Kestävä 4-vaihteinen manuaali?

Aloittaja 1purehell, 29 lokakuu, 2020, 15:15

« edellinen - seuraava »

1purehell

Mikä olisi vääntöä pelkäämätön, irroitettavalla kytkinkopalla oleva, suht helposti löytyvä, eli yleinen 4-vaihteinen manuaali?  :thinking:

No voi se olla 5-vaihteinenkin, mutta vitonen on kyllä tässä tapauksessa turha.

Mersujen lootat?
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

kuutio

Toisethan ne väittää että jtn hyvvää löyrettävissä penareistakin..
All work and no play makes Jack a dull boy.

sössö

mites volvon vinokoneen laatikko? eikö sekin aika kestävä ole.

Bemareissa joskus puhuttiin "isosta getragista", ilmeisesti jonkun 6 pyttysen 2000- luvun diisselin perästä manuaalilaatikko, muuta en tiedä.


kuutio

Lainaus käyttäjältä: sössö - 29 lokakuu, 2020, 16:33mites volvon vinokoneen laatikko? eikö sekin aika kestävä ole.

Juu kestää alkuperäisen tehon kai pari-kolmekin kertaa, mutta sitten ne loppupään viisvaihteiset kuulemma korkkaa nopeemmin innokkaimpien turpottelijoitten käskyttäessä.. 😁
All work and no play makes Jack a dull boy.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 29 lokakuu, 2020, 15:15Mikä olisi vääntöä pelkäämätön, irroitettavalla kytkinkopalla oleva, suht helposti löytyvä, eli yleinen 4-vaihteinen manuaali?  :thinking:

No voi se olla 5-vaihteinenkin, mutta vitonen on kyllä tässä tapauksessa turha.

Mersujen lootat?


Pikkusen jos sais speksejä että minkä perään se ois tulossa ni auttas asiaa
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 29 lokakuu, 2020, 16:54Juu kestää alkuperäisen tehon kai pari-kolmekin kertaa, mutta sitten ne loppupään viisvaihteiset kuulemma korkkaa nopeemmin innokkaimpien turpottelijoitten käskyttäessä.. 😁

mä oon käsittäny jotta nappivitonen ja m90 ois lujia, ne peruslootat ei hirveesti kutittelua kestäis.




pitäs varmaan tietää paljonko vääntöä tarttis kestää
Sinä vain

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 29 lokakuu, 2020, 16:56Pikkusen jos sais speksejä että minkä perään se ois tulossa ni auttas asiaa

En mä sano vielä.  :-[  Paljon alavääntöä kuiteskin, ei kierroksia.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 lokakuu, 2020, 16:57mä oon käsittäny jotta nappivitonen ja m90 ois lujia, ne peruslootat ei hirveesti kutittelua kestäis.




pitäs varmaan tietää paljonko vääntöä tarttis kestää

Ei ne Volvojen lootat oikein vakuuta kestävyydeltään. Kolmonen niissä tais ekana antautua. Mulla olis yks "Iso" Getrag, mikä on varattu mun Volvo-projektiin, mutta en raahti käyttää sitä tähän toiseen.  ::)
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 29 lokakuu, 2020, 17:21Ei ne Volvojen lootat oikein vakuuta kestävyydeltään.

Ei kai sitte.. perus nelivaihteinen deekun perässäkin vaan 600tkm
All work and no play makes Jack a dull boy.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 29 lokakuu, 2020, 17:59Ei kai sitte.. perus nelivaihteinen deekun perässäkin vaan 600tkm
paljos oli deekussa vääntöä? Käsitttääkseni nyt haettiin virikestoa
Sinä vain

sössö

täytyykö olla manuaali, jos tekee automaatista manuaalikoneistoisen.

kuutio

Vakio, dee6 tai klonkswaageni moittii dee24.. Ilman fööniä, ja ois varmaa menny vielä hetken pitemmälle jos ois ees joskus ööliä vaiheltu..
All work and no play makes Jack a dull boy.

1purehell

No joo, vastaava 350Nm eli sen verran sen pitäs ainakin kestää.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

1purehell

Lainaus käyttäjältä: sössö - 29 lokakuu, 2020, 18:02täytyykö olla manuaali, jos tekee automaatista manuaalikoneistoisen.

Menee liian monimutkaiseksi tässä käytössä. 
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

1purehell

Kyllä se näyttää tuonne BMW-osastolle menevän. Sieltä löytyy kyllä edullisesti lootia, kun onhan noita Bemareita ihan helkkaristi purettuina.  :))
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.