Helsingin kruisingit.....

Aloittaja rane58, 16 maaliskuu, 2020, 03:03

« edellinen - seuraava »

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Mija - 04 heinäkuu, 2020, 13:28Olihan tuolla väkeä. Ainakin 499,6 henkilöä
mä olin laskevinani pelkkiä autoja jo enemmän  ;)

Mija

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 04 heinäkuu, 2020, 14:44mä olin laskevinani pelkkiä autoja jo enemmän  ;)

Joo ei tainnu ihan 500 hengen kokoontumisrajoitus pitää kutiansa. Taisi 5000 olla ennemminkin.. ;D
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

rb

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 30 kesäkuu, 2020, 19:14Ois näköjään tulevana perjantaina tämän kesän eka pre-Party Malmiilla:
Huomenna kai jatkuu?

timant

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 elokuu, 2020, 22:24Huomenna kai jatkuu?

Juuh ja sääkin ennusteiden mukaan näyttäisi ihan hyvältä. Lauantaina näyttäisi olevan vielä Malmi Street Drags..

timant



Tänne alkaa valuu jo porukkaa, huomatkaa uusi sisääntulo jos jakiksen suunnasta saapuu..

1320

Prkl kun on töissä. :banghead:  No, illalla taas rengas sulaa jossain...
Tradition Never Goes Out of Style!

rb

Lainaus käyttäjältä: timant - 07 elokuu, 2020, 16:41huomatkaa uusi sisääntulo jos jakiksen suunnasta saapuu..
Joo..... Huomattiin!

Ajattelin että kun siinä kuuden jälkeen lähtee,  niin kaikki on jo sitten siellä,  mutta paskan marjat.

Kammo jono kentälle,  kun kaikki saatanan bemarit oli siinä seassa,  joten siltä osin ei ihan onnistunut juttu.

No mut joo.....

Paljon kalustoa ja aurinko paistoi...  8)

Marklin


Marklin

Huomenna taas Malmilla toimintaa ja kaiketi Kauppatorillakin.

rb

Vois käydä jos keli on kohdallaan.

Mutta tällä kertaa prätkällä....

timant

Sää ei kyl avoautoilua suosinut mut tulipahan käytyä maisemia katselemassa


Marklin

Kuvatuksia: https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/FHRA+Cruising+Pre-Party+4.9.2020/
Kuvien onneton määrä selittyy katsastamalla pari viimeistä...

Nyypäle66

Kivasti on porukkaa liikenteessä.

1320

Huomenna olis taas Stadin Cruising! Malmilla ei ole virallista järjestettyä ohjelmaa, mut kuten aikaisempinakin vuosina, porukkaa kerääntyy silti lentokentän parkkikselle kuuden aikoihin joten suunnataan autojen keulat sinne ennen Kauppatorille menemistä. ;)  Kelitkin näyttäisi lupaavalta, eli toivottavasti olis hyvin kalustoa liikkeellä.

Jos koittais noin kuudeksi tähdätä, on siellä jonkin verran porukkaa aina ollut.
Tradition Never Goes Out of Style!

timant

Malmilla oli ihan mukavasti väkeä, sen verta viileä tuli illalla (kaljahammasta kolotti) etten stadiin jaksanut lähteä