Logistiikkaketju

Aloittaja Gary Grand, 02 maaliskuu, 2020, 12:40

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Tarviitko kyytiä tavaralle, autolle itselle, tms. Edullisesti/jopa ilmaiseksi?

Kyselyt ketjuun ja halukkaat auttajat voi tarjota apuaan.

Itse ajelen välillä Jyväskylän nurkilta pitkin Suomea isolla pakulla ja kyytiin mahtuvaa voisi hyvinkin kulkea silloin samaan suuntaan munkkikahvin hinnalla. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Ettei jää viime tinkaan niin ma 6.4. ajelen Laukaa-JKL-TRE ja takaisin.
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Heti kyselen kyytiä 100x75x25 kokoiselle bensatankille Porin lähistöltä Jkylään.
8)

Samaan hengenvetoon ens lauantaina 7.3. mun kyydissä voisi kulkea tavaraa Jkylä-Hattula/Parola-Jkylä välillä.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Lerssinen

Ylivieska-Kajaani-Oulu kolmiossa liikkuu satunnaisesti tavaraa..

palontie

Oiskos ketään halukas jeesimään että kävis ton ostamassa ja lähettäs mulle,koska myyjä ei lähetä.Sijaitsis Nikinmäessä.Korvaan toki vaivannäön.

https://www.tori.fi/uusimaa/Hitachi_kulmahiomakone__67106383.htm?ca=18&w=3

Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 maaliskuu, 2020, 18:04Oiskos ketään halukas jeesimään että kävis ton ostamassa ja lähettäs mulle,koska myyjä ei lähetä.Sijaitsis Nikinmäessä.Korvaan toki vaivannäön.

https://www.tori.fi/uusimaa/Hitachi_kulmahiomakone__67106383.htm?ca=18&w=3

 
pitääkö ottaa patakinnas mukaan kaupoille?  ;D
Sinä vain

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Tais se sittenkin olla, ullatuus  ;D

Nimimerkillä kerran halpoja työkaluja tori.fi, lopulta paikalla työkalujen oikeat omistajat ja poliisi.
Sinä vain

palontie

Mulle toi ois aivan sama.
Eniten vituttaa kaikki.

Therealsamppa



Sunnuntaina tuommoinen lenkki, mennessä tyhjä traileri ja Patrolli kans tyhjä. Tullessa trailerilla traktori, auto tyhjänä.

Aamulla 9 tarkoitus lähteä, jos tulee tuolle välille kuljetusta mieleen niin ottaa yhteyttä, pystyy kyllä poikkeamaan reitistä tarvittaessa! O4o9627318
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

palontie

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 13 maaliskuu, 2020, 21:32

Sunnuntaina tuommoinen lenkki, mennessä tyhjä traileri ja Patrolli kans tyhjä. Tullessa trailerilla traktori, auto tyhjänä.

Aamulla 9 tarkoitus lähteä, jos tulee tuolle välille kuljetusta mieleen niin ottaa yhteyttä, pystyy kyllä poikkeamaan reitistä tarvittaessa! O4o9627318

Koukkaaa Oulusta jokunen osa ja pikkuinen pisto siitä enää sitten tänne Kajaaniin,laitan kaffea tulemaan.
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 14 maaliskuu, 2020, 07:59Koukkaaa Oulusta jokunen osa ja pikkuinen pisto siitä enää sitten tänne Kajaaniin,laitan kaffea tulemaan.
Sitten ettei olis enää paha lenkki hakea mulle polttoainesäiliö Porista ja tipauttaa Jkylään.. :+1:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Joo samallahan tuonkin tekis.
Eniten vituttaa kaikki.

Therealsamppa

;D  Ehkä vähän liikaa tulee lenkkiä  ::)
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

palontie

Eniten vituttaa kaikki.