Pulverimaalauksen poisto

Aloittaja palontie, 12 lokakuu, 2021, 16:40

« edellinen - seuraava »

palontie

Kyselin tänään pintakaäsittelyfirmasta prätkän rungon maalauksen poitoa puhaltamalla,ja olivat hyvin skeptisiä että hyvin sais maalin irti puhaltamallakaan,onko noin?Saako tohon vanhan pulverimaalin päälle vedettyä uutä kerrosta?
Eniten vituttaa kaikki.

sössö

mitä olen joskus puhaltanut kotilaitteistolla niin muistelisin että aika sitkeessä on ellei saa lähtemään isoina paloina irti. saattaa olla ettei puhaltaji hirveemmin kiinnosta tollane tappeleminen.

lähtiskö jollain liuottimella?

kuutio

Jos joku nykynen pinta on pirun lujasti kiinni nii miks se pitää poistaa?
Uutta päälle
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Niin sitähän kysyinkin että pysyykö siinä vanhassa pinnassa uusi kerros päällä?
Eniten vituttaa kaikki.

Therealsamppa

Uuniinhan ne menee siinä prosessissa että miten mahtaa käyttäytyä vanha maali alla  ;D
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

sössö

onko se pakko pulverimaalata? Kysyn koska olen tyhmä, en ole koskaan pulverimaalauttanut mitään.

kuutio

Edullisin tapa on kokeilla ihan itte maalata sen pulverimaalatun päälle. Joku koepala. Ohan sulla talvi aikaa kattoo miten kävi jos prätkästä kyse.
Niin mä testaisin
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 12 lokakuu, 2021, 17:52Edullisin tapa on kokeilla ihan itte maalata sen pulverimaalatun päälle. Joku koepala. Ohan sulla talvi aikaa kattoo miten kävi jos prätkästä kyse.
Niin mä testaisin

Näin varmaan teen.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Lainaus käyttäjältä: sössö - 12 lokakuu, 2021, 17:31onko se pakko pulverimaalata? Kysyn koska olen tyhmä, en ole koskaan pulverimaalauttanut mitään.

Se ois niin pirun kestävä.
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 lokakuu, 2021, 18:00Se ois niin pirun kestävä.
Oletko Gospel Ridersien jäsenistöä?
Tiukasti aisalinjalla.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 12 lokakuu, 2021, 18:09Oletko Gospel Ridersien jäsenistöä?

Olen jättänyt rikollisen elämän.


Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 lokakuu, 2021, 18:00Se ois niin pirun kestävä.
Vitunko välii sillä on ku kuiten myyt sen viimestään keväällä?
En varmasti oo.

palontie

Ei tää valmistu varmaan ensi kesäksi :D
Eniten vituttaa kaikki.

sössö

Ja seuraava miettii kun purkaa sen että millä tän maalin saa pois :D