5.3l osaa

Aloittaja Caprice305, 21 helmikuu, 2022, 10:39

« edellinen - seuraava »

Caprice305

Ja sopii vaijerille? Vai missä vaiheessa nuo vaihtu?
All lives matters.
Let's go Brandon

Gary Grand

https://www.lt1swap.com/wiringharness.htm

https://www.lt1swap.com/cable_conversion.htm

Oot varmaan noita jo lueskellu, mutta jos et..
Erittäin hyvät ohjeet swappiin. 8)

Jälkimmäisessä mm. ne drive by cable yhteensopivat ECM:t
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Keme

Mulla olisi 5.3 vaijerikaasu LM7 johtosarja + ecu. Hinta on 250 euroa Raumalta noudettuna, mutta jos tarvii lähetellä ni pakettiautomaatilla lähetettynä 270e.
Sit löytyy myös se LM7 laturin+ohjaustehostimen kiinnitysrauta. Se ei maksa mitään, jos noutaa.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Keme - 21 helmikuu, 2022, 13:58Mulla olisi 5.3 vaijerikaasu LM7 johtosarja + ecu. Hinta on 250 euroa Raumalta noudettuna, mutta jos tarvii lähetellä ni pakettiautomaatilla lähetettynä 270e.
Sit löytyy myös se LM7 laturin+ohjaustehostimen kiinnitysrauta. Se ei maksa mitään, jos noutaa.
tämä kiinnostaa kyllä, myös raudat. Mutta kuunnellaan kohteliaisuus syistä ensin @Stige kun eka puhus. Ja tarvii lähetettynä kiitos.
All lives matters.
Let's go Brandon

Stige

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 14:17tämä kiinnostaa kyllä, myös raudat. Mutta kuunnellaan kohteliaisuus syistä ensin @Stige kun eka puhus. Ja tarvii lähetettynä kiitos.

Jooh ota noi tolta pois vaa ei tartte mun keräillä niitä  ;D

Caprice305

All lives matters.
Let's go Brandon

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Stige - 21 helmikuu, 2022, 15:19Jooh ota noi tolta pois vaa ei tartte mun keräillä niitä  ;D
juu, ilmottele jos löydät vielä sen imarin.
All lives matters.
Let's go Brandon

Caprice305

Onkos kellään myydä venttiilin jousia kyseiseen koneeseen.
.585" olis nostoa nykyisessä nokassa.
All lives matters.
Let's go Brandon

Caprice305

Jouset tulossa...

Imusarjaa + suuttimia saa tarjota.
All lives matters.
Let's go Brandon

Stige

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 28 kesäkuu, 2022, 21:29Jouset tulossa...

Imusarjaa + suuttimia saa tarjota.

Mulla yks trukki imusarja ois ja jotku 50lbs tjsp flex fuel suuttimet

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Stige - 29 heinäkuu, 2022, 11:14Mulla yks trukki imusarja ois ja jotku 50lbs tjsp flex fuel suuttimet
mitä tommonen 50e setti maksaa?

Miettinytkin et tekis alkoholistin
All lives matters.
Let's go Brandon

Stige

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 29 heinäkuu, 2022, 11:16mitä tommonen 50e setti maksaa?

Miettinytkin et tekis alkoholistin

250e noineen, perus trukkisuuttimilla vähän halvemmalla selviää.
Eikä se tarkota että niillä pitää viinalla ajaa, pointti oli lähinnä se että niissä riittää kapasiteetti.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Stige - 29 heinäkuu, 2022, 18:00250e noineen, perus trukkisuuttimilla vähän halvemmalla selviää.
Eikä se tarkota että niillä pitää viinalla ajaa, pointti oli lähinnä se että niissä riittää kapasiteetti.
kyllä mä otan sen, onko se läppärungolla vai ilman?
All lives matters.
Let's go Brandon

Stige

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 29 heinäkuu, 2022, 18:03kyllä mä otan sen, onko se läppärungolla vai ilman?

Läppärungolla

Caprice305

All lives matters.
Let's go Brandon