Morjestaminen tien päällä

Aloittaja redneck1, 13 tammikuu, 2020, 17:49

« edellinen - seuraava »

Jooli

Meinasin hetki sit morjenstaa dodge ram.lle mut havahduin ajavani kia.n kanssa ni pidin kädet kurissa  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 14 tammikuu, 2020, 18:03Meinasin hetki sit morjenstaa dodge ram.lle mut havahduin ajavani kia.n kanssa ni pidin kädet kurissa  ;D
Mä sain aika vinoa katsetta vastaantulevasta square body lavurista kuskilta ja naiselta sen vieressä, kun tempasin räpylän pystyyn jossain Nastolan kulmilla sunnuntaina..
Tajusin virheeni, vasta kun näin ne ilmeet. :-[

Ajoin tolla italo-ranu-moparilla.. :-[
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

redneck1

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 14 tammikuu, 2020, 18:42
Lainaus käyttäjältä: Jooli - 14 tammikuu, 2020, 18:03Meinasin hetki sit morjenstaa dodge ram.lle mut havahduin ajavani kia.n kanssa ni pidin kädet kurissa  ;D
Mä sain aika vinoa katsetta vastaantulevasta square body lavurista kuskilta ja naiselta sen vieressä, kun tempasin räpylän pystyyn jossain Nastolan kulmilla sunnuntaina..
Tajusin virheeni, vasta kun näin ne ilmeet. :-[

Ajoin tolla italo-ranu-moparilla.. :-[
Kyllä isällekkin tuntemattomat välillä morjenstaa, mutta ne morjenstukset tulee tavallisista kipoista. :D  Pari viikkoa sitten kyllä tuli jostain Chevy Starcraftista. :o
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Chevy59

Kyllhän sitä pitää morjestaa Amerikanharrasteita aina kun vastaan tulee. Mutta kun ajelen työasioissa
 
asuntovaunu perässä.

Tuntuu oudolta kun morjestelevat noi karavaanarit vastaan tullessa.

Enhän mä ees tunne niitä... ihmeellistä.   ;)

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 14 tammikuu, 2020, 18:42
Lainaus käyttäjältä: Jooli - 14 tammikuu, 2020, 18:03Meinasin hetki sit morjenstaa dodge ram.lle mut havahduin ajavani kia.n kanssa ni pidin kädet kurissa  ;D
Mä sain aika vinoa katsetta vastaantulevasta square body lavurista kuskilta ja naiselta sen vieressä, kun tempasin räpylän pystyyn jossain Nastolan kulmilla sunnuntaina..
Tajusin virheeni, vasta kun näin ne ilmeet. :-[

Ajoin tolla italo-ranu-moparilla.. :-[
Keltamusta? Hmm, onks sil muka joku nainen....

Rusty

Lainaus käyttäjältä: Chevy59 - 14 tammikuu, 2020, 20:05Kyllhän sitä pitää morjestaa Amerikanharrasteita aina kun vastaan tulee. Mutta kun ajelen työasioissa
 
asuntovaunu perässä.

Tuntuu oudolta kun morjestelevat noi karavaanarit vastaan tullessa.

Enhän mä ees tunne niitä... ihmeellistä.   ;)

Mulla on kanssa ongelmallinen tilanne kun pitäisi heilauttaa kättä vastaantuleville rahtareille, veneilijöille, motoristeille ja jenkkiautoilijoille. Koko ajan siis pitäisi olla tarkkana ja käsi pystyssä...  :o
Ah, ahtaita aikoja.

Naxu

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 14 tammikuu, 2020, 22:13Mulla on kanssa ongelmallinen tilanne kun pitäisi heilauttaa kättä vastaantuleville rahtareille, veneilijöille, motoristeille ja jenkkiautoilijoille. Koko ajan siis pitäisi olla tarkkana ja käsi pystyssä...  :o

Tälläät auton katolle kattotelineen ja siihen jousen päässä keikkuvan hillittömän ison kumikäden. Sit ei tartte ite morjestella, auto/se jousen päässä keikkuva käsi hoitaa sen sun puolesta  ;D  ;D

BBLate

Tai morjestelee kaikki vastaantulijat

Coronet-66

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 14 tammikuu, 2020, 17:29
Lainaus käyttäjältä: Coronet-66 - 14 tammikuu, 2020, 17:10Jos morjestat mattakuosilintasta niin harva kermaperse kiiltävässä sijoitusjenkissään vastaa takaisin  :-1:
Voihan se kiiltäväkin olla hiellä ja vaivalla tehty entinen raato johon on pistänyt kaikkia aikansa ja rahansa.
Vaikka itselläni ei ollut suunnitelmissa ostaa/tehdä mitään mattamustaa linttaa, vaan ostaa ihan kiiltävä auto josta sitten voisi kenties morjenstella mattamustille kulkineillekkin. Harvoin sitä kyllä tulee vastaankaan.

On joo itsekin tehtyjä kiiltäviä autoja, mut en tarkoittanu niitä. Vai oonko ainoo joka on huomannu että harrastajien joukkoon on liittynyt bättre folkkia joka ostaa autonsa valmiina kun on $$$$$$$$ millä mällätä tai sitten vetäsee pankkilainaa kun saldo siihen riittää ja sit ostetaan valmis kiiltävä auto tai teetetään se valmiin ja sitten sillä ajellaan kuin maailman omistajat tuolla tien päällä ja katsotaan tosiharrastajia nenän vartta pitkin.
MoPar on ParSa

kuutio

Juu jotenkin tollanen tunne tullu.. Ei enää merkkais sinänsä se valmistusmaa, autoilukulttuuri ja fiilis.. Jos ajan tolla kymppitonnien entisöidyllä niin en alennu köyhempiä kippoja noteeraamaan..

Mut onneks saman paarialuokan vehkeistä tulee usein sitäkin innokkaampaa tervehdystä
All work and no play makes Jack a dull boy.

Kaktus

Aina tulee moikkailtua kanssaharrastajia, suuri osa moikkaa takas, kaikki kuitenkaan ei. Monasti niitä jotka ajelee tuolla yllämainitulla hienommalla kalustolla.  Harmi sinänsä, yhteenkuuluvuus harrastuksessa olis minusta ihan tärkeää, vaikka tämmönen epäsosiaalinen olenkin.  :D
-79 delta 88
-87 vaz 2101
-96 vaz 2104

Marklin

Voihan tuossa tietty olla sellainen lieventävä seikka olemassa, etteivät yksinkertaisesti ymmärrä tapoja, kun eivät ole harrastuksen parissa mukana olleet.
Tai sitten ovat vaan yksinkertaisesti kusipäitä.
::)

Coronet-66

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 15 tammikuu, 2020, 14:06Voihan tuossa tietty olla sellainen lieventävä seikka olemassa, etteivät yksinkertaisesti ymmärrä tapoja, kun eivät ole harrastuksen parissa mukana olleet.
Tai sitten ovat vaan yksinkertaisesti kusipäitä.
::)

Tästä heräsi kysymys et onko nää sit oikeestaan ollenkaan harrastajia jos sitä autoa ei harrasteta itse vaan ostetaan valmiina tai tilataan jostain pajalta?

Jatkokysymys et onko nää ammattirakentajat kuten Hersti enää harrastajia nekään vai ammattilaisia?
MoPar on ParSa

Marklin

Tosiharrastajan olemuksesta ja tunnusmerkeistä taidettiin vuosien varrella OD:lla käydä useampikin keskustelu ja varmaan olisi oman ketjunsa aihe.
Voisko ammatikseen autoja maksaville asiakkaille rakentava henkilö olla niiden osalta ammattilainen ja sitten omiensa osalta harrastaja?

Mija

Kyllä räpylä aina nousee kun ajukoppani suinkin havaitsee harrastekalustoa vastaan tulevan.Havaitun kaluston kunnosta tai rakentelun tyylilajista riippumatta.
Aina yhdet vielä kärsii ottaa