-68 Oldsmobile, ei muka starttirelettä???

Aloittaja Lakeuden el Loco, 05 toukokuu, 2021, 10:48

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 toukokuu, 2021, 13:52Juu, ei ollut tuotekehitys ehkä mun juttu.
:o
Tuota on aina vaikea tajuta..
Miten joku ei voi tuntea uuden luomista omakseen? :oushit:

Sen verran pään sisällä on siihen liittyvää pöhinää, että osan luomisen tuskasta joutuu tuuppaamaan noihin harrasteisiinkin.. ::)

Muoks.
Pakko oli liipaista tää vielä.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Lakeuden el Loco

Korjasitko sä sen rikki?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 06 toukokuu, 2021, 09:41Saattaa olla tosiaan että tuli jo 69, mutta 68sissa esmes on vielä kojelaudassa  :D
Kyllä jo -68 joissain ekoissa oli rattilukko. Saattovat toki olla tosiasiassa kuusysejä, kun niitähän tulee myyntiin jo loppukesällä.
En varmasti oo.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 toukokuu, 2021, 13:45No, pääasia notta MOON OIKIAS.

Mitä mietit nyt -settiä: mistähän sais semmoisen paidan missä oli tuo MOON tilalla MOONin logo?
Hatara muistikuva, et Alasalmen Jussi ois ton tehny, tai sit se oli joku muu pohojammaan pinstraippari

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 06 toukokuu, 2021, 10:08Jep, kuvittelen sen olevan määräys. Että kaikissa usa- henkilöbiileissä piti olla rattilukko vuonna -69. Sehän ei tarkoita ettei joku olisi laittanut sitä jo -68
noita varmaan siirreltiin samaan aikaan kun rattipylväitä suunniteltiin uusiksi, -68 muistaakseni tuli määräys ettei saanu enää olla seivästäjä rattipylvästä. Olisko jossain vähän ennakoitu sitä rattilukkoakin että tulee pian pakolliseksi.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 toukokuu, 2021, 13:54:o
Tuota on aina vaikea tajuta..
Miten joku ei voi tuntea uuden luomista omakseen? :oushit:

Sen verran pään sisällä on siihen liittyvää pöhinää, että osan luomisen tuskasta joutuu tuuppaamaan noihin harrasteisiinkin.. ::)

Muoks.
Pakko oli liipaista tää vielä.
näin sivusta ajatellen pertti ei ole luonteeltaan luova taiteilija vaan byrokraatti (ei negatiivisessa mielessä) tyylinen suorittaja.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: sössö - 07 toukokuu, 2021, 00:16näin sivusta ajatellen pertti ei ole luonteeltaan luova taiteilija vaan byrokraatti (ei negatiivisessa mielessä) tyylinen suorittaja.
Aika osuva kuvaus.
Tiukasti aisalinjalla.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 06 toukokuu, 2021, 12:01Juu, kyllä mulla on solenoidille menevä piuha tiedossa. Jos en saa avaimesta toimimaan, niin pistän starttinapin sille.

Virityksiä on mm. jälkiasennettu ajonesto, sitä oon eilen purkanut huitsin nevadaan niska vääränä. Saattaa hyvinkin olla syypää siihen että on lähtenyt käyntiin sillonku huvittaa...
Mulla oli subarussa Waecon jälkiasennettu ajonesto/hälytin,
Ikinä se ei hälyttänyt mutta joskus ei antanut startata vaikka
aivan laillisilla asioilla olin.
Purin sen pois.
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 07 toukokuu, 2021, 17:42Mulla oli subarussa Waecon jälkiasennettu ajonesto/hälytin,
Ikinä se ei hälyttänyt mutta joskus ei antanut startata vaikka
aivan laillisilla asioilla olin.
Purin sen pois.

Niin mäkin, ja nyt kun sain orkkispiuhat yhdistettyä, niin het hörähti käyntiin!

Vielä on rosvopiuhoja purettavana ja aion ite olla niin rosvo että laitan varastarttinapin johkain, en luota tohon osittain sulaneeseen virtalukon pohjan liittimeen...

Korjasitko sä sen rikki?