Kuume

Aloittaja Gary Grand, 25 tammikuu, 2020, 21:16

« edellinen - seuraava »

Vuppe

Mulla olis talli rautaa täynnä jos en olis p.a kroonikko.

Gary Grand

Alkaa tulla uniinkin jo nuo FLHT ja FLST:t.. Softailit ja Touringit.

Mielenkiintoista on ollu huomata ettei ikä tai kilometrit juuri vaikuta hintaan. :o 7-10k€ välillä on ikäskaala 1984-2007.

Itseä kiinnostaa enemmän -95 ja vanhemmat.. -96 tuleva digimatkamittari on jostain syystä vahva turn-offi. ;D
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuppe

Eipä niillä kilsoilla juuri merkitystä ole, vanhemmissa pyörissä ei ole edes tiedossa paljonko on rullattu.

Lähes kaikki on korjattavissa.

rb

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 27 tammikuu, 2020, 12:11Mulla olis talli rautaa täynnä jos en olis p.a kroonikko.
Vaikka mä oon pa, niin silti noita on aika hyvin tuohon kerääntynyt.

Nyt mun täytyy vaan tehdä se päätös, että jatkanko ilta / viikonloppu yrittäjyyttä, jolloin mulle ei vaan näytä yksinkertaisesti jäävän omille romuille aikaa, vai vihellänkö vuoden vaihteessa poikki, jolloin ton oman suman saattaisi saada purettua ennen eläke ikää...  :(

Vuppe

Edelliseen omaan kommenttiin lisäten että oman vähäisen kokemuksen perusteella evot on ehkä niitä huolettomimpia härräköitä, jos näin voi sanoa  kyseisestä merkistä.

Evoissa oli kuitenkin jotain vuosimalleja joissa on heikonpuoleiset lohkojen valut. Yhen pajan sivuilla oli juuri kuviakin kun  oikeanpuoleinen lohko oli haljennut nostajapesien takaa. Iso pala irti.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 19 helmikuu, 2020, 15:08Eipä niillä kilsoilla juuri merkitystä ole, vanhemmissa pyörissä ei ole edes tiedossa paljonko on rullattu.

Lähes kaikki on korjattavissa.
Ei ne kilsat mulle juuri merkkaa..
Ja kaikki mitä oon halunnu saada kuntoon, oon kuntoon myös laittanut. ::)

Enemmänkin ongelma on että yleensä ostan halvimman paskan pahvilaatikoissa.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Siinä olis aika kivan näköinen rojekti jytäri.
https://www.nettimoto.com/yamaha/xs/2501677
Eniten vituttaa kaikki.

Vuppe

Taitaa olla ex työkamreeri joka myy.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 27 tammikuu, 2020, 12:05Eikä niitä kannata heti palastella lihalaatikoihin. Ajelee ensin jonkinaikaa ja pähkii mitä muuttaa jos muuttaa.
eikö perinteisin harrastustapa ole purkaa ehjänä johonkin lihalaatikoihin/apulantasäkkeihin ja sitten laittaa myyntiin projektina joskus 10 vuoden päästä, osa osista myyty pois rahapulassa.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 helmikuu, 2020, 19:16Siinä olis aika kivan näköinen rojekti jytäri.
https://www.nettimoto.com/yamaha/xs/2501677
Ei kyllä sytytä. Tollanen on jo liian kaukana lähtökohdasta. Koriste, ei käyttöön.
En varmasti oo.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuokralainen

Jonkunverran ois pikkulätyskä Hurley kuumetta havaittavissa. Onneks niitten tarjonta vaikuttais olevan aika minimissä.  ::)
?

Vuppe

Tsekkaan koneelta onko kuvaa kaverin isosta lätästä.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 06 maaliskuu, 2020, 17:31Jonkunverran ois pikkulätyskä Hurley kuumetta havaittavissa. Onneks niitten tarjonta vaikuttais olevan aika minimissä.  ::)

Sullahan on rockinpi jo tallissa
Eniten vituttaa kaikki.