Ajovarusteita

Aloittaja Nyypäle66, 27 tammikuu, 2020, 10:51

« edellinen - seuraava »

Nyypäle66

Kävin messuilla Hanx.in pisteessä. Tekevät mulle housut samaan 190e messuhintaan eli siirtävät polvisuojia 4cm ylöspäin ja laittavat vyötärön takaosaan kuminauha sekä sivuille säätölenkit tarralla. Tosi hyvä palvelu. Jäi vielä öljykangastakki houkuttamaan...

cdi

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 02 helmikuu, 2020, 17:46Kävin messuilla Hanx.in pisteessä. Tekevät mulle housut samaan 190e messuhintaan eli siirtävät polvisuojia 4cm ylöspäin ja laittavat vyötärön takaosaan kuminauha sekä sivuille säätölenkit tarralla. Tosi hyvä palvelu. Jäi vielä öljykangastakki houkuttamaan...

  Joo viisas ratkaisu ,polvien siirto 4 cm alaspäin ois maksanu huimasti enempi.

Nyypäle66

Onko Suomessa jossain kivijalkakaupassa myynnissä Bellin kypärää?

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: Nyypäle66 - 04 helmikuu, 2020, 17:34Onko Suomessa jossain kivijalkakaupassa myynnissä Bellin kypärää?
Tai mite ois, jos vaik xlmotosta löytyy, mittojen mukaan, saat testata sen 14pvä?
Jos ei hyvä nii palautat!

Se et kokeilet kerran päässä, ei välttämättä kerro, miltä se tuntuu 2tunnin ajoreissulla?
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Vuppe

Styrokseja voi vähän koputella kuulapäävasaralla jos joku kohta ahistaa.


Nyypäle66

Bell bullitt olisi tyylikäs. Voisihan sitä tilata yhden kokeiluun.

Vuppe

Bullitissa on tosi hyvä se iso räppänä mistä tiirataan. Leukaosaa ei edes juuri näe niinkun ylempänä videolla mainitaan. Ja tuuli suhisee jonniiverran kun visiiri ei ole tiivis.

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 04 helmikuu, 2020, 20:58Bullitissa on tosi hyvä se iso räppänä mistä tiirataan. Leukaosaa ei edes juuri näe niinkun ylempänä videolla mainitaan. Ja tuuli suhisee jonniiverran kun visiiri ei ole tiivis.

Messuilla oli Bullitt, mutta vain isoja kokoja. Ukko ihastui just tuohon matalaan leukaosaan ja muuten vaan tyyliin  ^-^

Vuppe

Ja Bullittiin myydään myös tosi siistejä kuplavisiirejä.  :P


Väreissä valikoimaa.


Vuppe


rb

Makuasioita sano..

Muista Nyypäle, että se kypärä tulee sulle joten valkkaa se omien mieltymyksiesi mukaan.

Vuppe

Tasapuolisuuden vuoksi pätkä Arai:sta. Muutama pomppu päällä ketoon.


Zuinula

Kypärä ei ole se ensimmäinen säästön paikka, ainakaan mulla. Tossa kuvassa on viitisen tuntia ajettu shoei, joka kopsahti pikku kuperkeikassa. En ole ko kypärää sen koommin käyttänyt. Toinen hylätty samanlainen kypärä tuli kun otti vähän leukasuojalle kaatuessa. Leuka oli arka parisen viikkoa, siinä tuumailin että missä kunnossa olisi leuka ollut ilman kunnollista leukasuojaa. Sekään kypärä ei ole enää yllättäen käytössä. Noi on hintatyhmässä 400e. Oikean kokoinen ja muotoinen kypärä suojaa. Hattua voi pitää ulkonäkösyistä.


rb

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 05 helmikuu, 2020, 11:43Kypärä ei ole se ensimmäinen säästön paikka, ainakaan mulla.
Joo!!.... Siihen kypärään kannattaa ihan oikeesti monestakin syystä panostaa.

Se kaiken tuulen ujelluksen korviin ohjaava "melkein sopiva" alkaa aika nopeasti vi...aa ja se hinnat alkaen ämpäri muovi ei välttämäti sitten pelasta, jos se paikka tulee.