Chevy/Gmc Subbe/Pickup jorinat

Aloittaja palontie, 11 tammikuu, 2020, 04:27

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: Arska77 - 19 tammikuu, 2020, 16:52Ei taida anturi auttaa jarrupoljin on normaali kun auto ei käy mutta käydessä painuu pohjaan purin ton absi mötikän ja siivosin venttiilit mutta ei auta ilmeisesti päästää läpi vai voiko vika olla sähköissä jos niin kuinka sais mitattua

Ootko kattonut nestepinnan?
Eniten vituttaa kaikki.

Arska77

Kyllä säiliö täynnä on kaikki jarrut ilmattu ja absi mötikkä ilmattu

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19 tammikuu, 2020, 17:04
Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 tammikuu, 2020, 17:02Mulla olis yksi ylimääräinen rekkarikilven teline,tulis samassa paketissa bootsien kanssa..

En tykkää sen ulkonäöstä olleskaan siksi karjarauta ois kiva jo pelkästää hirvasten takia

Ai vai nii ettei sais hakemaan tulla vai johan sie sälli oot  ;D

Ps ainakin ne meksikot kiinnostaa
äkkiä nyt iteki vääntää putkesta karjaraudan, mutkiakin saa.



Peuroja/poroja se pysäyttänee mutta 400-700kg hirvi ei taida paljon siihen pysätä, varsinkin jos kiinnitys perinteinen alhaalta runkoon.
Sinä vain

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2020, 19:41
Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19 tammikuu, 2020, 17:04
Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 tammikuu, 2020, 17:02Mulla olis yksi ylimääräinen rekkarikilven teline,tulis samassa paketissa bootsien kanssa..

En tykkää sen ulkonäöstä olleskaan siksi karjarauta ois kiva jo pelkästää hirvasten takia

Ai vai nii ettei sais hakemaan tulla vai johan sie sälli oot  ;D

Ps ainakin ne meksikot kiinnostaa
äkkiä nyt iteki vääntää putkesta karjaraudan, mutkiakin saa.



Peuroja/poroja se pysäyttänee mutta 400-700kg hirvi ei taida paljon siihen pysätä, varsinkin jos kiinnitys perinteinen alhaalta runkoon.

Juu vaan ku laiska ei kerkee kaikkee tehä itte  :-[

Joo eihän ne hepposet mitään estä vaan jos antas sen millisekunnin lisä aikaa sukeltaa matalaks
Vtu tää hymyily sattuu

Kyrpov

Ausseissa jotain tutkielman tapaista oli normi kolareista rautojen kanssa ja oli jopa pahentanut henkilövahinkoja siinä autossa missä rauta oli. Nää oli tosin törmäyksissä muihin kuin elukoihin, vaan kyllä se iso rauta näky kengurustakin aika mutkalle menevän.
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2020, 20:32Ausseissa jotain tutkielman tapaista oli normi kolareista rautojen kanssa ja oli jopa pahentanut henkilövahinkoja siinä autossa missä rauta oli. Nää oli tosin törmäyksissä muihin kuin elukoihin, vaan kyllä se iso rauta näky kengurustakin aika mutkalle menevän.
Pickkareissa ja maastureissa ne ISOT kengururaudat oli ihan ymmärrettäviä, mutta Falconeissa.. :o  :-1:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 tammikuu, 2020, 20:34
Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2020, 20:32Ausseissa jotain tutkielman tapaista oli normi kolareista rautojen kanssa ja oli jopa pahentanut henkilövahinkoja siinä autossa missä rauta oli. Nää oli tosin törmäyksissä muihin kuin elukoihin, vaan kyllä se iso rauta näky kengurustakin aika mutkalle menevän.
Pickkareissa ja maastureissa ne ISOT kengururaudat oli ihan ymmärrettäviä, mutta Falconeissa.. :o  :-1:
näky muuten tosi monessa henkilöautossakin smarteista camryihin.


Sinä vain

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19 tammikuu, 2020, 16:55Kellään ylimäärästä(lue liki ilmaista) karja rautaa agentti subuun ?
Tarttis saada lisä valot fiksusti kii enkä viiti puskureita reijittää
mulla on ylimääräinen (liki ilmainen) rosteri rauta. Mahtuu ainakin astroon ja pickuppien keulaan, voin ottaa kuvia päivemmällä, simmonen joka kiertää valot.
All lives matters.
Let's go Brandon

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2020, 20:32Ausseissa jotain tutkielman tapaista oli normi kolareista rautojen kanssa ja oli jopa pahentanut henkilövahinkoja siinä autossa missä rauta oli. Nää oli tosin törmäyksissä muihin kuin elukoihin, vaan kyllä se iso rauta näky kengurustakin aika mutkalle menevän.
itsellä oli s10:ssä rauta, ja kun vivaro stoppas eteen, niin rauta kesti. Opelista meni takapuskuri ovien läpi eli siis käytännössä koko takapää paskaks. Mulla pääs lisävalot pilkottaa vähä raudan yli, ni ne tippu tielle. Poliisitkin ihmetteli et eikö tosiaan muuta hajonnut.
Tosin vauhti oli pikkunen, ja toi varmaan perustuu että se rauta heikentää sitä pehmennystä minkä auton kokoon painuminen tekee?
All lives matters.
Let's go Brandon

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 tammikuu, 2020, 08:14
Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19 tammikuu, 2020, 16:55Kellään ylimäärästä(lue liki ilmaista) karja rautaa agentti subuun ?
Tarttis saada lisä valot fiksusti kii enkä viiti puskureita reijittää
mulla on ylimääräinen (liki ilmainen) rosteri rauta. Mahtuu ainakin astroon ja pickuppien keulaan, voin ottaa kuvia päivemmällä, simmonen joka kiertää valot.

Toki pistä vaan kuvia mulle päin saahan sitä aina sitte muokattua  ;D
Vtu tää hymyily sattuu

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 tammikuu, 2020, 08:19
Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2020, 20:32Ausseissa jotain tutkielman tapaista oli normi kolareista rautojen kanssa ja oli jopa pahentanut henkilövahinkoja siinä autossa missä rauta oli. Nää oli tosin törmäyksissä muihin kuin elukoihin, vaan kyllä se iso rauta näky kengurustakin aika mutkalle menevän.
itsellä oli s10:ssä rauta, ja kun vivaro stoppas eteen, niin rauta kesti. Opelista meni takapuskuri ovien läpi eli siis käytännössä koko takapää paskaks. Mulla pääs lisävalot pilkottaa vähä raudan yli, ni ne tippu tielle. Poliisitkin ihmetteli et eikö tosiaan muuta hajonnut.
Tosin vauhti oli pikkunen, ja toi varmaan perustuu että se rauta heikentää sitä pehmennystä minkä auton kokoon painuminen tekee?
Todnäk näin. Ja nykyautothan pehmentää myös sun törmäystä ja auttaa sua samalla vaikka ajaisitkin vanhemmalla.


Sinä vain

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 26 tammikuu, 2020, 10:28
Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 tammikuu, 2020, 08:14
Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19 tammikuu, 2020, 16:55Kellään ylimäärästä(lue liki ilmaista) karja rautaa agentti subuun ?
Tarttis saada lisä valot fiksusti kii enkä viiti puskureita reijittää
mulla on ylimääräinen (liki ilmainen) rosteri rauta. Mahtuu ainakin astroon ja pickuppien keulaan, voin ottaa kuvia päivemmällä, simmonen joka kiertää valot.

Toki pistä vaan kuvia mulle päin saahan sitä aina sitte muokattua  ;D
All lives matters.
Let's go Brandon

Caprice305

Tossa näkyy leveys 89' c1500 kanssa. Parempia kuvia saa tarvittaessa.
All lives matters.
Let's go Brandon

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 tammikuu, 2020, 15:57Tossa näkyy leveys 89' c1500 kanssa. Parempia kuvia saa tarvittaessa.

Mistäs päin tuo löytys ja tarkempaa hintaa ?
Aika bueno ja aina voin laittaa tohon omanpikkiksen nokalle jos ei subbeen istu
Vtu tää hymyily sattuu

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 26 tammikuu, 2020, 16:35
Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 tammikuu, 2020, 15:57Tossa näkyy leveys 89' c1500 kanssa. Parempia kuvia saa tarvittaessa.

Mistäs päin tuo löytys ja tarkempaa hintaa ?
Aika bueno ja aina voin laittaa tohon omanpikkiksen nokalle jos ei subbeen istu
espoon muuralassahan tuo on. Mitähän sille keksis hinnaks, kun en mä ole sitä alunperin aikonut myydä? Heitä joku röyhkee tarjous, en mä hulluja tarvii.
All lives matters.
Let's go Brandon