Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Marklin

Jatketaan samaa sarjaa:

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pande - 15 syyskuu, 2020, 18:30Jatkoa liikenteessä bongattujen ketjussa aloitettuun keskusteluun - 70-luvun keskikokoiset eurocoupet.  :)  Tai 60-luvullahan nämä kaikki alunperin tulivat markkinoille.

@1320 oli bongannut Fiat 124 Sport Coupen. Itse kuvasin sellaisen vuonna 1987 puskurinsa hukanneena ja muutenkin käytetyn oloisena.



@Pertti K näki mallissa yhtäläisyyttä Pösöön. 504 Coupen hahmo kieltämättä on samankaltainen. Suomessa harvinainen.



Varsinkin takaviistosta mittasuhteet muistuttavat toisiaan. Kadunvarsibongaus Berliinistä.



@Gary Grand oli huomaavinaan Alfan näköä. Bertone-coupe on myös samanoloinen, joskin näistä vanhimpana korimallina hiukan pyöreämpimuotoinen. Porvoossa muutama vuosi sitten suomalaiskansallisissa olosuhteissa kuvaamani.



Vaikka mielummin Alfojakin katselee kirkkaissa valoissa ja lämpimissä sisätiloissa kuten vaikka Essenissä jossa tämän kuvasin.





Toi fiiu vois esmes olla mun vanha,ootko jossain Tiksissä päin kuvannut?
Eniten vituttaa kaikki.

Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 syyskuu, 2020, 05:52Toi fiiu vois esmes olla mun vanha,ootko jossain Tiksissä päin kuvannut?
Muistaakseni tuo on Konalasta, mutta siitäkään en ole varma. Pääkaupunkiseudulta joka tapauksessa eli eipä kaukana Tiksistä missään tapauksessa.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

stana

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 13 syyskuu, 2020, 12:48Kaveri tuon halus, olin eilen mukana kaljottelemassa kun haettii toi.
Melko huiman näköinen peli livenäkin. Viime viikollako tuo tuli vasta varkaudessa vastaan, vai toissa viikkoko se oli..

Marklin


TopoT/A


Viime kesänä olin Liedon cruisingissa.
Pontiac Trans Am 385 LT1 1996 T-top

Marklin

Lainaus käyttäjältä: TopoTA - 16 syyskuu, 2020, 15:54
Viime kesänä olin Liedon cruisingissa.

Kyytiläinen näkyy olevan ...
 :+1:

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Lakeuden el Loco

Ei oo ihan ehkä päivän tasainen autokuva, mut tästä tais olla puhetta männeellä viikolla ja lupasin laittaa tänne jos kuva löytyy... Ja löytyihän se, ikivanhasta albumista.

Eli @Pande ja kumppanit, tossa se tähtiperä kuvattuna joskus 70-luvun alussa (kuvan henkilöt vasemmalta oikeelle Mighty Moparman, Mighty MoparMama ja Mighty Moparsister):

Korjasitko sä sen rikki?

Pande

Ihan erinomainen tilannekuva aikansa autoilusta, kiitos kun kaivelit esiin!  :)
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Pande - 16 syyskuu, 2020, 21:17Ihan erinomainen tilannekuva aikansa autoilusta, kiitos kun kaivelit esiin!  :)

Ole hyvä, omapa oli ideasi!
Korjasitko sä sen rikki?

Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 10 syyskuu, 2020, 23:03
Tänään pääsin itse tarkastelemaan samaa yksilöä. On kyllä varsin huolellisesti entisöity. Pienestä koosta ja kaikenlaisesta vaatimattomuudesta huolimatta ei tuollaisen entisöinti varmastikaan ole mikään helppo juttu, ainakin jos sen pieteetillä ja yksityiskohtia myöten suorittaa.





Tänään näin kyllä kaksi muutakin, hieman erilaista Fuldamobilia. Sekä muutamia kymmeniä muita kääpiö- ja pikkuautoja.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 16 syyskuu, 2020, 22:57Tänään pääsin itse tarkastelemaan samaa yksilöä. On kyllä varsin huolellisesti entisöity. Pienestä koosta ja kaikenlaisesta vaatimattomuudesta huolimatta ei tuollaisen entisöinti varmastikaan ole mikään helppo juttu, ainakin jos sen pieteetillä ja yksityiskohtia myöten suorittaa.





Tänään näin kyllä kaksi muutakin, hieman erilaista Fuldamobilia. Sekä muutamia kymmeniä muita kääpiö- ja pikkuautoja.
Tuolla kun pääsee saatille, niin tarvii kiropraktikkoa.. :o
On kyllä hienon näkönen. 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Ragnar Ök

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 16 syyskuu, 2020, 17:29Ei oo ihan ehkä päivän tasainen autokuva, mut tästä tais olla puhetta männeellä viikolla ja lupasin laittaa tänne jos kuva löytyy... Ja löytyihän se, ikivanhasta albumista.




Harvinainen kuva että Fordissa takaluukku auki, eikä konepelti
Don't start what you can't finish.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Ragnar Ök - 17 syyskuu, 2020, 09:54Harvinainen kuva että Fordissa takaluukku auki, eikä konepelti
Tällä kertaa hyytymisen syyksi paljastui vain bensan loppuminen ja tartti varakanisterin vaan takaloosterista...