EI polttoaineiden hinnankorotuksille!

Aloittaja Nyypäle66, 16 tammikuu, 2020, 11:06

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Aattelin, että tää on uus "bensaa venäljältä" topic
Sinä vain

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 16 tammikuu, 2020, 12:44Aattelin, että tää on uus "bensaa venäljältä" topic
Se on varmasti tehokkaampi konsti kuin nettiadressi, valitettavasti.
Tiukasti aisalinjalla.

deeäxä

kansalaisvelvollisuus täytetty.  :+1:
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

Caprice305

Se pitää vaan ostaa uus sähköauto, jos ei ole varaa ostaa kallista bensaa. (SARKASMIA) Ja allekirjoitettu. Ikävä kyllä tuo on se mitä vihervasurit ajattelee.
All lives matters.
Let's go Brandon

Esmi


Kapa73


Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 16 tammikuu, 2020, 12:44Aattelin, että tää on uus "bensaa venäljältä" topic
Ei kiinnosta enää  :P

Camino79

Allekirjoitettu ja lisätty pikku kaneetti loppuun :+1:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

TopoT/A

Pontiac Trans Am 385 LT1 1996 T-top

Poke

Menee pankkitunnukset hukkiin kansalaisaloitteita allekirjoitettaessa. Samoin aika. Katsokaa hallitusta mikä se on. PM on mm. sanonut, että tulee hakemaan autot meiltä pois. Saa toki yrittää.

Itse sanon ei tälle march of folly'lle 2.4.2023. Se tapahtuu jälleen kerran äänestyskopissa. Sitten tulee 180 asteen mutka ja meno muuttuu.

En toki ilku jos joku antaa nimensä tuonne nyt. Itse menetin uskoni. Optimaalisestikin, vaikka tulisi puoli miljoonaa nimeä se paperi luetaan salissa ja heitetään kirjaimellisesti olan yli.

Springer

Meillähän on noita keltaliivejä, mutta kun niitä viedään narussa toisin kuin Ranskanssa. Olevat nimittäin tarhassa olevia lapsia. Koskahan me aikuiset auton omistajat uskalletaan tehdä jotain?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Poke - 17 tammikuu, 2020, 17:23Menee pankkitunnukset hukkiin kansalaisaloitteita allekirjoitettaessa. Samoin aika. Katsokaa hallitusta mikä se on. PM on mm. sanonut, että tulee hakemaan autot meiltä pois. Saa toki yrittää.

Itse sanon ei tälle march of folly'lle 2.4.2023. Se tapahtuu jälleen kerran äänestyskopissa. Sitten tulee 180 asteen mutka ja meno muuttuu.

En toki ilku jos joku antaa nimensä tuonne nyt. Itse menetin uskoni. Optimaalisestikin, vaikka tulisi puoli miljoonaa nimeä se paperi luetaan salissa ja heitetään kirjaimellisesti olan yli.
Tämä ei ole edes aloite, vaan adressi.
Tiukasti aisalinjalla.

Poke


Poke

Vittu kun naurattaa. Adressi... Mutta kun juuri on olemassa kansalaisaloitekin samasta asiasta.

Tuo tuossa on:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/5474