Chevy van 96-02

Aloittaja Pro, 24 lokakuu, 2021, 03:49

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pro - 08 joulukuu, 2021, 15:09No, mulla on Monroe Ride leveler iskarit ja nehän on vaan T-haaralla kiinni mittarissa/venttiilissä/toisissaan, mutta tuo nappisysteemi on ihan vieras, enkä löytäny googlellakaan mitään siihen viittaavia kuvia vielä..

Eli iskareissa pitäisi olla jotkut ilmaletkut kiinni jos on tosissaan semmoset leverelit?
Pitää tarkistaa. Onhan se mahdollista että koko sytseemi otettu pois käytöstä


Jep.
Letkuthan niihin iskareihin tuosta venttiililtä menee jos siellä ilmaiskarit on.
Monroen pumppuja en välttämättä laittais tilalle jos risat ovat, mutta Gabrielit kyllä.

Monroet on mun mielestä yleensä turhan veteliä pumppuja, mutta halvemmatkin ne on kuin Gabrielin..

Noilla ilmaiskareilla saa kätevästi takapään ryhtiä korjattua, jos on vähän lässähtäneet jouset ja kuormankantavuutta lisää ehjilläkin jousilla. 8)

Tuo venttiilisysteemi vaan jäi häiritsemään. :thinking: Voisko Monroella olla ollut ihan kompuraa/painesäiliötäkin tosiaan joskus tarjolla. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 joulukuu, 2021, 15:26Jep.
Letkuthan niihin iskareihin tuosta venttiililtä menee jos siellä ilmaiskarit on.
Monroen pumppuja en välttämättä laittais tilalle jos risat ovat, mutta Gabrielit kyllä.

Monroet on mun mielestä yleensä turhan veteliä pumppuja, mutta halvemmatkin ne on kuin Gabrielin..

Noilla ilmaiskareilla saa kätevästi takapään ryhtiä korjattua, jos on vähän lässähtäneet jouset ja kuormankantavuutta lisää ehjilläkin jousilla. 8)

Tuo venttiilisysteemi vaan jäi häiritsemään. :thinking: Voisko Monroella olla ollut ihan kompuraa/painesäiliötäkin tosiaan joskus tarjolla. :P


On ollu monroella kompuraa, siinä oldsissa esmes on mikä mikalla seisoo  :D

Ja samaa mieltä, monroet on aika lullat mutta ite laittasin ihan delcolaiset. Kummasti tukevammat kuin monroet  ;)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Jarona

Mulla on just tollainen Monroen paineensäädin suburbanin koelaudan alla,
kompura konehuoneessa ja takana ilmaiskarit.
Toisesta napista paineita ylös ja toisesta alas.
Oli sikäli hankala käyttää kun pikkasen putkiliitokset tai kompuran takaiskuventtiili vuotivat eikä aina ajoon lähtiessä huomannut lisätä ilmaa.
Tein sitte silleen että tilasin kiinanserkulta pari paineensäädintä
ja tein jakotukin, nyt säädettynä alkaa kompura pärisemään kun
paine 3 kiloa ja sammuu kun 4.5 kiloa, voi toki käyttää myös niitä nappeja.
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato