Toyota 1989 (carina2) ei starttaa. (vika korjautui pääsulakkeella, ehkä)

Aloittaja NonSenCe, 15 joulukuu, 2020, 16:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Ne peltiset akunnavat kyllä aika syöpänen keksintö, camrystäkin hävis startti niiden takia. Ei kestä hirveesti uusiokäyttöä ja kiristystä jos jostain  syystä joutuu aukomaan tai akunnapa kavenee
Sinä vain

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 16 joulukuu, 2020, 16:20Ne peltiset akunnavat kyllä aika syöpänen keksintö, camrystäkin hävis startti niiden takia. Ei kestä hirveesti uusiokäyttöä ja kiristystä jos jostain  syystä joutuu aukomaan tai akunnapa kavenee


Ne toimii ihan hyvin kun niitä osattais käyttää oikein  :shitfan:

Mutta kun 95% ti-miehistä/naisista/henkilöistä ei paina sitä kenkää pohjaan asti ja sit kiritään ylikovaan että vähän edes kiristyis ni se venähtää heti piloille..
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 16 joulukuu, 2020, 17:13Ne toimii ihan hyvin kun niitä osattais käyttää oikein  :shitfan:

Mutta kun 95% ti-miehistä/naisista/henkilöistä ei paina sitä kenkää pohjaan asti ja sit kiritään ylikovaan että vähän edes kiristyis ni se venähtää heti piloille..
Jep.
Mulla olleissa Subaruissakin vain yhdessä oli huonot akun kengät. Ne olikin sitten selkeesti kiristetty paskaksi..
Muissa ei mitään ongelmaa.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

NonSenCe

huonot ne on. etenkin jos väärällä kiristämistekniikalla saa heti romuksi. :)

ja mä kyllä muistelisin että jommassa kummassa valkosessa tojotassa olisi ollut toyota teksteillä ollut tehtaan akku vielä mun sen auton ostaessa ja sen plussa akkunapa oli isommalla halkaisijalla kuin paikalle laitetussa varta tai exide akussa. siksi aina vähän löysä ja huono sopimaan kun oli pakkokin kirrata. alumiinisuikale siellä oli aluksi tuomassa paksuutta ja sitten vaihdoin järeempään kenkään ne. (ja miinus kaapelinkin paksummaksi samalla)

ne alkuperäset 80luvun tojotien akut oli kyllä hiton hyviä.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-