevyn kanssa niin kyllähän se muotonsa löyti, istui vielä paikalleenkin ja tuli vielä kiskottua koppakin hangesta että saa ruettua mallamaan konetta ja lootaa paikalleen
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

onhan siinä mennyt melkein vuosi kun viimeksi olen enempi tämän kopan kanssa tehnyt, nyt on etu ja takalasi löytänyt paikalleen, kun kävi ensiksi toisesta viemässä ne ja konettakin tuli vähän jo mallailtua paikalleen, ei se ihan ekalla kerralla sinne hypännytkään kun tuossa koneen takapäässä on vesilähdöt ja anturit, niin niille joutui vähän tekemään koloa, no tuli tehtyä sitten koloa koko koneellekkin.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

mitähän puljuja sitä olis jyväskylässä mitkä tekis vesileikkuri hommia, täytyis tuohon koneeseen saada tehtyä imusarjan laippa alumiinista ja se ei oikein enää rälläkän avulla onnistu? 🤔
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 17 tammikuu, 2022, 17:43mitähän puljuja sitä olis jyväskylässä mitkä tekis vesileikkuri hommia, täytyis tuohon koneeseen saada tehtyä imusarjan laippa alumiinista ja se ei oikein enää rälläkän avulla onnistu? 🤔
Teräsmyynnin kautta mä olen leikkeitä ottanut. Ei ole ollut kallis ja teettää Teclaserilla/Tecwaterilla mun mielestä kaikki.

HT-laser ja HT-Water oli ainakin aikasemmin Keuruulla.. :thinking:

Muoks.
 Teräsmyyntiin kun laittaa aamulla kuvan ja hintakyselyn, niin yleensä iltapäivällä saa valmiit kalikat. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 tammikuu, 2022, 17:45Teräsmyynnin kautta mä olen leikkeitä ottanut. Ei ole ollut kallis ja teettää Teclaserilla/Tecwaterilla mun mielestä kaikki.

HT-laser ja HT-Water oli ainakin aikasemmin Keuruulla.. :thinking:

Muoks.
 Teräsmyyntiin kun laittaa aamulla kuvan ja hintakyselyn, niin yleensä iltapäivällä saa valmiit kalikat. :))

niin siis siinä teräsmyynti lehtisellä vai mikä lie onkaan siinä melkein närhin vastapäätä, siellähän ne muuten taisi silloin jo sitä mainostaakkin kun tuon adapterin levyn kävin hakemassa.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 17 tammikuu, 2022, 17:48niin siis siinä teräsmyynti lehtisellä vai mikä lie onkaan siinä melkein närhin vastapäätä, siellähän ne muuten taisi silloin jo sitä mainostaakkin kun tuon adapterin levyn kävin hakemassa.
Joo.
Se Lehtimäki tais tippua nimestä jo pois.. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement