Happitunnistimen holkki

Aloittaja JAMANT, 19 marraskuu, 2021, 19:45

« edellinen - seuraava »

JAMANT

Onko olemassa valmiina sellaista holkkia joka sopii happitunnistimen reikään ja siihen sopii taas happitunnistin, eli sais tunnistimen vähän kauemmas pakokaasuista ja onko siitä mitä hyötyä/haittaa?? Ihan kaverin puolesta kyselen, kun en itsekkään tiedä...
www.jamant.fi
Your Jeep specialist

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: JAMANT - 19 marraskuu, 2021, 19:45Onko olemassa valmiina sellaista holkkia joka sopii happitunnistimen reikään ja siihen sopii taas happitunnistin, eli sais tunnistimen vähän kauemmas pakokaasuista ja onko siitä mitä hyötyä/haittaa?? Ihan kaverin puolesta kyselen, kun en itsekkään tiedä...
Kuulemma niitä on, tietyn mallin toyotaan laittavat, ettei tarvitse uusia jälkimmäistä lambdaa.
En kyllä tiedä mistä niitä saa, olisiko jossain ihan motonetissa.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

JAMANT

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 19 marraskuu, 2021, 19:51Kuulemma niitä on, tietyn mallin toyotaan laittavat, ettei tarvitse uusia jälkimmäistä lambdaa.
En kyllä tiedä mistä niitä saa, olisiko jossain ihan motonetissa.
Mikä se hyöty on, muuten kuin ettei tarvii anturia vaihtaa? Joku vikakoodi siitä varmaan on tullut?
www.jamant.fi
Your Jeep specialist

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: JAMANT - 19 marraskuu, 2021, 20:23Mikä se hyöty on, muuten kuin ettei tarvii anturia vaihtaa? Joku vikakoodi siitä varmaan on tullut?
No noissa toyotissa se alkaa herjaamaan koodilla ettei pakokaasut ole katin jälkeen kohdallaan. Jostain syystä se lambdan nosto pois suorasta pakokaasuvirrasta parantaa sen lambdan arvoja eikä tule enää vikakoodia.

Isällä E12 corolla (2002) heittää herjaa tuosta ja aina leiman edessä se käy konttorille mennessä matkan varrella nollaamassa sen koodin, se pysyy jonkun aikaa aina pois. Siihen sitä joskus selviteltiin, niin holkki taisi olla merkkiliikkeenkin ehdotus. Uusi lambda ei välttämättä ole mikään pitkäaikainen ratkaisu ja ongelma ei ole edes siinä, kun päästöt menee kuitenkin sallittuihin rajoihin. Se vaan on liian herkkä reagoimaan.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

JAMANT

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 19 marraskuu, 2021, 20:30No noissa toyotissa se alkaa herjaamaan koodilla ettei pakokaasut ole katin jälkeen kohdallaan. Jostain syystä se lambdan nosto pois suorasta pakokaasuvirrasta parantaa sen lambdan arvoja eikä tule enää vikakoodia.

Isällä E12 corolla (2002) heittää herjaa tuosta ja aina leiman edessä se käy konttorille mennessä matkan varrella nollaamassa sen koodin, se pysyy jonkun aikaa aina pois. Siihen sitä joskus selviteltiin, niin holkki taisi olla merkkiliikkeenkin ehdotus. Uusi lambda ei välttämättä ole mikään pitkäaikainen ratkaisu ja ongelma ei ole edes siinä, kun päästöt menee kuitenkin sallittuihin rajoihin. Se vaan on liian herkkä reagoimaan.
Ok.

Ei ainakaan milläään äkkiäkeksityllä hakusanalla mätänet tunne, ideoita??
www.jamant.fi
Your Jeep specialist

Dohc

Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!