Tunnettu naama

Aloittaja mitzi, 30 tammikuu, 2020, 09:42

« edellinen - seuraava »

rb

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 helmikuu, 2020, 15:05No nimi ainakin. Surmanajaja jo molemmissa polvissa
Pentuna olin markkinoilla, jossa jotkut ulkomaan eläjät suoritti surmanajoa teräspallossa.

Muuta oikein muista, kun että meteli oli hirveä.


Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 helmikuu, 2020, 15:21Pentuna olin markkinoilla, jossa jotkut ulkomaan eläjät suoritti surmanajoa teräspallossa.

Muuta oikein muista, kun että meteli oli hirveä.


Minäkin kävin jossain maatalousnäyttelyssä (olenhan kyntäjän poika, lähes farmari siis itsekin) kanssa tynnörissäajoa katsomassa. 70-80-lukujen vaihteessa se oli. Minusta oli ihan kotimaiset kuskit, moottoripyörällä ja mikroautolla ajoivat, nimistä ei mitään hajua. Meteli ei jäänyt mieleen, mutta se kun katselijoiden tasolla seisottiin siellä tynnörin yläreunalla, niin aikalailla eli se tynnöri aina kun ajoivat siitä kohti. Olis varmaan jollain työsuojeluvaltuutetulla tänäpänä sanansa sanottavana.

Tommoisessa pallossa ajoa näki Sirkus Finlandiassa ihan muutama v takaperin. Hurjan näköistä oli kyllä.
Tiukasti aisalinjalla.

rb

^ Joo... Tyyli sama, mutta pallo helvetisti isompi.

Ja 60- lukuu, eli joku ylimääräisistä pelleistä riisuttu MZ millä mentiin...

stana

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 helmikuu, 2020, 15:25Minäkin kävin jossain maatalousnäyttelyssä (olenhan kyntäjän poika, lähes farmari siis itsekin) kanssa tynnörissäajoa katsomassa. 70-80-lukujen vaihteessa se oli. Minusta oli ihan kotimaiset kuskit, moottoripyörällä ja mikroautolla ajoivat, nimistä ei mitään hajua. Meteli ei jäänyt mieleen, mutta se kun katselijoiden tasolla seisottiin siellä tynnörin yläreunalla, niin aikalailla eli se tynnöri aina kun ajoivat siitä kohti. Olis varmaan jollain työsuojeluvaltuutetulla tänäpänä sanansa sanottavana.

Tommoisessa pallossa ajoa näki Sirkus Finlandiassa ihan muutama v takaperin. Hurjan näköistä oli kyllä.
Eikös Suuroset ajanu tynnyrissä, minäkin olen kersana muutaman kerran käynyt katsomassa, rutisi ja heilui koko keksintö. Tivoli suuronen?

cdi

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 helmikuu, 2020, 15:21Pentuna olin markkinoilla, jossa jotkut ulkomaan eläjät suoritti surmanajoa teräspallossa.

Muuta oikein muista, kun että meteli oli hirveä.



  Ei sillä ollu muuta ulkomaista kun taiteilijanimi. Kaveri sen tunsi heikkinen/heikkilä tjsp

mitzi

Lahden Classic Motorshown piha-alueella joku vuosi sitten "HornanVeljet" ajoivat tynnyrissä Jawaceteillään.



Pallossa ajava ryhmä: https://www.cageriders.fi/show/

Marklin


palontie

Kawajumala ihan ite,mä oon ollut sen kyydissä kun ajettiin Kilon skoudeaseman ohi motarilla 220kmh.Ja sen vanha lätkäkassi on varastossa,tosin on siitä putsattu Artsin yrjöt ;D
Eniten vituttaa kaikki.

mitzi


rb


rb


rb

Ei voi olla totta..  :o



Elviksellä Honda..

mitzi

Tuo Honda oli ilmeisesti jossain Elviksen filmissä? Elviksen oma Honda pitäisi olla tämä Gracelandissa.


rane58

Tässäpä parit iloiset fillaristit....  ;)

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

mikähelvetinkat

uudemman sukupolven rautapalloajelijan nimeä en muista, mutta sen muistan, että taisi niittää jonkinlaista menestystä trialissa ennen kuin sulkeutui palloonsa ::)
~ ? ‰