Ford Anglia 1964

Aloittaja samiralfey, 23 tammikuu, 2024, 17:27

« edellinen - seuraava »

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Teippi-Mikko - 29 huhtikuu, 2024, 20:22voiko sen jarrusylinteri kerrallaan käydä läpi samalla tavalla?
Siinä olisikin ideaa. Pitäisi vaan sopiva tulppa saada jarruletkun päähän.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

samiralfey

Löytyihän siihen jarrut! Nyt ei mene poljin enää lattiaan, lähelle kyllä mutta luulen, että siitä selviää säätämällä jarruja vähän lähemmäksi. Ilmasin vielä raivona koko kierroksen ja käytin oikean etujarrun auki kun ei mennyt soralla lukkoon. Siinä on kaksi jarrusylinteriä niin alimmainen ei liikkunut ollenkaan joten otin sen irti ja oli vähän ruosteessa. Hiekkapaperia ja kasaus niin taas pelaa ja kaikki jarrut ottaa tasaisesti.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 30 huhtikuu, 2024, 20:04Löytyihän siihen jarrut! Nyt ei mene poljin enää lattiaan, lähelle kyllä mutta luulen, että siitä selviää säätämällä jarruja vähän lähemmäksi. Ilmasin vielä raivona koko kierroksen ja käytin oikean etujarrun auki kun ei mennyt soralla lukkoon. Siinä on kaksi jarrusylinteriä niin alimmainen ei liikkunut ollenkaan joten otin sen irti ja oli vähän ruosteessa. Hiekkapaperia ja kasaus niin taas pelaa ja kaikki jarrut ottaa tasaisesti.

Vivassa meni etuset lukkoon asfaltillakin, kun joku Hitlerin kosto meinas kääntyä päin... :o toki tossa on tehostin ja levyjarrut edessä, kun on SUURTEHO-malli... O0  (joku 60hp)

Toyopet

Tuo lukkoon meneminen tai menemättä jättäminen ei oikein kerro mitään.
Hilux, rummut edessä, ei kerran mennyt leimasta, kun toinen etupyörä ei rullilla nostanut viisaria juuri lainkaan.
Inssi ajoi hallia ympäri jarrutellen ja sitten veti ns. liinat kiinni ja molemmat etuset lukkoon. Takaisin rullille, eikä se edelleenkään siinä pitänyt.
No sieltä oli sitten toinen sylkkä jumissa eli oikea vika mutta silti se käytännössä meni lukkoon ajaessa mutta ei riittänyt rullilla.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Jussi

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 30 huhtikuu, 2024, 20:04Löytyihän siihen jarrut! Nyt ei mene poljin enää lattiaan, lähelle kyllä mutta luulen, että siitä selviää säätämällä jarruja vähän lähemmäksi. Ilmasin vielä raivona koko kierroksen ja käytin oikean etujarrun auki kun ei mennyt soralla lukkoon. Siinä on kaksi jarrusylinteriä niin alimmainen ei liikkunut ollenkaan joten otin sen irti ja oli vähän ruosteessa. Hiekkapaperia ja kasaus niin taas pelaa ja kaikki jarrut ottaa tasaisesti.
Mulla on noita tollaseen aika moneen brittiin sopivia sylintereitä uusia muutama. Hauskasti niitä on käytetty Ministä isoihin Vauxhalleihin asti samoja...
En varmasti oo.

samiralfey

Seuraavana sitten kardaanin ristikko . Täristää tympeästi 80 km/t vauhdissa ja pieni välys löytyy. Uudet jo odottaa paketissa. Enpä muista, milloin olisin viimeksi autoon niitä vaihtanut. Joskus 30 vuotta sitten varmaan.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy