MIelenkiintoiset artikkelit yms. autoharrastuksen saralta

Aloittaja Pertti K, 11 lokakuu, 2020, 18:12

« edellinen - seuraava »

redneck1

Lainaus käyttäjältä: palontie - 07 tammikuu, 2023, 20:35Te pojjaat lähdette helposti ton vedätyksiin :))
Mieti sanojasi. Moderointi ei ole vielä onnistunut rankaisemaan ja poistamaan lukuisia T. reetu paska viestejäsi.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 07 tammikuu, 2023, 21:02Kaikesta keksitkin vääntämistä. Sinunhan piti mennä puhumaan klapeillesi. Huomaa myös että tekstityksen tekijä on voinut kirjoittaa jotain väärin. +Tuohon ikään varmaan myös tajuaa että ohjelmassa oli painot muutettu kg yksikköön ja tekstityksen tekijä on samalla pyöristänyt lukuja. Kuinka usein näet tekstityksissä muuta kuin tasalukuja? Eipä juuri mitään esim. 1234,5kg lukuja näy.


Ihan vaan kommentoin asiapitoisesti että hyvin on ohjelmassa valehdeltu  :))

Että ei se ollu mitään vääntämistä  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

redneck1

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 07 tammikuu, 2023, 21:16Ihan vaan kommentoin asiapitoisesti että hyvin on ohjelmassa valehdeltu  :))

Että ei se ollu mitään vääntämistä  :thinking:
Olisit kuitenkin jättänyt kommentoimatta jos sen kokemuksen kirjoittaja olisi ollut joku muu kuin minä.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 07 tammikuu, 2023, 21:18Olisit kuitenkin jättänyt kommentoimatta jos sen kokemuksen kirjoittaja olisi ollut joku muu kuin minä.


No aika moni voi täällä todistaa että oon aika herkästi takertunu noihin painoihin  ;)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

palontie

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 07 tammikuu, 2023, 21:04Mieti sanojasi. Moderointi ei ole vielä onnistunut rankaisemaan ja poistamaan lukuisia T. reetu paska viestejäsi.

En kuule mieti tuota pätkän vertaa.
Eniten vituttaa kaikki.

sössö

ajattelisin fully loaded carprisen olevan painavampi kuin fully loaded olds

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 tammikuu, 2023, 05:36ajattelisin fully loaded carprisen olevan painavampi kuin fully loaded olds
Ladatuista en tiedä.. :thinking:
Mulla näkyy 1985 Custom Cruiserin omamassa olevan 1970kg ja kokmassa 2540kg
2kpl Caprice 1987 1910kg/2720kg
Caprice 1986 1890kg/2720kg

Eli näyttäis Capricessa olevan isompi kokonaismassa. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 08 tammikuu, 2023, 10:55https://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/12/08/lapin-postia
Bombardier
Ryppyreuna 318 koneena

Entinen työkaveri oli ollu laittamassa dieselikoneita, kun ajelivat poraushommissa edelleen noilla..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 tammikuu, 2023, 11:10Bombardier
Ryppyreuna 318 koneena

Entinen työkaveri oli ollu laittamassa dieselikoneita, kun ajelivat poraushommissa edelleen noilla..
Tuommoinen olisi aivan välttämätön täällä kylmässä pohjolassa
Diesel on puhtaampi

Jarona

Olen ollut entisöimässä Kemijärven Moottorikelkkamuseon lumikissaa, se vanhempaa vuosikertaa ja varustettu sivuventtilikutosella.
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

FuryIII 71

Satuin kääntämään juuri kanavan sub tv:lle, mistä tulee ohjelma josta reetu teki HIRMUISIA juonipaljastuksia. Tässä yks lisää; se buicki hajos jo ennen ku sillä edes päästiin radalle.  ;D Sladittelivat sillä pellolla, hyytyi ja sen jälkeen tuli pellin alta toimintasavut pihalle. Tais tosin vaan kiehahtaa ja sen myötä mahdollisesti kansinahka(t) palaa, mutta ei takerruta pikkuseikkoihin.  ;D Liekö myös syynä että siihen rysään vaihdettiin koko patti ennen kisaa.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 tammikuu, 2023, 10:26Ladatuista en tiedä.. :thinking:
Mulla näkyy 1985 Custom Cruiserin omamassa olevan 1970kg ja kokmassa 2540kg
2kpl Caprice 1987 1910kg/2720kg
Caprice 1986 1890kg/2720kg

Eli näyttäis Capricessa olevan isompi kokonaismassa. :thinking:
millä tuo mahtaa selittyä kun carpciessa on kaikki rautaa ja oldsissa on muovilokarit, alumiini nokkapelti jne. muovi takaluukkukin joissain.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 tammikuu, 2023, 19:11millä tuo mahtaa selittyä kun carpciessa on kaikki rautaa ja oldsissa on muovilokarit, alumiini nokkapelti jne. muovi takaluukkukin joissain.
on painot räknätty verottajaa varten.
Vielä on eilinen jossain.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 tammikuu, 2023, 10:26Ladatuista en tiedä.. :thinking:
Mulla näkyy 1985 Custom Cruiserin omamassa olevan 1970kg ja kokmassa 2540kg
2kpl Caprice 1987 1910kg/2720kg
Caprice 1986 1890kg/2720kg

Eli näyttäis Capricessa olevan isompi kokonaismassa. :thinking:
Eron kokonaismassassa selittyis esim. sillä, että Oldsi lähteny tehtaalta 6-paikkaisena, mutta Capricet olleet alkujaan kolmannella penkkirivillä varustettuja  :thinking: