K-750 moottori ja osia

Aloittaja Zuinula, 04 kesäkuu, 2022, 11:19

« edellinen - seuraava »

Zuinula

Tuohon itäprojektiin tarttis saaha jostain parempi moottoriaihio tai ainakin lähes toimiva moottori. On siinä määrin jäätynyt kellari. Varaosina hankkiminen menee sitten jo turhan arvokkaaksi omaan makuun. Lisänä kiinnostaa pakoputkisto ja bensatankki, molemmat alkuperäistyylisinä.
Jos löytyy itseltä tai naapurilta voi tarjota vinkkejä yv tai nolla40581528neljä




Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 04 kesäkuu, 2022, 11:19Tuohon itäprojektiin tarttis saaha jostain parempi moottoriaihio tai ainakin lähes toimiva moottori. On siinä määrin jäätynyt kellari. Varaosina hankkiminen menee sitten jo turhan arvokkaaksi omaan makuun. Lisänä kiinnostaa pakoputkisto ja bensatankki, molemmat alkuperäistyylisinä.
Jos löytyy itseltä tai naapurilta voi tarjota vinkkejä yv tai nolla40581528neljä




Onko lättäpää?
Osia mulla ei ole, mutta seuraava kyssäri:
Ootko jo Ural-roikkaan liittynyt?
https://uralroikka.fi/sivut/

Sinne ostoilmotusta..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 kesäkuu, 2022, 18:27Onko lättäpää?
Osia mulla ei ole, mutta seuraava kyssäri:
Ootko jo Ural-roikkaan liittynyt?
https://uralroikka.fi/sivut/

Sinne ostoilmotusta..
Juu, lättishän tuo on ja tekaisin jo roikkaan ostoilmon tänään.
Montaa satkua tuohon ei haluaisi satsata mutta kyllä tuolla sivarilla emäntää pitäisi jäätelölle päästä viemään, jonain kesänä ::)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 04 kesäkuu, 2022, 18:38Juu, lättishän tuo on ja tekaisin jo roikkaan ostoilmon tänään.
Montaa satkua tuohon ei haluaisi satsata mutta kyllä tuolla sivarilla emäntää pitäisi jäätelölle päästä viemään, jonain kesänä ::)
Ooh! :P
Nuo kansiventtiilikoneet onkin uudemman ajan hapatusta.
Halvalla ei noitakaan vaan saa enää laiteltua.

Mä löysin Uraliin kannen www.konekansa.net kautta yhdeltä osia haalineelta kaverilta Elimäen suunnalta. Nimim. anglia67
En tiedä miten hänellä vielä on osia, mutta ne mitä on, ei ole hinnan kirossa.

Tuolta löytyi sitten NOS-osia:
https://www.easthighway.com/fin
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 kesäkuu, 2022, 19:04Ooh! :P
Nuo kansiventtiilikoneet onkin uudemman ajan hapatusta.
Halvalla ei noitakaan vaan saa enää laiteltua.

Mä löysin Uraliin kannen www.konekansa.net kautta yhdeltä osia haalineelta kaverilta Elimäen suunnalta. Nimim. anglia67
En tiedä miten hänellä vielä on osia, mutta ne mitä on, ei ole hinnan kirossa.

Tuolta löytyi sitten NOS-osia:
https://www.easthighway.com/fin
Täytyy kait tuonne konekansaankin kirjautua, jos ei ala kuulumaan..

Viron pojilla ei ole kampuraa hyllyssä tällä hetkellä, pikaisesti laskettuna ainakin viitisensataa maksaisi osat tohon omaan myllyyn, jos lohko ja sylinterit ovat käyttökelpoiset.

Luulen että Suomesta löytyy näitä raakileita kun kyselee?

Desoto57

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 kesäkuu, 2022, 19:04Mä löysin Uraliin kannen www.konekansa.net kautta yhdeltä osia haalineelta kaverilta Elimäen suunnalta. Nimim. anglia67
En tiedä miten hänellä vielä on osia, mutta ne mitä on, ei ole hinnan kirossa.
Jaa sinulleko sen kannen silloin myin? :) .Nimimerkkini on foorumeilla nykyään Desoto57. Jonkin verran löytyy osia mutta ne ovat kansiventtiilimoottoripalikkaa.Ja hinnat laitetaan harrasteystävällisiksi jos minulta löytyy ylimääräisiä osia jota joku kaipailee ^-^

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Desoto57 - 04 kesäkuu, 2022, 22:19Jaa sinulleko sen kannen silloin myin? :) .Nimimerkkini on foorumeilla nykyään Desoto57. Jonkin verran löytyy osia mutta ne ovat kansiventtiilimoottoripalikkaa.Ja hinnat laitetaan harrasteystävällisiksi jos minulta löytyy ylimääräisiä osia jota joku kaipailee ^-^
Juu vakoilin tuolla ettei vanha nimimerkki ollut hetkeen käynyt.
Nyt en vielä taivu kansiventtiilihommiin mutta jos tankkia tai putkia löytyy niin kiinnostaa. Ja vissiin muutkin osat..

Desoto57

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 04 kesäkuu, 2022, 22:47Juu vakoilin tuolla ettei vanha nimimerkki ollut hetkeen käynyt.
Nyt en vielä taivu kansiventtiilihommiin mutta jos tankkia tai putkia löytyy niin kiinnostaa. Ja vissiin muutkin osat..
Harmi kun juuri kyseisiä osia ole jemmassa.Uudemman mallin hyväkuntoisen tankin myin aiemmin eräälle harrastajalle.Toivotaan että roikan kautta löytyy tarvittavat osat.

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Desoto57 - 04 kesäkuu, 2022, 23:26Harmi kun juuri kyseisiä osia ole jemmassa.Uudemman mallin hyväkuntoisen tankin myin aiemmin eräälle harrastajalle.Toivotaan että roikan kautta löytyy tarvittavat osat.
Eiköhän romuja maalijmasta löydy. Varrotaan :D