Chevy van 96-02

Aloittaja Pro, 24 lokakuu, 2021, 03:49

« edellinen - seuraava »

Pro

Jutustelua näistä kötöstyksistä

Minkälaista naftaapumppua on porukka näihin laitellu jos on laittanut? Walbro FRC10-1 ja ACDelco EP158 nimisiä laitoksia suositellaan jenkkien foorumeilla. Jotkut myös sanoo että OEM-osa on ihan hyvä, jotkut sanoo että ihan vehkeestä ja polttaa syöttöpumput ja pmd:et kaikki paskaksi

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Pro - 24 lokakuu, 2021, 03:49Jutustelua näistä kötöstyksistä

Minkälaista naftaapumppua on porukka näihin laitellu jos on laittanut? Walbro FRC10-1 ja ACDelco EP158 nimisiä laitoksia suositellaan jenkkien foorumeilla. Jotkut myös sanoo että OEM-osa on ihan hyvä, jotkut sanoo että ihan vehkeestä ja polttaa syöttöpumput ja pmd:et kaikki paskaksi
Kehuvat ihan täällä suomessakin Walbro FRB5-1 pumppua.
Tyyrishän tuo mutta halvempi kuin syöttöpumppu.
Pitäisköhän itellekin?..
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Pro

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 24 lokakuu, 2021, 18:57Kehuvat ihan täällä suomessakin Walbro FRB5-1 pumppua.
Tyyrishän tuo mutta halvempi kuin syöttöpumppu.
Pitäisköhän itellekin?..
Summitilla tuo maksaa suunnilleen 150euroa+tullit yms. Ei näytä edes pahalta hommalta vaihtaa.

kuutio

Frb-5 on saanu täältäkin esim. Kojopowerilta. Tosin ihan tän hetken tilannetta en tiedä. Kannattaa kysyä.
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Mä oo kahteen subbeen frb 5 laittanut.
Eniten vituttaa kaikki.

Pro

Frb femman tilasin summitilta. Upsi kuljetti summitilta ihan näppärästi. Vielä kun saisi sen asennettua  :P
Tutkin tuossa miksi lohkolämppäri ei toimi, oli pistoke irti. Lämppärin sijasta töpseli meni johonkin epämääräiseen sätökseen mikä ei näyttänyt olevan missään kiinni. Ei jaksanut enempää ihmetellä kun oli kiiru päästä kaljan juontiin. Tökkäsin kuitenkin töpselin vastukseen. Onhan tuossa vessassa webastokin mutta ei se paskiainen lähe polttamaan. Pitää joskus ottaa auki ja vaihtaa hehku siihen.
Mites muuten kun taistelutilassa on webaston ajastimen lisäksi samanlainen mokkula missä lukee Defa. Sen ruudulla näkyy ulkolämpötila. Mikä vittu se on?
On myös kuljetustilassa joku ihme venttiili mikä viittaa ilmajousitukseen mutta ihan rautajouset tuossa on. Pitää ottaa kuva siitä jos joku täällä tietäisi enemmän siitä.

Rusty

Olisko tuo iskareiden venttiili?
Ah, ahtaita aikoja.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 08 joulukuu, 2021, 05:26Olisko tuo iskareiden venttiili?

Onkohan metron tuoma yksilö?
All work and no play makes Jack a dull boy.

Pro



Tuommoiset käikäleet
Onkohan tuohon venttiili sitten tarkoitus painaa ilmaa sisään ja sitten napeista saa perää jäykemmäksi?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pro - 08 joulukuu, 2021, 12:41

Tuommoiset käikäleet
Onkohan tuohon venttiili sitten tarkoitus painaa ilmaa sisään ja sitten napeista saa perää jäykemmäksi?
Ilmeisesti siellä on painesäiliökin jossain. :o
Vois joka tapauksessa kuvitella että on, kun säädöt ylös/alaskin löytyy.

Tuo mittari punasella alueella vois tarkoittaa sitä että ne ilmaiskarit on nyt paskana, kun ei ole ollu minimipainetta sisällä ja ajeltu.. :(

Toki nuo nuolet vois olla oikea-vasenkin..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 joulukuu, 2021, 13:29Ilmeisesti siellä on painesäiliökin jossain. :o
Vois joka tapauksessa kuvitella että on, kun säädöt ylös/alaskin löytyy.

Tuo mittari punasella alueella vois tarkoittaa sitä että ne ilmaiskarit on nyt paskana, kun ei ole ollu minimipainetta sisällä ja ajeltu.. :(

Toki nuo nuolet vois olla oikea-vasenkin..


Mun mielestä ripatilla on caminossa tuo systeemi ja se surruttaa kompuralla suoraan painetta ylöspäin eikä vaadi erillistä säiliötä  :thinking:


Ja nuohan on t-haaralla eli vasenta ja oikeaa "ei ole"  :D  ainakin kaikissa ollu näin mitä itelle on tullu vastaan ja nuo omatkin iskarit tuli t-haarallisella liitoskappaleella  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 08 joulukuu, 2021, 13:34Mun mielestä ripatilla on caminossa tuo systeemi ja se surruttaa kompuralla suoraan painetta ylöspäin eikä vaadi erillistä säiliötä  :thinking:


Ja nuohan on t-haaralla eli vasenta ja oikeaa "ei ole"  :D  ainakin kaikissa ollu näin mitä itelle on tullu vastaan ja nuo omatkin iskarit tuli t-haarallisella liitoskappaleella  :D
No, mulla on Monroe Ride leveler iskarit ja nehän on vaan T-haaralla kiinni mittarissa/venttiilissä/toisissaan, mutta tuo nappisysteemi on ihan vieras, enkä löytäny googlellakaan mitään siihen viittaavia kuvia vielä..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 joulukuu, 2021, 13:35No, mulla on Monroe Ride leveler iskarit ja nehän on vaan T-haaralla kiinni mittarissa/venttiilissä/toisissaan, mutta tuo nappisysteemi on ihan vieras, enkä löytäny googlellakaan mitään siihen viittaavia kuvia vielä..


Se on ilmeisesti peruja ajalta kun ne halus sen ajovalojen korkeudensäädön ni ne laitto noita napilla ohjattavia kompurallisia settejä autoihin  :D

Muistelisin että Mika sitä näin mulle joskus selitti kun sitä oldsia ihmeteltiin  ;)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pro

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 joulukuu, 2021, 13:35No, mulla on Monroe Ride leveler iskarit ja nehän on vaan T-haaralla kiinni mittarissa/venttiilissä/toisissaan, mutta tuo nappisysteemi on ihan vieras, enkä löytäny googlellakaan mitään siihen viittaavia kuvia vielä..
Eli iskareissa pitäisi olla jotkut ilmaletkut kiinni jos on tosissaan semmoset leverelit?
Pitää tarkistaa. Onhan se mahdollista että koko sytseemi otettu pois käytöstä

Lainaus korjattu. T. Ylläpito

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Pro - 08 joulukuu, 2021, 15:09No, mulla on Monroe Ride leveler iskarit ja nehän on vaan T-haaralla kiinni mittarissa/venttiilissä/toisissaan, mutta tuo nappisysteemi on ihan vieras, enkä löytäny googlellakaan mitään siihen viittaavia kuvia vielä..

Eli iskareissa pitäisi olla jotkut ilmaletkut kiinni jos on tosissaan semmoset leverelit?
Pitää tarkistaa. Onhan se mahdollista että koko sytseemi otettu pois käytöstä



Useimmiten sinne on jossainkohtaa vaihdettu normaalit iskarit ilmaiskareiden tilalle ja siks vermeet pois käytöstä  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D