Sähköjen uusinta.

Aloittaja Sleepercooler, 23 tammikuu, 2020, 19:23

« edellinen - seuraava »

Sleepercooler

-54 ryslerin alkuperäiset sähköjohdot, ajatus olis päivittää ainakin johdot, tai sit koko järjestelmä ehkä jopa 12 volttiseksi asti??

Asiaan!
Onko noi markkinoilla olevat valmiit johtosarja kuinka laadukkaita?
Ja kangasjohtoja ei ilmeisesti myydä valmiina johtosarjana?
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Sleepercooler

Upataas tätä aihetta, kerta rupee olee tapetilla!!

Onko noista ns yleismallin johtoseteitä mihinkää?? Kokemuksia??
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Camino79

Lämmin suositus jos meinaa KAIKEN uusia. Metrikamana kallista ja hankalaa eikä johdot oo merkattu 30cm välein  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Sleepercooler

Kaikki olis tarkoitus uusia, hieman kiihottais samalla muuttaa 12 volttiseksi...
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 11 lokakuu, 2021, 18:37Lämmin suositus jos meinaa KAIKEN uusia. Metrikamana kallista ja hankalaa eikä johdot oo merkattu 30cm välein  :D
Esim minkä merkkistä settiä ja mistä?
All work and no play makes Jack a dull boy.

Camino79

Ite laitoin päläpälään ton rebel wiren setin mikä mulle tuli aikanaan vaihdossa mutta esmes vauhtiputkan kauttahan saa niitä "gm-sarjoja" joista @Stige  ainakin on vissiin useampaan autoon jo leiponu sähköt  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Hupeli

Aihetta lainaten olen aikeissa käyttää auton vanhaa sähkö johdotusta.
Katkaisimet ja muut ohjaimet tulen uusimaan.
Moni on varoitellut vanhojen johtojen ongelmista mitä en täysin ole sisäistänyt sillä vaikka omat auton johdot ovat hiukan jäykkiä, ovat ne muuten täysin ehjä.
Tulen puhdistamaan kontakti pinnat.
Olenko pölhö vai pitäisikö uusia johdotus kuitenkin vaikkakin mielestäni aivan turhaan.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 07 marraskuu, 2021, 21:32Olenko pölhö vai pitäisikö uusia johdotus kuitenkin vaikkakin mielestäni aivan turhaan.
Et oo. Ei niitä johtoja kannata uusia vaan uusimisen takia. Kyllä niistä huonot kohdat näkee, kun ne käy läpi.
En varmasti oo.

Hupeli

Kiitos tuesta Jussille.
Joskus sitä tulee takerreltua omiin ajatuksiin ja varsinkin kun välillä tulee tehtyä "turhaa" niin näitten tilanteitten välttämiseksi ja rahojen turhan polttamisen vuoksi, olen alkanut miettimään kahdesti.


Hupeli

Olisiko kenellään linkkiä suomen kieliseen tiedostoon missä löytyisi kaikki selvitykset näille numeroille kuten 3 alkavat päävirta tyyppiset koodit ja 8 alkuset reletyyppiset ohjaus koodit.
P L K ja tämän tyyliset koodit pitäisi selvittää myös.
Katselin tässa juuri kun kiinnitin laturiin 4 piuhaisen liittimen niin siinä oli tämän tyyppisiä koodeja joista kaksi kytkettiin autoon kuten minulla.
Kun en enää muista mitkä, on ne selvitettävä uudelleen.
Numerot ja niitten selvennykset löytyy jostain imuroituna enklanniksi.
Olisi vaan niin paljon helpompaa ymmärtää suomea...

Eyetech

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 11 lokakuu, 2021, 19:00Esim minkä merkkistä settiä ja mistä?

Suosittelen American Autowire settejä. Ja ebay on ollu halvin vaihtohto (???)