Keski-Suomen tapahtumat ja cruisingit

Aloittaja Pertti K, 09 syyskuu, 2020, 16:47

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: manha - 08 syyskuu, 2022, 09:03Toistakymmentä vuotta lähes joka cruisingissa mukana olleena,on tänä kesänä tullut käytyä vain kerran vai kahdesti.Vuosi vuodelta on itse letka-ajelut tuntuneet kuivuvan kasaan...ei sillä että ne liikennevaloissa jonottelut niin kovasti innostaisikaan,mutta olishan tuolla rauhallisempiakin latuja käytettäviks.
Jos sitä nyt kuitenkin käväsis tarkistuksella,että mikä tästä kerrasta niin "maagisen" tekee...
Viimeksi oli se Säykin-Lehtisaaren-Muuratsalon lenkki tosi hyvä!  :+1:

Olisi voinut kiertää Säykinkin kokonaan.
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Peruuntu se meno, yritän kuumeisesti järjeståå jotain muuta, mutta jos huonosti käy niin täytynee tulla ABSille.
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

manha

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 08 syyskuu, 2022, 10:11Viimeksi oli se Säykin-Lehtisaaren-Muuratsalon lenkki tosi hyvä!  :+1:

Olisi voinut kiertää Säykinkin kokonaan.

On se välillä ajettukkin ja sieltä viellä sit Muurameen ja Keljonkankaalle.Tosin se vanha nelostien pätkä on tainnut jonkin verran aiheuttaa närää,rata-alustaiseksi pimpattujen kulkineiden omistajissa...valahtaa kuulemma välilevyt alushousuihin ;)
Ajettavaksihan ne on tehty !!

Hupeli

Kaikista vanhin nelostiehän on jo umpeutunut. Sekin meni Muuramen, Hautalanmäellä. Tämä vanha hevoskärrytiehän voisi sopia vaikka nelivedoille.. ;)

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 07 syyskuu, 2022, 21:33Mitäs tänne kuuluu?
Maaginen päivä 9.9 lähestyy. Onkos tästä tulevasta viikonlopusta tulossa kansallinen ryyppypäivä vai..
Pikku vinkkinä.. tossa meidän 4 tien risteyksessä on usein ratsioita. Niin myös viime lauantaina. Jouduin puhaltaa kahdesti ja kolmannella kerralla ajoin jonon ohi.
Hyvä etteivät käyneet päälle..olis sitten saanu kokeilla takapenkkiläisten "tapa" komennon toimivuutta.. :)  :)

oujee, päästäänkö me senkerran, kun sinne tullaan, niin jopa maagisiin ruisinkeihin.  ;D

Rodi on katottu sellaseen kuntoon, et huomenna tartataan täältä kvl huudseilta murikan kanssa tuossa neljään mennessä kohti jyskälää kahden auton letkassa. Jariha lähtee keravalta samoihin aikoihin ja ottaa meidät matkalla kiinni ja menee ykkösen ja kakkosen kautta ohi.  :))

Jos @Hupeli meinasit jotain kaffittelu hommia sunnuntaille, niin heitä vaik yyveellä jotain yhteystietoja mistä sut saa kiinni ja minne noin suunnilleen pitäisi ittensä löytää. niin katsotaan sit sunnuntaina, ollaanko minkäänlaisessa vierailukunnossa.  ;D
helpointa toki olisi, jos pääsisit ruisinkiin morjenstamaan.  ;) 
lauantainakin voisi ohut sauma olla, jos et kaukana jyskälästä asu...  :thinking:
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 08 syyskuu, 2022, 19:40oujee, päästäänkö me senkerran, kun sinne tullaan, niin jopa maagisiin ruisinkeihin.  ;D

Rodi on katottu sellaseen kuntoon, et huomenna tartataan täältä kvl huudseilta murikan kanssa tuossa neljään mennessä kohti jyskälää kahden auton letkassa. Jariha lähtee keravalta samoihin aikoihin ja ottaa meidät matkalla kiinni ja menee ykkösen ja kakkosen kautta ohi.  :))

Jos @Hupeli meinasit jotain kaffittelu hommia sunnuntaille, niin heitä vaik yyveellä jotain yhteystietoja mistä sut saa kiinni ja minne noin suunnilleen pitäisi ittensä löytää. niin katsotaan sit sunnuntaina, ollaanko minkäänlaisessa vierailukunnossa.  ;D
helpointa toki olisi, jos pääsisit ruisinkiin morjenstamaan.  ;) 
lauantainakin voisi ohut sauma olla, jos et kaukana jyskälästä asu...  :thinking:

Jep..tottakai. Kattelin juuri sääennusteita ja viikonlopuksi tulossa aurinkoista.
Kellarista näyttäisi olevan tulollaan useampiakin.
Kokoontumis paikan osoite taitaakin olla jo tiedossa ja olettehan varmaan tavanneet aikaisemminkin.
Joten kyllä, kyllä ja kyllä. :)  -toihan kuullosti ihan morsiamen aamurukoukselta-

Itse olen kotona paikalla,kahvia löytyy ja ajattelin osallistua letkaankin jos mukaan huolitte minut ja (audin) :rotfl:

Laitan kännynumeron yv llä

Murikka

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 08 syyskuu, 2022, 19:40oujee, päästäänkö me senkerran, kun sinne tullaan, niin jopa maagisiin ruisinkeihin.  ;D

Rodi on katottu sellaseen kuntoon, et huomenna tartataan täältä kvl huudseilta murikan kanssa tuossa neljään mennessä kohti jyskälää kahden auton letkassa. Jariha lähtee keravalta samoihin aikoihin ja ottaa meidät matkalla kiinni ja menee ykkösen ja kakkosen kautta ohi.  :))


Vittu mulla hajos vielä takakannake pakoputkesta äsken kotia tullessa, et joutaa senkin saatana aamulla töimaalla korjaamaan kiireessä.  :rotfl:
Vähä jännittää et mitä tästä vielä tulee, kun ton romun käsiin leviäminen alkaa olemaan melko vauhdikasta  :))

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 08 syyskuu, 2022, 21:46Jep..tottakai. Kattelin juuri sääennusteita ja viikonlopuksi tulossa aurinkoista.
Kellarista näyttäisi olevan tulollaan useampiakin.
Kokoontumis paikan osoite taitaakin olla jo tiedossa ja olettehan varmaan tavanneet aikaisemminkin.
Joten kyllä, kyllä ja kyllä. :)  -toihan kuullosti ihan morsiamen aamurukoukselta-

Itse olen kotona paikalla,kahvia löytyy ja ajattelin osallistua letkaankin jos mukaan huolitte minut ja (audin) :rotfl:

Laitan kännynumeron yv llä

Jos tarkoitat kokoontumispaikalla keljonkankaan ABC:tä, niin kyllä me sinne löydetään.
Ja juu, osa näistä hampeista on tavattu jo aikaisemmin.  ;D
Mukaan vaan ruisinkiin, jos aikatauluun sopii. Jos vaikka jonkun kyytiin saisit itsesi puhuttua, ettei tarvis Audilla...  :))
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 08 syyskuu, 2022, 22:12Vittu mulla hajos vielä takakannake pakoputkesta äsken kotia tullessa, et joutaa senkin saatana aamulla töimaalla korjaamaan kiireessä.  :rotfl:
Vähä jännittää et mitä tästä vielä tulee, kun ton romun käsiin leviäminen alkaa olemaan melko vauhdikasta  :))

Koita nyt kursia se kasaan jotenkin.  :))
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 08 syyskuu, 2022, 22:16Jos tarkoitat kokoontumispaikalla keljonkankaan ABC:tä, niin kyllä me sinne löydetään.
Ja juu, osa näistä hampeista on tavattu jo aikaisemmin.  ;D
Mukaan vaan ruisinkiin, jos aikatauluun sopii. Jos vaikka jonkun kyytiin saisit itsesi puhuttua, ettei tarvis Audilla...  :))

Mä arvasin ton :)

Murikka

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 08 syyskuu, 2022, 22:17Koita nyt kursia se kasaan jotenkin.  :))
Mä parhaani mukaan yritän, se vaan leviää käsiin nopeammin kun kerkiän korjata  :))
Se tuppaa syksyisin olemaan aina hankalalla tuulella jostain syystä.  :thinking:

deeäxä

ei lupaa välttämättä kovin hyvää tulevaa viikonloppua silmälläpitäen.  ;D
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 08 syyskuu, 2022, 22:27Mä parhaani mukaan yritän, se vaan leviää käsiin nopeammin kun kerkiän korjata  :))
Se tuppaa syksyisin olemaan aina hankalalla tuulella jostain syystä.  :thinking:


No kunhan se jklään asti tulee niin sit on jo helppoa korjuuta kun varaosia ja rassuupaikkoja on "nurkat täynnä"  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Hupeli

Olis tämä camino tilannu sen hinausauton vaan parkkiin odottamaan. :)
Ja voishan sitä yrittää järjestää Leski-suomen hinureille työlästä (tuottoisaa) perjantai iltaa jos paikalle sattuisi yrittämään useampi lähiseudun harrastaja :)