Tämän vuosituhannen LS moottorit

Aloittaja rb, 14 helmikuu, 2020, 11:55

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 elokuu, 2021, 14:26saisko pelkän ylivaihteen vaihdettua hännän irrottamalla  vai pitääkö koko toosa kaivaa tyhjäksi?
Saa vaihdettua.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Stige

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 elokuu, 2021, 14:25mää luulen että tarpeet vahvistamiselle on vähä erilaoset jossain katuvessassa mitä kilpurissa. Saako jostai vaikka vahvistettua lukkoturbiinin solkkua?

Noi eikai tarvii ainaskaan 4L80E kanssa sen ihmeellisimpiä solenoideja sinne, 3 lapasia lukkoturbiineja vissii laittavat sit race vehkeisii ni voi ajaa lukko päälläki kaasupohjassa sit.
En sit muista lootista sen enempää tiiä mut ei tunnu solenoidit olevan koskaan muuta kun vakiokamaa.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 elokuu, 2021, 15:17Saa vaihdettua.
ok, no tää helpottaa. Tarttee varmaa yrittää hakea sinne niitä diisselin ylivaihdekamoja niinku mudis sano.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Stige - 08 elokuu, 2021, 16:19Noi eikai tarvii ainaskaan 4L80E kanssa sen ihmeellisimpiä solenoideja sinne, 3 lapasia lukkoturbiineja vissii laittavat sit race vehkeisii ni voi ajaa lukko päälläki kaasupohjassa sit.
En sit muista lootista sen enempää tiiä mut ei tunnu solenoidit olevan koskaan muuta kun vakiokamaa.
jumissa noi solenoidit aina tuntuu noista 200 toosista olevan. Se ei tietty haittaa siinä jos se toosa avataan kerran vuodessa ja vaihdetaan sinne.

Stige

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 elokuu, 2021, 17:09jumissa noi solenoidit aina tuntuu noista 200 toosista olevan. Se ei tietty haittaa siinä jos se toosa avataan kerran vuodessa ja vaihdetaan sinne.

Jooh on nii surkeita ollu kaikki 200r4 lootat millä ajanu et en oo moisista ongelmista tienny ees  :))

Stige


sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 elokuu, 2021, 15:17Saa vaihdettua.
otettiin se irti ja oli ne ekat kytkinlevyt palanu ihan paskaks, ne mitkä on pännissä siellä VALTAVAN jousen alla oli vielä hyvät. Eli vika löyty miksei kytke.

Mutta miten se planeetan kuluminen näkyy, tarttee varmaa yrittää mitata niitä rataskulmia että kannattasko se vaihtaa myös. Jotain kuppaa oli niissä rattaiden harjoissa ja niiden lähiympäristössä.

Toyopet

Näitä lässyjä kun on nyt tuotu vuosikausia konttikaupalla niin olen odotellut, että joko kohta saisi toimivan, remonttia kaipaamattoman paketin kohta jo vaikka tonnilla...
Ei taida olla vielä tarpeeksi monta kontillista tuotu...  ;D
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 18 tammikuu, 2022, 11:49Näitä lässyjä kun on nyt tuotu vuosikausia konttikaupalla niin olen odotellut, että joko kohta saisi toimivan, remonttia kaipaamattoman paketin kohta jo vaikka tonnilla...
Ei taida olla vielä tarpeeksi monta kontillista tuotu...  ;D
Liikaa kuluja.. ::)
Jos sen drop outin saa 500-1000$ jenkeissä, niin täällä ei.. ::)
Mutta pelkkä long block 600€, niin ei minusta enää paha hinta. 8)

Siis tuo mun kone, jonka nyt aukaisin.
Olis varmasti toiminut plug´n pray, mutta nokkalaakerit mun mielestä ehdottomasti vaihtoon. ::)
Saatan olla turhan anaali näissä, mutta tykkään tietää mitä koneen sisällä on. Tai tietää että se mitä sisällä on, on ehjää.. :thinking:

Jos en olis konetta aukaissu ja siten tuhlannu rahaa laakereihin/tiivisteisiin/kovempaa nokkaan, niin truckiosia koneen ympärille saa suht halvalla Suomestakin.
Kehtaan väittää että 1200-1300€ olis ajokelponen paketti kasassa, kun jaksaa vaan vahdata halvimpia ylijäämäkikkareita.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Stige

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 18 tammikuu, 2022, 11:49Näitä lässyjä kun on nyt tuotu vuosikausia konttikaupalla niin olen odotellut, että joko kohta saisi toimivan, remonttia kaipaamattoman paketin kohta jo vaikka tonnilla...
Ei taida olla vielä tarpeeksi monta kontillista tuotu...  ;D

3000 saa jo, ja äkkiä maksaa ittesä takasi jos ajelee yhtään enempää autolla ku kulkee hajuilla.

Keme

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 18 tammikuu, 2022, 11:49Näitä lässyjä kun on nyt tuotu vuosikausia konttikaupalla niin olen odotellut, että joko kohta saisi toimivan, remonttia kaipaamattoman paketin kohta jo vaikka tonnilla...
Ei taida olla vielä tarpeeksi monta kontillista tuotu...  ;D
Taitaa niitä melko paljon vielä saada tulla Suomeen ennen kuin hintataso on toi. Muutama kuukausi takaperin mulle tuli kaksi complete drop out 5.3 mosaa ja kaikkien kulujen jälkeen niiden hinta oli oman tallin eteen kannettuna 1250e/kpl.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Keme - 19 tammikuu, 2022, 13:50Taitaa niitä melko paljon vielä saada tulla Suomeen ennen kuin hintataso on toi. Muutama kuukausi takaperin mulle tuli kaksi complete drop out 5.3 mosaa ja kaikkien kulujen jälkeen niiden hinta oli oman tallin eteen kannettuna 1250e/kpl.
No johan se lähestyy...
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Kyrpov

Sinä vain

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2022, 15:43ne toimitetaan 1000€ leppäjeeppien kyydissä
Niitäkin olen tässä odotellut.  ::)
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 19 tammikuu, 2022, 15:45Niitäkin olen tässä odotellut.  ::)
eli avaimesta käyntiin leimattu siisti ls-koneinen caprice á 2000€  O0
Sinä vain