O: Vanteet 5 x 5" jaolla

Aloittaja Pertti K, 06 syyskuu, 2021, 18:29

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Pitäis Imppiin uued gummit, niin ajattelin että samallahan siinä vaihtuisi vannetyylikin. Olisiko mitä '70 Imperialiin sopivia vanteita tarjolla? Eli pulttijako 5 x 5", siitä on hyvä lähteä liikkeelle, ihmetellään muita mittoja sitten tarkemmin tarvittaessa. Halkaisija 15"-17". Ei kuitenkaan mitään bling blingiä tai torq thrustia vaan jotain museoautoon sopivaa OEM-henkistä. Miksei (nykyisiä) siisti(mmä)t kalupöpselitkin vois tulla kyseeseen noihin nykyisiin 15" peltivanteisiin. o4o 578 363 kaksi tahi pertti.k.heikkila ät gmail pste com
Tiukasti aisalinjalla.

Mikaa7146

Eikös 5*5" = 5*127mm? Malleja varmaan aika vähän ja kaikkihan tänne Punikkilaan pitää tilata jostain muualta.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Mikaa7146 - 06 syyskuu, 2021, 19:19Eikös 5*5" = 5*127mm? Malleja varmaan aika vähän ja kaikkihan tänne Punikkilaan pitää tilata jostain muualta.
Joo onhan se kait aika harvinainen. Aattelin että jos joku olis jo tilannut. En ala ite nyt uittamaan varmaan.
Tiukasti aisalinjalla.

Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 syyskuu, 2021, 19:21Joo onhan se kait aika harvinainen. Aattelin että jos joku olis jo tilannut. En ala ite nyt uittamaan varmaan.
Vannetukussa 5* 127mm jaolla, 5 puolaisia, 15 - 20 tuuman halkaisijaltaan, leveyksiä 7-10 tuumaa. Mulla oli 74 Monacossa 8" leveät 0 0-Offsetilla ympäriinsä. Takana 275/60R15 ja edessä 255/60R15 eikä ottaneet kiinni kaariin/ lokareihin.

Pertti K

Facessa jo tarjottiin mustia peltivanteita pillereillä 17*8 tuumaa. Niiden ilmettä olis kyllä helppo muuttaa vanteen värillä, snobirenkailla, valkosivuilla tai -teksteillä jne.  :thinking:
Tiukasti aisalinjalla.

Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 syyskuu, 2021, 19:42Facessa jo tarjottiin mustia peltivanteita pillereillä 17*8 tuumaa. Niiden ilmettä olis kyllä helppo muuttaa vanteen värillä, snobirenkailla, valkosivuilla tai -teksteillä jne.  :thinking:
Mä laitoin 15" police vanteet ja police pillerit -72 Newportiin. Vanteet on vanhaa perua jo 90 luvulta, samoin kuin pillerikapselitkin. Maalautin vanteet grafiitin harmaiksi.

Gary Grand

5x5" harvinainen? :o
Isommissa General Mistaken tekeleissä useimmiten tuo.. ::)

Jos perus 15" peltivanteita haluat, niin löytynee pari sarjaa.. Yhdet Impin alta ja toiset Capricesta.
Toki mulla olis Buickin alutkin, mutta niistä pitää saada ihan oikeaa rahaakin.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 syyskuu, 2021, 21:005x5" harvinainen? :o
Isommissa General Mistaken tekeleissä useimmiten tuo.. ::)

Jos perus 15" peltivanteita haluat, niin löytyy pari sarjaa..
Toki mulla olis Buickin alutkin, mutta niistä pitää saada ihan oikeaa rahaakin.
Mietinkin että oliskohan pitänyt kysyä sulta enste...
Tiukasti aisalinjalla.