Ruumisautot/ambulanssit (+flower cars)

Aloittaja redneck1, 08 lokakuu, 2020, 12:24

« edellinen - seuraava »

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 lokakuu, 2020, 20:52Sun on ensin hommattava Sotoon HD-jouset.. ::)

??
Soto saattaa mennä down and slow tyyliin

Vtu tää hymyily sattuu

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 09 lokakuu, 2020, 20:53??
Soto saattaa mennä down and slow tyyliin


Ton Cädin keula ei sen himoitsemasi tädin alla juurikaan notkahtanut.. Soto voi mennä hyvinkin down. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 lokakuu, 2020, 20:54Ton Cädin keula ei sen himoitsemasi tädin alla juurikaan notkahtanut.. Soto voi mennä hyvinkin down. ::)

Noh noh autoo meinasin
Emäntä mulla jo on enkä meinaa sitäkään alkaa vaihtelee mihinkää
Vtu tää hymyily sattuu

Janne-Pekka

Mie sanoin jo aikoinaan eukolle että minua ei millään voyagerilla kuskailla, helevetti.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 09 lokakuu, 2020, 21:13Mie sanoin jo aikoinaan eukolle että minua ei millään voyagerilla kuskailla, helevetti.
Sama kai se kunnon kaasussa takapenkillä on minkä lahnan kyytiin on joutunu?
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 lokakuu, 2020, 21:36Sama kai se kunnon kaasussa takapenkillä on minkä lahnan kyytiin on joutunu?
Suorasaarisenä? On kai tuota joskus tullut voyagerilla ajeltua aika paljonkin.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 09 lokakuu, 2020, 21:47Suorasaarisenä? On kai tuota joskus tullut voyagerilla ajeltua aika paljonkin.
:rotfl:  :rotfl:
Meni kommentoidessa ohi mikä ketju kyseessä!
 :rotfl:  :rotfl:

Mulle sopis vaikka joku Sihvarin jäteauto kuljetuskalustoksi. :)
Kunhan on halpa kyyti!
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 lokakuu, 2020, 21:55:rotfl:  :rotfl:
Meni kommentoidessa ohi mikä ketju kyseessä!
 :rotfl:  :rotfl:

Mulle sopis vaikka joku Sihvarin jäteauto kuljetuskalustoksi. :)
Kunhan on halpa kyyti!

Kyllä mullekkin välttää vaikka pahvilaatikko lootaksi mutta voja ei ajopeliksi. Setä nostettiin sellaiseen niin silloin päätin että jotain komeampaa pitää viimeinen kyyti olla.  :hiphopcar:
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

redneck1

Olisikohan jenkkiruumisautolle hyvä bisnes Suomessa. ::) Olis kyllä liian hurja ammatti mun makuun.


Yhdessä vaiheessa Saksan seudulla oli myynnissä 3kpl 1973 Cadillac hearseja. Yksi sininen joka oli ilmeisesti asuntoauto käytössä ja toinen musta joka oli kuin uusi. Vielä on myynnissä tai ainakin listattuna tämä kulahtanein. Ollut tosi pitkään myynnissä.
https://www.autoscout24.com/offers/cadillac-fleetwood-gasoline-blue-45b7c175-c07f-970e-e053-e250040a1041?cldtidx=11&cldtsrc=listPage
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Marklin


P. Aholainen

Erokoiskoritettu ruumisauto on mun listalla aika korkealla.
Paalissa.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 08 lokakuu, 2020, 12:24Nyt kun halloween lähestyy niin maailmalla ilmestyy jälleen kerran myyntiin mielenkiintoisia ja erikoisia vanhoja ruumisautoja sekä ruumisautoihin perustuvia vanhoja ambulansseja. Sitten jos joku tiesi niin pienemmissä kylissä saattoi olla ambulanssi, jota käytettiin myös ruumisautona. Olivat ihan tehtaalta varusteltu sekakäyttöön.


jariha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 lokakuu, 2020, 10:05Räyhäkkään näkönen raatokyyti.. 8)
Ei tainnu olla Mangelsit vielä aktiivikäytössä alla.. :rotfl:

Joo, mustat peltivanteet ja orkkis kokopeittävillä kapseleilla yhistelmällä tuli meille ja ei pitäny mankelsseja alle laittaa mutta kun oli pintaa ni lykkäsin alle ;D
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Marklin


sössö

laitetaant tänne aiheeseen liittyvä tyhmin youtube video