1993-2002 Camarot/Firebirdit

Aloittaja Kyrpov, 13 huhtikuu, 2021, 17:48

« edellinen - seuraava »

Caprice305

Paljos noi painaa, kun onhan noi koneet paperilla aika säälittäviä? Mut eihän noilla liikenteen jalkoihin sentäs jää,  vaikka tehot vastaakin nyky farmaria
All lives matters.
Let's go Brandon

Kyrpov

Eikös nuo jotain 1400-1500kg ole
Sinä vain

T.Hell

No nyt tuli tommonen -96 vm. LT1 Camaro sitten hommattua. Toivottavasti en suoraan työntänyt käsiäni siihen itteensä...  ::)

Ikkunannostimissa kuitenkin ilmeni seikka, mikä ulkomaisissa foorumeissa vaikuttaisi olevan hyvin yleinen "vika", eli hitaat ikkunat. Tai ainakin repsikan ikkuna mun tapauksessa.
Auttaako moottorin uusiminen, ja onko rockauto järkevin paikka mistä suoraan lähteä osaa tilaamaan?

Murikka

Lainaus käyttäjältä: T.Hell - 08 heinäkuu, 2021, 18:37No nyt tuli tommonen -96 vm. LT1 Camaro sitten hommattua. Toivottavasti en suoraan työntänyt käsiäni siihen itteensä...  ::)

Ikkunannostimissa kuitenkin ilmeni seikka, mikä ulkomaisissa foorumeissa vaikuttaisi olevan hyvin yleinen "vika", eli hitaat ikkunat. Tai ainakin repsikan ikkuna mun tapauksessa.
Auttaako moottorin uusiminen, ja onko rockauto järkevin paikka mistä suoraan lähteä osaa tilaamaan?

Eiköhän järkevintä olis kuitenni eka koittaa putsailla ne, ennenku ostaa uusia.

pantera

Ne moottorit tosiaan väsähtää  ja uutta tiluukseen, eivät oo kalliitakaan. Ebay / rokkiauto

Jussi

Lainaus käyttäjältä: T.Hell - 08 heinäkuu, 2021, 18:37No nyt tuli tommonen -96 vm. LT1 Camaro sitten hommattua. Toivottavasti en suoraan työntänyt käsiäni siihen itteensä...  ::)

Ikkunannostimissa kuitenkin ilmeni seikka, mikä ulkomaisissa foorumeissa vaikuttaisi olevan hyvin yleinen "vika", eli hitaat ikkunat. Tai ainakin repsikan ikkuna mun tapauksessa.
Auttaako moottorin uusiminen, ja onko rockauto järkevin paikka mistä suoraan lähteä osaa tilaamaan?
Taitaa olla sellanen vika, joka johtuu siitä, että uudemmissa moottorin sisäinen lämpösuoja-mekaaninen klixonkytkin on korvattu PTC-vastuksella ja se pilaantuu ajan kanssa. Eli alkaa rajoittamaan virtaa ennen tarvetta. Moottorivikahan se tavallaan on, mutta fiksattavissa kyllä se suojavastus ohittamalla.
En varmasti oo.

T.Hell

Onkohan tuohon vastuksen ohitukseen jotain ohjetta jossain?