Chevy/Gmc Subbe/Pickup jorinat

Aloittaja palontie, 11 tammikuu, 2020, 04:27

« edellinen - seuraava »

Arska77

Mahtaako saman vuotisessag30 vanissa olla samanlaiset abs anturit

palontie

Kato rockauton sivuilta siitä osan infonamiskasta, muistaakseni näkyy soveltuvuudet.
Eniten vituttaa kaikki.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 17:21
Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 tammikuu, 2020, 14:30Oisko absipiuha saanut kipeetä?Tai siellä on ruostetta navan ja liitoksen välissä.
Piuha tai anturikatkos antaa valon. Se ruoste siellä anturin alla ei sytytä valoa, se saa vaan ihme sekoilua aikaan.

Kyllä sytyttää jos ilmarako menee vituiks
GM only 😉
+Pihatraktori :D

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 11 tammikuu, 2020, 20:16
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 17:21
Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 tammikuu, 2020, 14:30Oisko absipiuha saanut kipeetä?Tai siellä on ruostetta navan ja liitoksen välissä.
Piuha tai anturikatkos antaa valon. Se ruoste siellä anturin alla ei sytytä valoa, se saa vaan ihme sekoilua aikaan.

Kyllä sytyttää jos ilmarako menee vituiks
Mistä se sen ilmaraon tietää? Sehän on vaan sama tilanne ku auto paikallaan. Ei pulsseja.
Kyllä mulla ainakin vaan sekoili. Valo ei syttyny ennenku toisella rassuukerralla sain anturilangan poikki, kun anturin ulkokuori jäi reikään.
En varmasti oo.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 23:24
Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 11 tammikuu, 2020, 20:16
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 17:21
Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 tammikuu, 2020, 14:30Oisko absipiuha saanut kipeetä?Tai siellä on ruostetta navan ja liitoksen välissä.
Piuha tai anturikatkos antaa valon. Se ruoste siellä anturin alla ei sytytä valoa, se saa vaan ihme sekoilua aikaan.

Kyllä sytyttää jos ilmarako menee vituiks
Mistä se sen ilmaraon tietää? Sehän on vaan sama tilanne ku auto paikallaan. Ei pulsseja.
Kyllä mulla ainakin vaan sekoili. Valo ei syttyny ennenku toisella rassuukerralla sain anturilangan poikki, kun anturin ulkokuori jäi reikään.
jos se tunnistaa kun 3 pyörii mutta 1 ei?
All lives matters.
Let's go Brandon

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 11 tammikuu, 2020, 23:36
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 23:24
Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 11 tammikuu, 2020, 20:16
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 17:21
Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 tammikuu, 2020, 14:30Oisko absipiuha saanut kipeetä?Tai siellä on ruostetta navan ja liitoksen välissä.
Piuha tai anturikatkos antaa valon. Se ruoste siellä anturin alla ei sytytä valoa, se saa vaan ihme sekoilua aikaan.

Kyllä sytyttää jos ilmarako menee vituiks
Mistä se sen ilmaraon tietää? Sehän on vaan sama tilanne ku auto paikallaan. Ei pulsseja.
Kyllä mulla ainakin vaan sekoili. Valo ei syttyny ennenku toisella rassuukerralla sain anturilangan poikki, kun anturin ulkokuori jäi reikään.
jos se tunnistaa kun 3 pyörii mutta 1 ei?
Sehän on sille vaan "lukossa", höllää painetta. Ja sen se todella teki. Kun molemmat etuanturit oli noussu sen ruosteen takia ja pulssin saanti ihan siinä "kinthaalla", niin olipa mielenkiintoisia jarrutustapahtumia kokeillessa.
En varmasti oo.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 23:41
Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 11 tammikuu, 2020, 23:36
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 23:24
Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 11 tammikuu, 2020, 20:16
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 tammikuu, 2020, 17:21
Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 tammikuu, 2020, 14:30Oisko absipiuha saanut kipeetä?Tai siellä on ruostetta navan ja liitoksen välissä.
Piuha tai anturikatkos antaa valon. Se ruoste siellä anturin alla ei sytytä valoa, se saa vaan ihme sekoilua aikaan.

Kyllä sytyttää jos ilmarako menee vituiks
Mistä se sen ilmaraon tietää? Sehän on vaan sama tilanne ku auto paikallaan. Ei pulsseja.
Kyllä mulla ainakin vaan sekoili. Valo ei syttyny ennenku toisella rassuukerralla sain anturilangan poikki, kun anturin ulkokuori jäi reikään.
jos se tunnistaa kun 3 pyörii mutta 1 ei?
Sehän on sille vaan "lukossa", höllää painetta. Ja sen se todella teki. Kun molemmat etuanturit oli noussu sen ruosteen takia ja pulssin saanti ihan siinä "kinthaalla", niin olipa mielenkiintoisia jarrutustapahtumia kokeillessa.


Jo 91nen s10 blazeri tajus että signaalissa on häikkää kun ruoste oli turvottanu anturin liian LÄHELLE. Ja eli kyllä ne sen tunnistaa että yks anturi vittuilee jos se on "lukossa" kuten sanoit ja ei tule jarrupolkimelta tietoa.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Rusty

Lainaus käyttäjältä: tukkijulli - 11 tammikuu, 2020, 15:20Omassa teki tuota,et poltti apsivaloa välillä.Löyty anturista,sillä kertaa..Ei tarvinnu napaa vaihtaa..

Mulla oli Capricessa tuota vikaa kanssa välillä. Kerran oli kiva lähteä ajamaan katsastukseen kun valo taas syttyi pitkästä aikaa. Yllätys oli kuitenkin suuri kun vikalistassa ei mainittu asiasta mitään. Ei kai kun se ei ollutkaan syttynyt enää siinä vaiheessa kun katsastusmies käynnisti auton.  ;D
Ah, ahtaita aikoja.

palontie

Ja mulla yhdessä Subessa loppu toi välkyttely kun irrotti absiboxista piuhat ja laittoi takas.
Eniten vituttaa kaikki.

Arska77

Ei taida anturi auttaa jarrupoljin on normaali kun auto ei käy mutta käydessä painuu pohjaan purin ton absi mötikän ja siivosin venttiilit mutta ei auta ilmeisesti päästää läpi vai voiko vika olla sähköissä jos niin kuinka sais mitattua

Wilburi

Kellään ylimäärästä(lue liki ilmaista) karja rautaa agentti subuun ?
Tarttis saada lisä valot fiksusti kii enkä viiti puskureita reijittää
Vtu tää hymyily sattuu

palontie

Laita rekkarin reikiin kiinnike
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Mulla olis yksi ylimääräinen rekkarikilven teline,tulis samassa paketissa bootsien kanssa..
Eniten vituttaa kaikki.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 tammikuu, 2020, 17:02Mulla olis yksi ylimääräinen rekkarikilven teline,tulis samassa paketissa bootsien kanssa..

En tykkää sen ulkonäöstä olleskaan siksi karjarauta ois kiva jo pelkästää hirvasten takia

Ai vai nii ettei sais hakemaan tulla vai johan sie sälli oot  ;D

Ps ainakin ne meksikot kiinnostaa
Vtu tää hymyily sattuu