3D Skannaus/Tulostus palvelu

Aloittaja Stige, 24 marraskuu, 2023, 15:17

« edellinen - seuraava »

Stige

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 22 joulukuu, 2023, 09:48onnistuuko tehä puikkiin etuparkki/vilkku lasit?kirkkaat mulla vois olla malli mut se on liian lyhyt.

Onnistuu jos jotain mallia on, tai esim vaikka ehjä pohja kaveriks mistä saa muodot/kiinnitysreikien paikat vaikka.

Voi siis skannata esim sen vilkun pohjan ja sen perusteella mallintaa sit lasi siihen.

Vaniukko

ok.minäpä tutkin vielä ne lasit,nyt on paikallaan muovista leikattu suora linssi
Valurauta basso ja pystymoottori??

Stige

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 22 joulukuu, 2023, 19:46ok.minäpä tutkin vielä ne lasit,nyt on paikallaan muovista leikattu suora linssi

Ja itseasias nyt ku tarkemmin mietin asiaa ni vähiten työtä ois ku sais nimenomaan mulle sen pohjan (+ mahd muut) malliks ni mun on helpompi hieroo passeliks se lasi ku lähetellä niitä sulle 10 sinne et saadaa hyvä aikaseks.

Vaniukko

Valurauta basso ja pystymoottori??

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Stige - 22 joulukuu, 2023, 19:56Ja itseasias nyt ku tarkemmin mietin asiaa ni vähiten työtä ois ku sais nimenomaan mulle sen pohjan (+ mahd muut) malliks ni mun on helpompi hieroo passeliks se lasi ku lähetellä niitä sulle 10 sinne et saadaa hyvä aikaseks.

Tutkaillaanpas, kunhan sen aika on, ni antivoortinkin etuvilkkujen kuntoa.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Stige

Fusion360 pitäny opetella kans täs, alkaahan toi pikkuhiljaa luonnistua..



Skannauksella perusmuodot ni ei tarvii mitalla arpoo et onko sinnepäinkää





Joku studebakkerin tms ryypynvipu piti mallinnella kans

Markok


Markok

Suosittelen, jos erikoisia tarpeita niin kannattaa ottaa yhteyttä  :+1:

Stige

Kaikenlaista täs saanu mallinnella ja tulostella, jotain esimerkkejä taas viimeaikasista alla.

Bingonappuloita, halkasija 9mm



Muutamat vivut


-70 Chevelle/Vega etuparkinlasi eka proto lähetetty asiakkaalle


Jotai tuntosarvia


68-69 Satellite etuparkkeja mallinnellu kans


palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Nikuzai



Tosta bisines iteaa rumien liiketunnistin valojen koteloinnin koristeluun  :))