Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 marraskuu, 2021, 10:16Iskeny ahneus.
Siihen tulokseen minäkin tulin, että nyt se näkee sen kuudentonnin autona.

Mut vähempi on mun kaltaisia hulluja, jotka on vanhaa farkkua vailla ja valmis vielä kunnon mukaan siitä maksamaan, et kyl ne on sitten jotain sportteja, joita jotkut kenties harrasteautokseen ostaa.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 marraskuu, 2021, 08:35Joo...... Mitään ylimääräisiä herkkuja en haluais ja siks 90- luku tuntuu turvalliselta.

Asiasta toiseen:
Tää yks pälli kauppaa edelleen Tojotaansa.

https://www.nettiauto.com/toyota/carina-e/11878490

Mikä näiden ajatuksen juoksu on, kun ensin puhelimessa itketään kun kukaan ei tästä tarjoa paljon mitään ja sit kun tarjoot, niin sitten seuraavana päivänä tekstiviestillä perutaan kaupat, eikä enää vastata edes puhelimeen. :o

Haluaa hamekangasta?
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 marraskuu, 2021, 10:43Siihen tulokseen minäkin tulin, että nyt se näkee sen kuudentonnin autona.

Mut vähempi on mun kaltaisia hulluja, jotka on vanhaa farkkua vailla ja valmis vielä kunnon mukaan siitä maksamaan, et kyl ne on sitten jotain sportteja, joita jotkut kenties harrasteautokseen ostaa.

Kun ei ilmotukseen ole hintaa nostanu, niin ilmeisesti on vaan tuosta 300-350:stä kiinni.. >:(
Voi olla että auton sais mukaan edelleen tuolla 2600€:lla, jos pihaan menis hinnasta juttelemaan. On vaan niin helppoa blokata puhelimessa kyselijät.. >:(

Jos kyseessä on sama kaveri, mitä luulen, niin isänsä on äitin serkku.. Eli tuohan olis mun pikkuserkku. :o

https://www.traktorihuolto.fi/traktorihuolto-hokkanen-kumpp/
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 marraskuu, 2021, 10:48Kun ei ilmotukseen ole hintaa nostanu, niin ilmeisesti on vaan tuosta 300-350:stä kiinni.
Joo!..... Kyl se saa sen ihan itse pitää.

Ja valittaa kaikille soittajille, kun kukaan ei tarjoa tästä mitään.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 marraskuu, 2021, 11:19Joo!..... Kyl se saa sen ihan itse pitää.

Ja valittaa kaikille soittajille, kun kukaan ei tarjoa tästä mitään.
Nyt ilmitulleiden seikkojen valossa sinulla saattoi itse asiassa käydä ns. munkki .  :+1:
Tiukasti aisalinjalla.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 marraskuu, 2021, 10:48...niin isänsä on äitin serkku..
No, tämä varmaan selittää pienet vaikeudet elämässä. Noh, pysyypä geenit ja carinat perheessä.
Vielä on eilinen jossain.

isalmela

Diesel on puhtaampi

jusssi

Järvipuu Nytpä tiedän, että tämmösiäkin on tehty...  :o
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

ramman

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 24 marraskuu, 2021, 14:15Järvipuu Nytpä tiedän, että tämmösiäkin on tehty...  :o

Muutama sivu taaksepäin tätä topikkia ku oisit katellu niin oisit tienny tänkin  :))

rb

Noni!....  :)

https://www.nettiauto.com/volvo/amazon/12553119

Volvo Amazon
1969




.......ttu jos olisin vähänkin Volvo niin alkaisin hieroa kauppoja.

ramman


Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuokralainen

^Onko tuo nyt vielä Squarebodyn kopalla, vaikka on tuo ruma lärvi jo?
?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 24 marraskuu, 2021, 15:40^Onko tuo nyt vielä Squarebodyn kopalla, vaikka on tuo ruma lärvi jo?
Jeps.
Tuo "ruma" keula tuli 1990 Suburbaniin ja Blazeriin. Tuo on ihan normi squaren keulanmuodolla.
GMT400 sitten se kaareva..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuokralainen

Ai että. Tuohon nappisilimä keula ja tonttiin.
HästäkUnelma.
?