G

Aloittaja Toyopet, 12 huhtikuu, 2022, 15:28

« edellinen - seuraava »

Toyopet

G-koppaisen eli malibu/cutlass/regal/el camino...
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 12 huhtikuu, 2022, 15:2815" vanteet myös haussa, jakohan näissä 5x4.75" eli 120.65mm.
7", 8" leveysluokassa eikä mitään modernia blingiä vaan enempi kasarityylistä. Mutta ei kovin kalliita.

044 524 7719
Sulla on taas liikaa reunaehtoja.. ::)
Mites olis 16" TODELLA KASARIT:

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 huhtikuu, 2022, 16:11Sulla on taas liikaa reunaehtoja.. ::)
Mites olis 16" TODELLA KASARIT:


Transbirdin vanteet?
Mitenkähän ne offsetin puoleen istuisi?
Muuten olisi kyllä kasaria eikä kokokaan haitaksi, 15" vähintään mutta ei yli 17" :D
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

'59 Kingswood

Farkkuun ei taida olla olemassakaan  madallusjousia taakse ja kokemuksesta tiedän että sedani/coupen madallusjouset (ainakin Eibachit) vie sit perseen aivan tonttiin. Omalta osalta seuraava kokeilu taakse on turboregalin vakiomalliset.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 12 huhtikuu, 2022, 17:52Farkkuun ei taida olla olemassakaan  madallusjousia taakse ja kokemuksesta tiedän että sedani/coupen madallusjouset (ainakin Eibachit) vie sit perseen aivan tonttiin. Omalta osalta seuraava kokeilu taakse on turboregalin vakiomalliset.


Fullsizen jouset pätkittynä  :rolleyes:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 12 huhtikuu, 2022, 16:59Transbirdin vanteet?
Mitenkähän ne offsetin puoleen istuisi?
Muuten olisi kyllä kasaria eikä kokokaan haitaksi, 15" vähintään mutta ei yli 17" :D
Pitää varmaan mitata, jos ei googgeli kerro. ::)
Noissahan on kahta offsettia. Edessä ja takana on erilainen.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Google kertoi, että voisi olla 7.5" leveä et 0 ja/tai 8.5" et16
Edit: google oli vissiin väärässä ;D
16x8

Oon kyllä joskus nähnyt tuommoiset g-bodyn alla.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 12 huhtikuu, 2022, 17:52Farkkuun ei taida olla olemassakaan  madallusjousia taakse ja kokemuksesta tiedän että sedani/coupen madallusjouset (ainakin Eibachit) vie sit perseen aivan tonttiin. Omalta osalta seuraava kokeilu taakse on turboregalin vakiomalliset.
Pientä tutkiskelua internetistä:
Turbo-regalin jousissa load rate 270kg/kpl ja farkku-cutlassissa 382kg/kpl.
Voisi siis hyvinkin tipahtaa alemmas tuommoisilla regalin vietereillä.
 ::)
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 14 huhtikuu, 2022, 10:18Voisi siis hyvinkin tipahtaa alemmas tuommoisilla regalin vietereillä.
 ::)
Tipahtaa varmasti, mutta onko sopivasti?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 14 huhtikuu, 2022, 12:24Tipahtaa varmasti, mutta onko sopivasti?
Ei varmaan tiedä ennenkuin kokeilee. :o

Tuossa minun avensiksessahan kävi niin, että siinä on nyt @LowCrow entisen avensiksen tolpat takana ja niissä on corollan jouset, irrallaan corollassa vähän pidemmät mutta tuo ave on aika maata myöten. Se on tietysti mahdollista g-kopankin kanssa. Paitsi regaliin saa variable rate jousta, joka kai kiristyy eli varmaan tippuu alkuperäisestä mutta on jäykempi kuitenkin loppupeleissä.
XJ cherokeen etupää on 290kg ratella, niitä voisi vaikka kokeilla.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 14 huhtikuu, 2022, 10:18Voisi siis hyvinkin tipahtaa alemmas tuommoisilla regalin vietereillä.
 ::)
Tarinoin just jotain aiheeseen liittyvää tallitouhuilu-ketjuun, kun en halunnut sotkee ostoilmoa enempiä...