Millä kaksipyöräisellä mennään

Aloittaja rb, 13 tammikuu, 2020, 15:10

« edellinen - seuraava »

Wilburi



Tolla mennään aina ku keretää  ;D
(Keskenhän se on että arvostelut sikseen)
Vtu tää hymyily sattuu

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 22 kesäkuu, 2020, 22:25

Toi tuli viime kesänä tehtyä ja piti jopa ihan keskittyä
Mulla alunperin piti olla joku iso matkapyörän tapanen kyykkis mut onneks joku kaato sen ni sain alleni siromman ja kevyemmän kyykkärin millä ajoin ni oli pirun paljo helpompi käsitellä
Vtu tää hymyily sattuu

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 23 kesäkuu, 2020, 12:36Toi tuli viime kesänä tehtyä ja piti jopa ihan keskittyä
Mulla alunperin piti olla joku iso matkapyörän tapanen kyykkis mut onneks joku kaato sen ni sain alleni siromman ja kevyemmän kyykkärin millä ajoin ni oli pirun paljo helpompi käsitellä

Vähän pelkään että Buell on mulle liian iso vaikka onkin nyt matala.

Jussi

Nokkakärryt, painepesuri, agrekaatti ja asuntovaunu. Siinä noi kakspyöräset.
En varmasti oo.

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 24 kesäkuu, 2020, 02:03Nokkakärryt, painepesuri, agrekaatti ja asuntovaunu. Siinä noi kakspyöräset.

Ei kaljakärryä?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 24 kesäkuu, 2020, 02:21Ei kaljakärryä?
Itseasiassa on, mutta lainavehje. Omistaja vaan ei halunnu et palautan, jotenn kai se pitää laskea mukaan.
En varmasti oo.

cdi

  Tulpat tuli vaidettua ja syyläri kiinnitettyä takaisin.Yleensä jää ylimääräisiä ruuveja nyt puuttui yksi. Eilen tuli pyörähdettyä vaasassa,viime kesänä ei metriäkään ajoa.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

rb

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 kesäkuu, 2020, 21:06Jos nyt oikein tarkoiksi ruvetaan, niin eikös malli ole 1125CR?
Ei oikein kuulostanut Sporalta,  niin jäin miettimään tota mottia ja ei Buellilla näköjään ollutkaan pyhä liitto Harrikan kanssa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Buell_1125R

Engine: Rotax Helicon, liquid-cooled, 72° V-twin, 1,124.9 cc (68.65 cu in), DOHC

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 kesäkuu, 2020, 22:51Ei oikein kuulostanut Sporalta,  niin jäin miettimään tota mottia ja ei Buellilla näköjään ollutkaan pyhä liitto Harrikan kanssa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Buell_1125R

Engine: Rotax Helicon, liquid-cooled, 72° V-twin, 1,124.9 cc (68.65 cu in), DOHC
Lainaus käyttäjältä: rb - 24 kesäkuu, 2020, 22:51Ei oikein kuulostanut Sporalta,  niin jäin miettimään tota mottia ja ei Buellilla näköjään ollutkaan pyhä liitto Harrikan kanssa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Buell_1125R

Engine: Rotax Helicon, liquid-cooled, 72° V-twin, 1,124.9 cc (68.65 cu in), DOHC

Minäkin olen olettanut pyhän liiton Harrikan kanssa.
Eniten vituttaa kaikki.

rb

Lisää Kawasakeja talliin. 8)

No ei mulle,  mutta majoitin tenavan pyörineen meille,  eikä sen kanssa viitsi ihan heti keulimiskisaa ottaa.... 






Ragnar Ök

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 heinäkuu, 2020, 09:24Lisää Kawasakeja talliin. 8)

No ei mulle,  mutta majoitin tenavan pyörineen meille,  eikä sen kanssa viitsi ihan heti keulimiskisaa ottaa.... 







mahtuisko tohon takapyörään vielä yks jarrusatula jos tiivistäis?
Don't start what you can't finish.

palontie

On noi nykynuoret vitun hyviä keulimaan ja käsittelemään pyöriä.

Mikä Kawa toi on?
Eniten vituttaa kaikki.

rb


rb

Lainaus käyttäjältä: Ragnar Ök - 03 heinäkuu, 2020, 09:30mahtuisko tohon takapyörään vielä yks jarrusatula jos tiivistäis?
Eikä se takaratas ole ihan vanteen kokoinen,  et kyl sinne vähän isompi vielä mahtus....