Halpa asuntovaunu.

Aloittaja Jussi, 26 toukokuu, 2020, 03:05

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 28 toukokuu, 2020, 23:04Halpa ja sisällä oleskeltava ilman varastettu;a on todennäköisesti mahdottomuus
No, huomenna testataan yksi. Hinta on kuitenkin vastaava ku erikseen ostettu jääkaappi ja kaasuliesi. Rikkihän nekin voi olla, mutta se ei oo ollu yleensä ongelma mulle.
En varmasti oo.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 toukokuu, 2020, 23:12No, huomenna testataan yksi. Hinta on kuitenkin vastaava ku erikseen ostettu jääkaappi ja kaasuliesi. Rikkihän nekin voi olla, mutta se ei oo ollu yleensä ongelma mulle.

Kannattaa kattoa penkin aluslaatikoiden alle ja sinne niiden taustalevyjen taakse, sieltä tuskin kukaan osaa homeita pestä
Toinen on keittiön yläkaappien taakse siihen lieden yläpuolelle

Sit kattoluukkujen se sisäreunus sen pitäis irrota ihan ruuvit poistamalla eikä tee vuotoa jos on ehjä vaikka sen sisäkuoren käyttäiskin kädessä kunhan ei paikalleen laitettaessa puske kattoluukkua irti ulkopellistä

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: signet - 26 toukokuu, 2020, 08:42mulla olis hoppy,mut on kaikkea muuta kun kuiva.sopii varmaan parhaiten paljun alustaksi

Paljonko ja vaikka yv;llä mitä muuta jäi "perinnöksi"

Jussi

Yks pehmee on nyt ostettu. Toista ei taida tarvita. Vähän ku korjaa, niin pitää itikoita paremmin ku teltta.
En varmasti oo.

guru

jos purat jotain ehjää siitä pois niin osat myyntiin...ovat kalliita

Jussi

Lainaus käyttäjältä: guru - 09 kesäkuu, 2020, 00:41jos purat jotain ehjää siitä pois niin osat myyntiin...ovat kalliita
Joo, ja tuntuu noi vanhat vaunutkin pitävän hintaansa uskomattomiin asti. Ja kysyntää on, vaikka kai pääosin kaikki tietää kuin paskoja ne on ennen todella isoa remonttia.
En varmasti oo.